Jak doplněk vypadá?

Tisk štítku 1/4

Tisk štítku 2/4

Tisk štítku 3/4

Tisk štítku 4/4

Statistiky a data

Problémové zásilky

Přehled vylepšení

15. 11. 2022 - vylepšené mapování stavů

27. 11. 2022 - změna v hodnocení doručení: přechod z hvězd na emotikony

20. 10. 2022 - nové funkce - vlastní track & trace stránka, notifikační e-maily, bannerové reklamy

Hodnocení

21 hodnocení
(17)
(1)
(1)
(2)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
F filtryvody
Výborně funguje doplněk i aplikace Štítek na balík. Měsíční poplatek za aplikaci mi vychází na 280 Kč za měsíc, u balíkobotu je to 600 za měsíc. Pokud bych chtěla u balíkobotu více než dva dopravce, měsíční poplatek je ještě vyšší (vyšší tarif), zatímco Štítek na balík má v základním trifu neomezené množství dopravců. Komunikace s lidmi ve Štítek na balík je velmi rychlá, vstřícná a milá.
, filtryvody.cz, 10.06.2023, 07:11
ŠNB Štítek na balík
Dobrý den, Jano, děkujeme za krásné a milé hodnocení. Velmi si jej vážíme, udělala jste celému týmu Štíteknabalík.cz obrovskou radost! ❤️ Zdravíme! Tým Štíteknabalík.cz
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 12.06.2023, 11:45
PB Petr Bareš
Doplněk má velmi málo dopravců. Podporované dopravce lze zjistit až po registraci. Pro naši potřebu je tento doplněk nefunkční.
, ok-traktory.cz, 25.10.2022, 07:39
ŠNB Štítek na balík
Dobrý den, Petře, děkujeme za hodnocení. Jedna hvězdička nás skutečně moc mrzí, zvláště pak když se nejedná o komplexní hodnocení doplňku, ale pouze poukazuje na fakt, že nepodporujeme jednoho konkrétního přepravce. Rozumíme tomu, že v tuto chvíli není pro Vaše potřeby doplněk vhodný a jakmile implementujeme požadovaného přepravce Fofr, určitě se s Vámi dle domluvy spojíme. :) Aktuálně podporované dopravce naleznete na webu: https://www.foxdeli.com/logistics nebo https://intercom.help/foxdeli/cs/articles/4991724-jak-se-pripravit-na-prvni-telefonat-s-podporou-foxdeli V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit naši zákaznickou podporu. Mějte se krásně, Tým Foxdeli
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 03.11.2022, 13:47
MF Michal Fridrich
Rád bych zhodnotil mé používání služby Foxdeli za poslední téměř rok. Služba mi neuvěřitelně pomohla v mé nenávisti, k administracím jednotlivých dopravců hlavně České pošty a PPL. :-) Tištění štítků z jedné administrace mi velmi ulehčuje a zrychluje celý proces expedice zásilek z eshopu. Po prvotním nastavení, se kterými mi bylo velmi ochotně asistováno ze strany zákaznické péče foxdeli, vše funguje jak má. Nyní jsem začal využívat nejvyšší tarif vč. brandované komunikace, kdy jsem opět musel s podporou aktivně komunikovat a musím říct, že jejich Customer care, je TOP záležitost a celý projekt to pozdvihuje na šest hvězdiček z pěti.
, cirkusovepotreby.cz, 05.09.2022, 13:42
ŠNB Štítek na balík
Dobrý den, Michale, hodnocení jako je to Vaše, nás ve Foxdeli každý den pohání k doručování ještě lepšího produktu a ještě lepší zákaznické zkušenosti, než tomu bylo předchozí den. Vašich milých slov si velmi vážíme a máme radost, že jste se již opřel do brandované komunikace, která posune Vaší komunikaci se zákazníkem zase o významný krok kupředu. ⭐⭐⭐⭐⭐ Přejeme krásný den, Michale. :) Tým Foxdeli
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 13.09.2022, 10:44
FK Filip Koška
Takove tretinove reseni, tisk a sprava stitku probiha na webu foxdeli. Tzn. o doplnku Shoptetu se da hovorit jen s nadsazkou. Usetrite si dve kliknuti exportu zasilek, ale stejne musite jit expedice zasilek dokoncit na jejich web. Jsou prijemni, ochotni. Balikobot je lepe implementovan, nicmene zas jsou protivny a maji chovani smejdu. Clovek si nevybere. Snad kdyz se lepe Foxdeli implementuje do Shoptetu, pak jim k dokonalosti nebude prilis schazet ;-)
, topsvicky.cz, 04.09.2022, 08:02
ŠNB Štítek na balík
Dobrý den, Filipe, děkujeme Vám za milé hodnocení, velmi si ho vážíme. :) Z naší strany byla velká snaha Foxdeli integrovat přímo do systému Shoptetu, tak aby správa štítků probíhala přímo v její administraci. Shoptet bohužel tento typ technické integrace již nepodporuje. Každý den tvrdě pracujeme, abychom byli blíže dokonalosti. Jsme tu pro Vás, Filipe. Děkujeme! Tým Foxdeli :)
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 13.09.2022, 10:44
Lucie Čepelková
Skvělý doplněk! Úžasná zákaznická podpora s jejíž pomocí jsem vše rychle nastavila. Je to skvělá pomoc v logistice a úspoře času pro e-shopy, které mají denně aspoň 10 balíčků. Jsem moc spokojená.
, detskezabrany.cz, 24.07.2022, 11:05
ŠNB Štítek na balík
Dobrý den, Lucie. Velmi si vážíme milých slov a báječného hodnocení. Jsme rádi, že Vám Foxdeli šetří čas v logistice, takže se můžete věnovat důležitějším úkolům. Váš tým Foxdeli ⭐⭐⭐⭐⭐
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 27.07.2022, 14:34
ZM Zuzana Matoušková
S doplňkem jsem moc spokojená. Musím vyzdvihnout zákaznický servis, který je naprosto perfektní. Kdykoliv si nevím rady a potřebuji pomoci, tak vždy se mi dostane okamžité odpovědi a řešení. Skutečně nemám co vytknout!
, korejskakrasa.eu, 05.04.2022, 14:59
ŠNB Štítek na balík
❤️ Děkujeme za hodnocení Zuzko. Jsme tady pro vás.
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 07.04.2022, 10:02

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Štítek na balík anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.