SupportBox
Co doplněk umožní?
- Díky SupportBoxu zrychlíte a zlepšíte svou komunikaci s klienty
- Veškerou komunikaci se zákazníky budete mít na jediném místě
- Sdílená e-mailová schránka, telefonní ústředna a live chat pro váš web
- U každé zprávy uvidíte informace o objednávkách zákazníka
- Vidíte celkovou sumu, kolik u vás zákazník utratil
- Také každou jednu objednávku a zda je zaplacená a expedovaná
- Usnadníme vám delegování a automatizaci komunikace
- Samozřejmostí jsou také podrobné statistiky a detailní informace u každé konverzace
- Snadná předpřipravená integrace s Shoptetem i dalšími nástroji
Zefektivněte svou komunikaci se zákazníky! Díky SupportBoxu a propojení s Shoptetem uvidíte u přicházejících zpráv všechny informace i bez složitého proklikávání se do administrace e-shopu. Navíc zprávy ze všech kanálů budete mít v jediném přehledném prostředí.
Vše na jednom místě
Zákazníci velmi rádi píší na více kanálů najednou. Nejprve na chat, potom vám pošlou e-mail a po pěti minutách bez odpovědi volají. Několik kanálů, ale stále stejní zákazníci s často podobnými dotazy. Nepřistupujte tak ke každému kanálu samostatně a mějte všechny zprávy pohromadě. Vše vyřešíte rychleji a navíc se vyvarujete duplikování činností a odpovědí.
Se SupportBoxem budete mít jeden nástroj pro e-maily, live chat i telefony. Každý operátor tak zvládne víc práce a nemusí se učit s několika nástroji a různými prostředími.
Dokonalý přehled a historie po ruce
Zjednodušte svou práci, jak jen to jde! Jakmile vám přijde nová zpráva, ihned vedle ní uvidíte zákazníkovu poslední objednávku, jeho údaje a kompletní historii napříč všemi kanály. Stejně tak se jednoduše přes číslo objednávky prokliknete přímo do její administrace v Shoptetu, nebo do přehledu všech objednávek zákazníka.
Ušetřete čas přepínáním, dohledáváním, kopírováním a přepisováním. Vše budete mít jednoduše po ruce.
Moderní live chat
Bohužel, nebo naštěstí, chat na webu se stává standardem. Většina lidí si již zvykla nečekat a svou odpověď chce ihned, bez čekání na e-maily. Nabídněte návštěvníkům na svém webu live chat a buďte jim blízko, jak jen to jde.
Upravte si live chat podle svého brandu. Dejte možnost několika operátorům komunikovat ve stejné konverzaci, nebo používejte jeden nástroj a jeden účet i pro chaty napříč několika weby. S podporou off-line zpráv a jednoduchou tvorbou ticketů přímo z konverzace.
Připraven pro práci v týmech
Více operátorů, více webů nebo několik jazykových mutací? Nevadí, SupportBox vám se vším pomůže.
Vytvořte si automatická pravidla pro přidělování dotazů těm správným kolegům; dotaz na reklamaci dorazí vždy na jednoho operátora, dotaz na dostupnost zase na jiného. Jako manažer také real-time uvidíte, kdo je jak vytížený, a přidělování tak snadno upravíte.
Nedokáže jeden operátor kompletně vyřešit celý požadavek a musí jej předat svému kolegovi? Jednoduché – stačí jej přidat do konverzace a on už si ji plynule převezme ve stejném chatovacím okně nebo e-mailovém vlákně.
Automatizace
Ať už se jedná o automatické třídění příchozích zpráv na správné operátory, předpřipravené šablony nebo propojení s Shoptetem a jinými v Česku populárními nástroji, SupportBox vám bude šetřit čas.
Dohledávání, kopírování a přepisování uděláme za vás a vy se tak můžete věnovat důležitější práci a samotnému vyřizování požadavků.
Jednoduchý ceník bez závazků
Každý e-shop je jiný a má odlišné potřeby. SupportBox funguje na jednoduchém principu, kdy platíte pouze za kanály a uživatele, které opravdu využíváte. Máte jediného operátora na chatu, ale tři na e-maily a jednoho na telefonu? Zaplatíte pouze je, žádné „mrtvé duše“ a nutnost platit všechny nástroje pro všechny nebo minimální plnění.
Vše si navíc snadno sami upravíte ve své administraci. Navyšte si počet uživatelů na sezonu a po ní zase vraťte na původní úroveň. Snadno a flexibilně.
Pro koho je doplněk vhodný?
- Jakýkoli e-shop, kde se komunikaci se zákazníky věnuje více než jeden člověk.
- Získáte jednoduchý a detailní přehled o veškeré komunikaci i ticketech a usnadníte práci i spolupráci všem operátorům v týmu.
- Jakýkoli e-shop využívající více než jeden kanál pro komunikaci se zákazníky.
- Získáte jedno místo, kde snadno uvidíte veškerou komunikaci ze všech kanálů. Navíc budete mít jedno vlákno s veškerou historií daného zákazníka.
- Pokud chcete šetřit čas operátorů a zefektivnit jejich práci.
- U většiny klientů šetříme každému operátorovi několik hodin týdně, které by strávil přepisováním, kopírováním a dohledáváním. Věnujte tento čas samotné komunikaci nebo jiným důležitějším činnostem.
- Chcete-li svým zákazníkům nabídnout live chat na vašem webu.
- Víte, že pouze 19 % českých e-shopů využívá live chat? Buďte oproti vaší konkurenci napřed a nabídněte svým návštěvníkům ten nejrychlejší a nejjednodušší způsob komunikace.
Podívejte se na webinář SupportBox + Shoptet