Jak doplněk vypadá?

Tisk štítku 1/4

Tisk štítku 2/4

Tisk štítku 3/4

Tisk štítku 4/4

Statistiky a data

Problémové zásilky

Přehled vylepšení

15. 11. 2022 - vylepšené mapování stavů

27. 11. 2022 - změna v hodnocení doručení: přechod z hvězd na emotikony

20. 10. 2022 - nové funkce - vlastní track & trace stránka, notifikační e-maily, bannerové reklamy

Hodnocení

20 hodnocení
(16)
(1)
(1)
(2)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
PB Petr Bareš
Doplněk má velmi málo dopravců. Podporované dopravce lze zjistit až po registraci. Pro naši potřebu je tento doplněk nefunkční.
, ok-traktory.cz, 25.10.2022, 07:39
ŠNB Štítek na balík
Dobrý den, Petře, děkujeme za hodnocení. Jedna hvězdička nás skutečně moc mrzí, zvláště pak když se nejedná o komplexní hodnocení doplňku, ale pouze poukazuje na fakt, že nepodporujeme jednoho konkrétního přepravce. Rozumíme tomu, že v tuto chvíli není pro Vaše potřeby doplněk vhodný a jakmile implementujeme požadovaného přepravce Fofr, určitě se s Vámi dle domluvy spojíme. :) Aktuálně podporované dopravce naleznete na webu: https://www.foxdeli.com/logistics nebo https://intercom.help/foxdeli/cs/articles/4991724-jak-se-pripravit-na-prvni-telefonat-s-podporou-foxdeli V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit naši zákaznickou podporu. Mějte se krásně, Tým Foxdeli
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 03.11.2022, 13:47
MF Michal Fridrich
Rád bych zhodnotil mé používání služby Foxdeli za poslední téměř rok. Služba mi neuvěřitelně pomohla v mé nenávisti, k administracím jednotlivých dopravců hlavně České pošty a PPL. :-) Tištění štítků z jedné administrace mi velmi ulehčuje a zrychluje celý proces expedice zásilek z eshopu. Po prvotním nastavení, se kterými mi bylo velmi ochotně asistováno ze strany zákaznické péče foxdeli, vše funguje jak má. Nyní jsem začal využívat nejvyšší tarif vč. brandované komunikace, kdy jsem opět musel s podporou aktivně komunikovat a musím říct, že jejich Customer care, je TOP záležitost a celý projekt to pozdvihuje na šest hvězdiček z pěti.
, cirkusovepotreby.cz, 05.09.2022, 13:42
ŠNB Štítek na balík
Dobrý den, Michale, hodnocení jako je to Vaše, nás ve Foxdeli každý den pohání k doručování ještě lepšího produktu a ještě lepší zákaznické zkušenosti, než tomu bylo předchozí den. Vašich milých slov si velmi vážíme a máme radost, že jste se již opřel do brandované komunikace, která posune Vaší komunikaci se zákazníkem zase o významný krok kupředu. ⭐⭐⭐⭐⭐ Přejeme krásný den, Michale. :) Tým Foxdeli
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 13.09.2022, 10:44
FK Filip Koška
Takove tretinove reseni, tisk a sprava stitku probiha na webu foxdeli. Tzn. o doplnku Shoptetu se da hovorit jen s nadsazkou. Usetrite si dve kliknuti exportu zasilek, ale stejne musite jit expedice zasilek dokoncit na jejich web. Jsou prijemni, ochotni. Balikobot je lepe implementovan, nicmene zas jsou protivny a maji chovani smejdu. Clovek si nevybere. Snad kdyz se lepe Foxdeli implementuje do Shoptetu, pak jim k dokonalosti nebude prilis schazet ;-)
, topsvicky.cz, 04.09.2022, 08:02
ŠNB Štítek na balík
Dobrý den, Filipe, děkujeme Vám za milé hodnocení, velmi si ho vážíme. :) Z naší strany byla velká snaha Foxdeli integrovat přímo do systému Shoptetu, tak aby správa štítků probíhala přímo v její administraci. Shoptet bohužel tento typ technické integrace již nepodporuje. Každý den tvrdě pracujeme, abychom byli blíže dokonalosti. Jsme tu pro Vás, Filipe. Děkujeme! Tým Foxdeli :)
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 13.09.2022, 10:44
Lucie Čepelková
Skvělý doplněk! Úžasná zákaznická podpora s jejíž pomocí jsem vše rychle nastavila. Je to skvělá pomoc v logistice a úspoře času pro e-shopy, které mají denně aspoň 10 balíčků. Jsem moc spokojená.
