Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

39 hodnocení
(28)
(2)
(3)
(1)
(5)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
J Jiří
Dobré, tedy za tři. Ušetří práci, ale chybí to podstatné: při doručení zásilky automaticky změnit stav u objednávky (aby se následně odeslal e-mail zákazníkovi). 2) Přepnutí stavu objednávky při tisku štítku by bylo potřeba odlišti pro klasiku a dobírky (posíláme odlišný e-mail) 3) Dále bych ocenil, kdyby se kopíroval barevně stav objednávky ve sloupci Kód a datum pro větší přehlednost. Jinak dobrá práce, nějaký čas to ušetří, díky ;)
, shop.trailhunter.cz, 15.11.2022, 10:31
MH Miloš Haken
Paráda, jiný level zpracování zásilek. Jsme malý eshop s hlavní sezónou v létě s dopravou pouze přes Zásilkovnu, a tak se nám nevyplatily jiné již existující doplňky. Ještě bych uvítal přístup do doplňku ze sekce objednávek.
, rukavkycherek.cz, 14.11.2022, 18:05
PH Pavel Hökl
Praktický doplněk, skvěle funguje a hlavně ušetří spoustu času při tvorbě štítků
, diva-nice.cz, 14.11.2022, 08:14
V VW-eshop.cz
Skvělá myšlenka, jen bych uvítal vidět stavy zásilky přímo v doplňku nebo ještě lépe přímo v objednávce (podáno, na cestě, připraveno, doručeno..) a ideálně navázat na stavy objednávky - doručeno by např. poslalo mail s fakturou..
, vw-eshop.cz, 12.11.2022, 10:09
ZN Zuzana Nyiri
Bezva, takhle to vypadá, když Shoptet udělá doplněk a pak se stejně musí dělat nějaká náhrada. Bohužel ani v tomto případě není všechno úplně funkční. Ale věřím, že se to zlepší. 1/ Nejde vytisknout štítek u podané zásilky jinak, než přes tento doplněk. Ok, asi by se to nemělo stávat, když už ho začnu používat. 2/ Chybí 1/8 A4 přímý tisk. Když zkusím 1/8 A4, tisk na A4 1ks na stránku, tak to na termotiskárně nevytisknu, protože mi hlásí špatný formát. Ale z adminu Zásilkovny jsem to tak tiskla normálně celé roky. To samé platí pro 1/16 A4 1ks na A4. 3/ Nelze podat a tisknout štítek přímo z objednávky. 4/ Ráda bych vložila své logo na štítek. Stále lze jen přes služby třetích stran... 5/ Jestli to dobře chápu, musím pro každého dopravce (HD do každé země zvlášť) vytvořit extra dopravce v Shoptetu a pak ho ještě nastavit v doplňku. Proč, když mi v ručním exportu a následném importu do adminu Zásilkovny stačí mít v Shoptetu jedno HD pro všechny země? Přitom doručení na výdejní místa asi umí do podporovaných zemí z jednoho nastavení v Shoptetu, protože jsem je v nastavení doplňku v seznamu nenašla. 6/ Nenašla jsem ani nastavení pro automatické změny stavu objednávky podle stavu doručení. To doplněk neumí? Takže stejně musím doručení kontrolovat ručně? Jaká ztráta času. 7/ Stejně člověk musí mít další záložku s jinou stránkou aby mohl podávat zásilky a tisknout štítky, takže i když je to v adminu e-shopu, je to stejné jako když to budu provádět v adminu Zásilkovny, jen odpadne "ruční" export/import ale i tak musím ručně naklikat zásilky k podání a pak je exportovat. PS: Zatím stejně používám Foxdeli (i když je placený), protože umí to nejdůležitější už v základu a je fuk, že v samostatné administraci. Umí body 2, 4, 6 což je pro mě zásadnější. A navíc umí automatický import k dopravci na základě stavu objednávky.
, vokolo.cz, 12.11.2022, 08:38
M Ma-tata
Velmi praktický doplněk, většinu zakázek odesíláme přes Zásilkovnu, proto nám tento doplněk výrazně šetří čas. Téměř není nutné se přihlašovat do aplikace Zásilkovny.
, ma-tata.cz, 07.11.2022, 17:28

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Logistika anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.