Názor odborníka

Michal Baloun, jednatel MirandaMedia Group s.r.o.

Tento modul aplikujeme s velkou oblibou na velkou část e-shopů našich klientů. Jedná se totiž o užitečný nástroj na podporu prodeje, díky kterému prokazatelně roste zájem zákazníků o vybrané produkty. Na základě pozorování chování zákazníků dnes víme, že nemalá část z nich se ráda nechává inspirovat nákupním rozhodováním druhých lidí, což má ve výsledku dopad na jejich emoční rozhodování, které je součástí celého nákupního procesu. Není tak nic snazšího, než ukázat zákazníkům, co ve vašem e-shopu aktuálně „letí“ a podpořit tak jejich motivaci k nakupování.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

10. 6. 2019

Přepočítávání nejprodávanějších produktů se nyní provádí při každé změně (změna pořadí, přidání či smazání produktů a změna období za které se nejprodávanější produkty počítány).

Hodnocení

4 hodnocení
(4)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Je to jeden z prvních doplňků, které jsem pořizovala, neumím si představit bez něj obchod mít.
, milujuvictorku.cz, 15.11.2020, 18:06
A Administrator
Pěkné a přehledné. Hodí se. Nic bez čeho by se obchod neobešel, ale doporučuji jej mít a používat.
, mibandshop.cz, 03.11.2020, 02:12
LM Lenka Miczková
Pěkné vylepšení obchodu. Hodí se.
, le-mi.cz, 21.06.2020, 08:37
M Monika
Zvýšení zájmu zákazníků o top produkty.
, procarosa.cz, 17.03.2020, 13:47

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.