Názor odborníka

Michal Baturko Olbert, Marketingový ředitel

S tímto doplňkem je možné ukázat zákazníkům, které produkty v kategorii jsou nejprodávanější, a inspirovat je tak. Pokud máte v kategorii desítky produktů a chcete ukázat, které se v poslední době nejvíce prodávají, je toto skvělý způsob. Naši klienti, kteří tento doplněk využívají, z něj mají nezanedbatelné množství kliknutí i konverzí.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

1 hodnocení
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
OT Obchodník T
Nic moc. Zobrazí se automaticky ve všech kategoriích. Nelze selektivně. I v těch, kde to nedává žádný smysl. Je pak evidentní, že to zákazník nebere vážně a vnucuje mu to 10 produktů z 10ti :). Dále tam není vůbec žádná další logika řazení jako např. jako je u nastavení TITULNÍ STRANA. Např. zvolit nejprodávanější s příznakem, nebo vůbec jen ty s příznakem. Co tedy naprosto chybí je možnost zapnout TOP jen u vybraných kategorií. Reálně nepoužitelné, nic to zákazníkovi nepřináší. Nastavovat ručně všechny kategorie je šílenost. A navíc, když kategorie nemá žádné prodané produkty, stejně se zobrazí top nejprodávanějších. Takže to vlastně nedělá vůbec to, co by mělo.
, e-shop.domovnitelefony.cz, 25.08.2022, 08:21

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.