Názor odborníka

Michal Baloun, jednatel MirandaMedia Group s.r.o.

Tento modul aplikujeme s velkou oblibou na velkou část e-shopů našich klientů. Jedná se totiž o užitečný nástroj na podporu prodeje, díky kterému prokazatelně roste zájem zákazníků o vybrané produkty. Na základě pozorování chování zákazníků dnes víme, že nemalá část z nich se ráda nechává inspirovat nákupním rozhodováním druhých lidí, což má ve výsledku dopad na jejich emoční rozhodování, které je součástí celého nákupního procesu. Není tak nic snazšího, než ukázat zákazníkům, co ve vašem e-shopu aktuálně „letí“ a podpořit tak jejich motivaci k nakupování.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

10. 6. 2019

Přepočítávání nejprodávanějších produktů se nyní provádí při každé změně (změna pořadí, přidání či smazání produktů a změna období za které se nejprodávanější produkty počítány).

Hodnocení

12 hodnocení
(10)
(2)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
TH Tomáš Hozák
Super
, vapewave.cz, 09.11.2023, 23:31
MP Martin Pecina
Za nás doporučujeme.
, czvzduchotechnika.cz, 30.05.2023, 17:55
A Administrator
Super, zajimavy doplnek. Z pohledu nakupciho take jdu po top10 produktech, kdyz neco hledam
, svetkouzel.com, 13.05.2023, 22:59
A Administrator
V pořádku doplněk. Myslím, že se hodí. Používáme jej na všech shopech.
, ireminky.cz, 14.12.2022, 12:32
A Administrator
Funguje, zákazník je víc vtažen do děje na e-shopu.
, gazu.cz, 15.09.2022, 12:37
MK Michal Kalaš
Prima, ale potřebuje jazykovou mutaci, aby i cizinec viděl, co to je.
, kalkared.eu, 05.10.2021, 07:23

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Produkty a sklady anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.