Upozornění při nákupu
Co doplněk umožní?
- Informovat zákazníka o zvláštnosti daného produktu před přidáním do košíku
- Zobrazit vyskakovací okno s informací vázanou na příznaky jako je např. 2. jakost produktu, rozbalené zboží apod.
- Minimalizovat nedorozumění mezi eshopem a zákazníkem, usnadnit a zefektivnit celkový nákupní proces
- Zvýraznit důležitost produktu, který má přidanou hodnotu, což urychlí rozhodovací proces při nákupu a získá více konverzí
- Jednoduché nastavení
Chybí vám upozornění, které by zákazníka tzv. "praštilo do očí" a poukázalo by na zvláštnost vašeho produktu? Upozornění u nákupu produktu je skvělým doplňkovým nástrojem, díky kterému můžete efektivně informovat zákazníka o všech specialitách, které jsou u produktu důležité. Doplněk umožňuje nastavit vyskakovací okna vázaná na příznaky, jako může být 2. jakost, rozbalené zboží, produkt pro profesionální použití, nadrozměrný produkt, digitální produkt (vyžadující speciální instrukce při objednání) nebo třeba handmade výrobek. Fantazii se meze nekladou, protože to, jak si štítky (příznaky) u produktu pojmenujete a následující vyskakovací okna popíšete, je jen na vás. Díky doplňku můžete předejít různým nedorozuměním mezi eshopem a zákazníkem a ušetříte tak spoustu času sobě i zákazníkovi. U produktů s přidanou hodnotou to urychlí rozhodovací proces a zvýší konverzní poměr.
Základní vlastnosti doplňku
Po přidání do košíku se zákazníkovi zobrazí vyskakovací okno, které musí tlačítkem potvrdit a nepřehlédne tak důležitou informaci týkající se konkrétního produktu, kterou mu chcete sdělit. Okno musí tlačítkem potvrdit. Nestane se tak, že by zákazník nebyl dostatečně informován, a není mu tak třeba zpětně volat, nebo ho informovat jiným, časově náročnějším způsobem.
Doplněk Upozornění u nákupu je vhodné používat primárně u produktů s druhou jakostí, rozbaleného či nadrozměrného zboží, nebo zboží, které má přidanou hodnotu (je to originál, handmade, určené pro profesionály, s prodlouženou zárukou, v akci nebo je něčím speciální). Je to jen na vás, co nejvíce sedí na vaše produkty a web. Zvýší vám to nejen důvěryhodnost a péči o zákazníka, ale zároveň to může pomoci v rozhodovacím procesu při nákupu produktu a následně tak zvýšit konverzní poměr.
Pár příkladů použití:
- 2.jakost - Pozor, tento produkt je 2. jakosti, chcete ho i přes to přidat do košíku? - Přidat / Nemám zájem
- Rozbalené zboží - Pozor, produkt byl již rozbalen a tak je levnější, chcete pokračovat? - Koupit / Vrátit se zpět
- Digitální produkt - Pozor, objednáváte nehmotný produkt, který vám odešleme na email. Zaškrtněte v objednávce platbu předem a osobní odběr, ať máte dopravu zdarma!
- Prodloužená záruka - Jupííí, tento produkt má prodlouženou záruku na 3 roky!
- Tohle je pro profíky - Tento produkt používají hlavně profíci. Troufáte si na to? - Ano, jsem profík / Necítím se na to
- Handmade - Tento produkt jsme pro vás vyrobili rukama a je to originál, který nikde jinde neseženete. Ale nemusí vypadat 100% jako na fotografii. Prostě ruční práce.
- Náhodné barvy - Barvy negarantujeme, můžete dostat klipsny modré, červené, nebo žluté.
Proč si vybrat právě tento doplněk
Občas se stává, že si zákazník nepřečte kompletně popisek produktu a nebo ve spěchu přehlédne důležitou informaci, která se v popisku ukrývá. Pak ho následně kontaktujete a ztrácíte tak čas svůj i čas jeho. Díky tomuto doplňku získáte další nástroj, jak efektivně zákazníka informovat o specialitách vašich produktů a zvýšíte tak nejen svou důvěryhodnost, efektivnost, ale i rozhodovací proces a konverzní poměr.
Pro koho je doplněk určený
Tento doplněk je určený především všem eshopům, kteří prodávají produkty, u kterých chtějí zvýraznit jejich přidanou hodnotu, nebo upozornit např. na produkt druhé jakosti tak, aby to zákazník nepřehlédl a byl dostatečně informován.
Jak doplněk aktivovat
Doplněk se velmi jednoduše aktivuje. Zde návodné videjko. Je navázaný na Příznaky tak, jak je ze Shoptetu již znáte.
Pro aktivaci doplňku půjdete do záložky Propojení a kliknete na doplněk Upozornění u nákupu. Zde se vám zobrazí všechny dostupné příznaky, které již používáte. Pokud zatím žádné nemáte, přejděte do Nastavení > Produkty > Parametry a příznaky > Příznaky a vytvořte si nový příznak. Příznak musí být vždy viditelný.
V doplňku pak můžete u jednotlivých příznaků aktivovat vyskakovací upozornění. Okno si můžete editovat, včetně textu a barvy tlačítek. Pak stačí jen jednotlivé příznaky přidat k daným produktům a je hotovo.
Kompatibilita
- Každý příznak, který chcete s doplňkem využít, musí být v Shoptetu viditelný
- Doplněk není plně kompatibilní se šablonu Echo. Upozornění se nezobrazí pro produkty zakoupené prostřednictvím carouselu, ani pokud je zvolené rozvržení Seznam (příznaky zde nejsou viditelné)