Trivi
Co doplněk umožní?
- Napojit se na komplexní účetní služby od účetní firmy Trivi
- Spravovat své účetnictví online i pomocí aplikace v telefonu bez nutnosti papírování
- Automaticky synchronizovat doklady, objednávky a platby
- Propojení s týmem účetních a daňových poradců
Chcete mít svou online účetní? Díky jednoduchému doplňku se napojíte na účetní portál Trivi, se kterým jsou spokojené stovky klientů. Komplexně se pomocí automatizovaných procesů a týmu specialistů postará o vaše účetnictví, o kterém budete mít přehled 24/7.
Základní vlastnosti Trivi
Trivi je účetní firma, která funguje výhradně online – bez papírů. Vaše veškeré doklady a faktury jsou uložené a archivované v bezpečném cloudu. Online správa účetní agendy probíhá prostřednictvím portálu a mobilní aplikace. Za nimi stojí celé oddělení účetních a daňových poradců. Díky jeho podpoře a strojovému účtování se v Trivi řeší jednoduše celá účetní a daňová problematika.
Vaše účetnictví bude vždy aktuální díky automatickému přenosu dat, který probíhá přes API napojení. Společně s doklady jsou automaticky u vybraných bank načítány také bankovní položky a doklady se samy párují. Veškeré exporty i komunikace je online, a tak se můžete správě své účetní agendy věnovat kdykoliv potřebujete.
Proč si vybrat tento doplněk?
Trivi je skvělý nástroj k tomu, jak jednoduše za pomoci profesionálů a automatických procesů vést svoje účetnictví efektivně.
Jak začít s Trivi?
- Kontaktujte Trivi obchodní oddělení, které vám připraví nabídku
- Po podpisu smlouvy dostanete přihlašovací údaje do online portálu Trivi, kompletní manuál a také svoji paní účetní
- Aktivujete si doplněk Trivi a za pomoci specialistů doladíte nastavení svého účetnictví