, detskezabrany.cz, 24.07.2022, 11:05
ŠNB Štítek na balík
Dobrý den, Lucie. Velmi si vážíme milých slov a báječného hodnocení. Jsme rádi, že Vám Foxdeli šetří čas v logistice, takže se můžete věnovat důležitějším úkolům. Váš tým Foxdeli ⭐⭐⭐⭐⭐
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 27.07.2022, 14:34
ZM Zuzana Matoušková
S doplňkem jsem moc spokojená. Musím vyzdvihnout zákaznický servis, který je naprosto perfektní. Kdykoliv si nevím rady a potřebuji pomoci, tak vždy se mi dostane okamžité odpovědi a řešení. Skutečně nemám co vytknout!
, korejskakrasa.eu, 05.04.2022, 14:59
ŠNB Štítek na balík
❤️ Děkujeme za hodnocení Zuzko. Jsme tady pro vás.
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 07.04.2022, 10:02
L LevneDarecky.cz
Řekl jsem si, že zkusím Foxdeli po velmi dobrých recenzích od obchodního partnera, který využívá službu zdarma již několik měsíců či let a v momentě, kdy jsem se registroval byla služba zdarma a byla také takto avizována. Po uplynutí 14dní je již zdarma možnost pryč :) byť takto byli zákazníci lákáni, tak se dalo čekat, že toto nebude navždy, nicméně podruhé jsem se spálil v avizovaných službách zdarma. Prvně u balikonos.cz, kde jsem fungoval od jeho počátků a za zdarma služby měla firma u nás v našem velkoobchodě i výhodnější ceník za tuto spolupráci, což bohužel vymizelo v momentě, kdy jednatel/majitel/spoluvlastník firmy odešel ze své funkce a já jsem byl postaven před rozhodnutí přejit na placený režim ze dne na den nebo opustit tuto platformu. Platformu jsem opustil. Nyní po x letech jsem to chtěl po referencích opět vyzkoušet, jelikož jsem se dozvěděl, že je ta služba opět zdarma a během 14dní co jsem vytvořil účet se podmínky služby změnili. Opravdu nevím co si myslet, ale je to opravdu nepříjemné natrefit na toto jednání dvakrát u stejné firmy. EDIT 5.4.2022: Ano, nezareagoval jsem na chat, neboť jsem si přečetl zprávu "Prodloužila jsem vám teď zkušební období, takže už byste se do Foxdeli měl v pohodě dostat. A licence pak probereme, až se s aplikací seznámíte a vyzkoušíte " a poté už jsem neměl důvod být nadále na stránce. Dodatečně jsem odepsal Vaší kolegyni. Jak jsem popsal výše a znovu na emailu: šel jsem do této služby za účelem fungování ve zdarma tarifu, nehledal jsem placenou službu pro tyto účely, jakmile bych hledal placenou službu tak bych se na Vás i obrátil. Bohužel během mé testovací zkušební doby jste své podmínky přehodnotili. EDIT: 3.8.2022 Nechtěl jsem řešit Vaše finální jednáno po odpovědi na tuto recenzi, ale musím. Proč jste mi zablokovali účet? Na tom účtě jsou stále přihlašovací údaje a api napojení na dopravce a Vy jste mi znemožnili vše toto odpojit a řádně přerušit napárování. Jaký jste měli důvod zablokovat účet? Toto je vskutku nepochopitelné chování.
, levnedarecky.cz, 01.04.2022, 14:02
ŠNB Štítek na balík
Dobrý den pane Jelínku. Obvykle nás těší jakákoliv zpětná vazba, byť negativní. Vaše hodnocení nám však nepřijde fér. Ano, k 1.4.2022 byla stanovena cena licence Label, která byla pro uživatele několik měsíců zdarma. Všem zákazníkům, kteří se registrovali před tímto datem však byla FREE licence zachována. Tuto informaci jste obdržel při komunikaci s naší zákaznickou podporou: "Nabídka licence Label zdarma pro vás samozřejmě platí." Na tuto zprávu jste nereagoval... Mrzí nás, že i přes podporu a komunikaci našeho týmu se nám nepodařilo naplnit vaše očekávání. Věříme, že kdybyste začal službu používat, byl by jste nadšený a nakonec dospěl k jinému hodnocení. EDIT 5.4.2022: Přejeme Vám jen to pěkné. Hezký den.
Vývojář doplňku Štítek na balík, www.foxdeli.com, 05.04.2022, 14:57

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Logistika anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.