Jak doplněk vypadá?

Přehled zásilek s možností vytvoření zásilky, tiskem adresního štítku a samozřejmě stav zásilky

Dopravy se po instalaci doplňku samy nastaví. Stačí jen doplnit ceny a platební metody.

Výchozí nastavení filtrů, tisku a řazení objednávek / zásilek.

Možnost objednání kurýra a plán příchodů kurýra.

Přehledný pomocník s postupem nastavení a používání doplňku.

Přehled vylepšení

září 2023

  • uvedení funkcí spojených s hromadným objednáváním a tiskem štítků
  • kontrola stavu platby - v přehledu zásilek nyní lze ověřit stav platby, doplněn i příslušný filtr
  • zobrazení jména příjemce v přehledu před vytvořením zásilky

Hodnocení

15 hodnocení
(4)
(1)
(3)
(4)
(3)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
JS Jakub Slanař
Chválíme, ale zároveň máme jedno velké ALE. Netuším, zda jsme špatně pochopili, ale myslel jsem, že když je zásilka vygenerována, tak již není nic třeba. Dělali jsme první zásilku, ale druhý den nepřijel žádný svoz. V nápovědě nic konkrétního není. Vlezl jsem i přímo do webového rozhraní. Na infolince mě překvapili, že o zásilce nic nevědí, byť je vygenerována. Až záhy jsem zjistil, že je možnost zásilku rozkliknout a editovat. Žádné změny jsem tam nedělal, ale proklikal se na konec. Poté k zásilce bylo vygenerováno referentské číslo a cena. To je tedy nutný ještě tento mezikrok? Pokud ano, pak je to nedotažené, protože tento krok lze udělat jen po přihlášení přímo do WEDO. Třeba Zásilkovnu stačí odťuknout, zásilka se podá, vygeneruje štítek a jen se zanese na výdejní místo. Zde zbytečně složité. Či děláme něco špatně my?
, carnelabs.eu, 16.01.2024, 16:48
IID Ing. Ivana Danelová Ph.D
V současné době nám aplikace funguje dobře. Můžeme tisknout štítky přímo z aplikace a odpadá pracné přepisování dat. Námět na zlepšení doplňku: U dopravy WEDO je v košíku uvedena pouze šipečka, na kterou musí zákazník ťuknout, aby zadal adresu. U jiných dopravců je tam např. "DOPLŇTE ADRESU". Pokud je WEDO vybráno jako hlavní způsob dopravy, již na něho zákazník neťuká a neotevře se mu pole pro zadávání adres. Když následně zadá "Pokračovat", systém hlásí, že má upřesnit způsob dopravy. Méně znalí zákazníci možná mohou být trošičku zmatení a budou čekat, že se adresa doplní až v dalším kroku.
, heathome.cz, 20.10.2023, 09:51
A Administrator
Není nikde možnost nastavit počet zásilek v objednávce tak jako je to v portálu... 1x objednávka = 1x balík.. Takže pokud si u Vás lidé dělají vetší objednávky, je to nepoužitelné... Maximálně tak na objednání svozu.
, sterkoland.cz, 19.09.2023, 12:53
W WE|DO+
Díky za zpětnou vazbu! Vícekusové zásilky zařadíme do možností doplňku v jedné z jeho příštích verzí. WE|DO tým
Vývojář doplňku WE|DO+, www.wedo.cz, 16.10.2023, 10:04
HV Hynek Verner
Aplikaci jsme uvítali, ale jak je psáno níže, překvapila nás automatická dobírka, pokud zákazník platí převodem. Máme hodně velkoobchodních partnerů, který dáváme na splatnost a museli hledat hotovost pro zaplacení dobírky. Aktuálně jsme zjistili, že to samé děje při platbě Apple Pay. Zákaznice nakonec zaplatila kartou u boxu znovu a posíláme jí peníze zpět. Prosím, můžete na tom zapracovat? Tohle je hodně nepříjemné.
, st-potapeni.cz, 07.07.2023, 16:48
W WE|DO+
Děkujeme za zpětnou vazbu Automatická dobírka stanovuje částku dobírky rozdílem mezi hodnotou objednávky a její neuhrazenou částkou. V drtivé většině případů se tedy jedná o praktickou funkci šetřící čas. Chápeme, že to v případě neuhrazené částky v hotovosti může působit protichůdně. Výši dobírky lze však vždy, před odesláním zásilky manuálně upravit. Pokusíme se vyladit v příštích aktualizacích. K Apple pay: ověříme a opravíme. Díky za upozornění!
Vývojář doplňku WE|DO+, www.wedo.cz, 13.07.2023, 09:40
JS Jan Starý
Doplněk nedotažený, nelze vytvářet vícebalíkové zásilky, nelze posílat na Slovensko a nelze také tisknout více štítků zároveň. Hned jak to bude možné, přejdu s WEDO na balíkobot, sice to stojí nějaké peníze ale funguje to bezchybně.
, ledmegrow.cz, 03.07.2023, 11:34
W WE|DO+
Díky za zpětnou vazbu! Nyní (od září 2023) jsme do funkcionalit zařadili hromadné objednání a tisk štítků v doplňku k dispozici. Vícekusové zásilky jsou v pořadí. Objeví se v příštích verzích WE|DO tým
Vývojář doplňku WE|DO+, www.wedo.cz, 16.10.2023, 10:06
IVO Ing. Viktorie Ovesná
Jsme malý e-shop a máme jen pár objednávek, které rozvážíme na podací místa cestou do našeho zaměstnání nebo při vyřizování a popojíždění po městě. Cena byla lákavá, ale na konec jsme doplněk vypli, protože je velmi málo poboček v okolí k podání zásilek a tím pádem nám to dost komplikovalo život. Škoda.
, povlekame.cz, 28.06.2023, 10:45

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Logistika anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.