Jak doplněk vypadá?

Přehled objednávek s možností vytvoření zásilky a přehledem o aktuálním stavu již odeslaných.

Možnost objednání kurýra a kalendář plánovaných příchodů kurýra.

Nastavení ergonomického prostředí, kdykoliv se do doplňku znovu přihlásíte.

Přehledný pomocník s postupem nastavení a používání doplňku.

Přehled vylepšení

červen 2024

  • jméno (locationID) výdejního místa je k dispozici Shoptet API - výdejní místa a boxy lze používat i v kombinaci s aplikací třetí strany
  • číslo zásilky a odkaz na tracking zásilky lze dosadit do notifikací odesílaných z obchodu odesilatele
  • zobrazují se kastomizované stavy objednávek
  • stav objednávky lze automaticky měnit v závislosti na stavu zásilky
  • na jednu adresu lze odeslat zásilku s více balíky
  • k detailu zásilky lze doplnit i rozměry (vyšší spolehlivost doručení do boxu)
  • lze odeslat na Slovensko
  • v přehledu zásilek lze mazat objednávky/zásilky, které se rozhodnete neposlat
  • adresa v košíku nyní podporuje formáty ulice + číslo domu i ulice a číslo domu zvlášť
  • jméno adresáta je na adresním štítku i u zásilek adresovaných na výdejní místa a boxy

září 2023

  • uvedení funkcí spojených s hromadným objednáváním a tiskem štítků
  • kontrola stavu platby - v přehledu zásilek nyní lze ověřit stav platby, doplněn i příslušný filtr
  • zobrazení jména příjemce v přehledu před vytvořením zásilky

Hodnocení

16 hodnocení
(4)
(1)
(3)
(5)
(3)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
Č ČisTech
Funguje tak na půl a nedá se na to spolehnout. Neumí to více balíků. Některé objednávky se nepřetahují a nelze je tam třeba ručně dodat. Věčně něco nefunguje. Například dnes se nejdřív načetla objednávka s dobírkou a po vytištění štítků tam dobírka nebyla. Veškeré chyby hlásím emailem a odpovědí je, že se to občas stává. Takže doporučuji nepoužívat. Shoptet by se měl nad tím také zamyslet a aplikovat doplňky, které fungují.
, cistech.cz, 23.05.2024, 10:41
JS Jakub Slanař
Chválíme, ale zároveň máme jedno velké ALE. Netuším, zda jsme špatně pochopili, ale myslel jsem, že když je zásilka vygenerována, tak již není nic třeba. Dělali jsme první zásilku, ale druhý den nepřijel žádný svoz. V nápovědě nic konkrétního není. Vlezl jsem i přímo do webového rozhraní. Na infolince mě překvapili, že o zásilce nic nevědí, byť je vygenerována. Až záhy jsem zjistil, že je možnost zásilku rozkliknout a editovat. Žádné změny jsem tam nedělal, ale proklikal se na konec. Poté k zásilce bylo vygenerováno referentské číslo a cena. To je tedy nutný ještě tento mezikrok? Pokud ano, pak je to nedotažené, protože tento krok lze udělat jen po přihlášení přímo do WEDO. Třeba Zásilkovnu stačí odťuknout, zásilka se podá, vygeneruje štítek a jen se zanese na výdejní místo. Zde zbytečně složité. Či děláme něco špatně my?
, carnelabs.eu, 16.01.2024, 16:48
IID Ing. Ivana Danelová Ph.D
V současné době nám aplikace funguje dobře. Můžeme tisknout štítky přímo z aplikace a odpadá pracné přepisování dat. Námět na zlepšení doplňku: U dopravy WEDO je v košíku uvedena pouze šipečka, na kterou musí zákazník ťuknout, aby zadal adresu. U jiných dopravců je tam např. "DOPLŇTE ADRESU". Pokud je WEDO vybráno jako hlavní způsob dopravy, již na něho zákazník neťuká a neotevře se mu pole pro zadávání adres. Když následně zadá "Pokračovat", systém hlásí, že má upřesnit způsob dopravy. Méně znalí zákazníci možná mohou být trošičku zmatení a budou čekat, že se adresa doplní až v dalším kroku.
, heathome.cz, 20.10.2023, 09:51
A Administrator
Není nikde možnost nastavit počet zásilek v objednávce tak jako je to v portálu... 1x objednávka = 1x balík.. Takže pokud si u Vás lidé dělají vetší objednávky, je to nepoužitelné... Maximálně tak na objednání svozu.
, sterkoland.cz, 19.09.2023, 12:53
W WE|DO+
Díky za zpětnou vazbu! Vícekusové zásilky zařadíme do možností doplňku v jedné z jeho příštích verzí. WE|DO tým
Vývojář doplňku WE|DO+, www.wedo.cz, 16.10.2023, 10:04
HV Hynek Verner
Aplikaci jsme uvítali, ale jak je psáno níže, překvapila nás automatická dobírka, pokud zákazník platí převodem. Máme hodně velkoobchodních partnerů, který dáváme na splatnost a museli hledat hotovost pro zaplacení dobírky. Aktuálně jsme zjistili, že to samé děje při platbě Apple Pay. Zákaznice nakonec zaplatila kartou u boxu znovu a posíláme jí peníze zpět. Prosím, můžete na tom zapracovat? Tohle je hodně nepříjemné.
, st-potapeni.cz, 07.07.2023, 16:48
W WE|DO+
Děkujeme za zpětnou vazbu Automatická dobírka stanovuje částku dobírky rozdílem mezi hodnotou objednávky a její neuhrazenou částkou. V drtivé většině případů se tedy jedná o praktickou funkci šetřící čas. Chápeme, že to v případě neuhrazené částky v hotovosti může působit protichůdně. Výši dobírky lze však vždy, před odesláním zásilky manuálně upravit. Pokusíme se vyladit v příštích aktualizacích. K Apple pay: ověříme a opravíme. Díky za upozornění!
Vývojář doplňku WE|DO+, www.wedo.cz, 13.07.2023, 09:40
JS Jan Starý
Doplněk nedotažený, nelze vytvářet vícebalíkové zásilky, nelze posílat na Slovensko a nelze také tisknout více štítků zároveň. Hned jak to bude možné, přejdu s WEDO na balíkobot, sice to stojí nějaké peníze ale funguje to bezchybně.
, ledmegrow.cz, 03.07.2023, 11:34
W WE|DO+
Díky za zpětnou vazbu! Nyní (od září 2023) jsme do funkcionalit zařadili hromadné objednání a tisk štítků v doplňku k dispozici. Vícekusové zásilky jsou v pořadí. Objeví se v příštích verzích WE|DO tým
Vývojář doplňku WE|DO+, www.wedo.cz, 16.10.2023, 10:06

Nevybrali jste si?

Explore other addons from the label WE|DO+ or take a look at addons currently in development at Shoptet Roadmap.