Slovník pojmů
Co doplněk umožní?
- Udržet zákazníky na vašem e-shopu
- Vytvářet si speciální vysvětlivky k pojmům v textech na e-shopu (v popiscích, v článcích...)
- Podávat zákazníkům kompletní informace a vzdělávat je
- Šetřit místo a nezahlcovat stránku textem
- Využívat jeden z doplňkových prostředků SEO (optimalizace e-shopu) a posílení jeho pozice ve vyhledávání
Vytvořte pro návštěvníky vašeho e-shopu slovníček, díky kterému nebudou muset dumat nad jim neznámými pojmy. I když se snažíte psát maximálně jasně, v popisu produktů určitě zůstává pár slov, které si zaslouží vysvětlit. A přesně to tahle funkce umí. Stačí, když v administraci zadáte, jaká nápověda se má u jakých slov zobrazit po najetí kurzorem na malý otazníček.
Vlastnosti Slovníku pojmů
Jak to funguje? Slovo nebo fráze, na které vytvoříte vysvětlivku, se na e-shopu bude automaticky zvýrazňovat jako odkaz. Když na něj někdo najede kurzorem myši, ukáže se mu text ze slovníčku. Zákazník si tak může přečíst doplňkové informace, pokud chce, a vy nemusíte přehlcovat stránku textem.
Texty k jednotlivým frázím přidáte v sekci Marketing → Slovník pojmů. V záložce Fráze kliknete na Přidat. Ve vysvětlujícím popisku použijte relevantní klíčová slova, abyste v rámci tohoto doplňku udělali něco také pro SEO optimalizaci svého shopu.
Vyplňte si také Související fráze, tj. jiné tvary, popř. synonyma pojmu. Na ně se pak bude zobrazovat stejná vysvětlivka. Nastavit si můžete také to, kde všude chcete, aby doplněk fungoval. Zda jen v popiscích produktů nebo také v článcích na blogu atd. Mrkněte do naší nápovědy do sekce Slovník pojmů.
Proč si vybrat tento doplněk?
Slovník pojmů funguje jako rychlá informační pomůcka pro vaše zákazníky při prohlížení článků, novinek nebo přímo produktových stránek a diskuzí na nich. Frázi můžete napsat pro různé pojmy, značky, součástky nebo složení produktů nebo pro další specifická slova.
Vytvořením stránky s frází s vlastní url navíc vylepšíte svoji pozici ve vyhledávačích.