Názor odborníka

Michal Baloun, jednatel MirandaMedia Group s.r.o.

Poslední roky vidíme obrovskou vzrůstající oblibu Zásilkovny mezi našimi on-line zákazníky. Ti oceňují především velké množství výdejních míst v České a Slovenské republice a také vyzvednutí zásilky bez dlouhého čekání a bez front. Nízká cena za dopravu, široká síť poboček a sledování zásilek přes internet dělá ze Zásilkovny dominantního hráče na trhu a současnou jedničku mezi on-line dopravci. Díky výhodnějším sazbám za dopravu, budete schopni nabídnout svým zákazníkům také lepší ceny za doručení a současně možnost, vybrat si některou z široké sítě dostupných poboček. Zásilkovna navíc nepožaduje předkládání občanského průkazu během vyzvedávání balíčku. Bez problému tak může zásilku vyzvednout např. kolega nebo člen rodiny vašeho zákazníka.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

18. 9. 2019

Do Exportu objednávek jsme přidali nový export pro Zásilkovnu s označením v5. Ten aktuální, který jste doposud využívali nebo budete nadále využívat, jsme přejmenovali na v2. Nová verze má upravené sloupce a je také podporována v novém rozhraní Zásilkovny. V případě, že v exportu chcete využít i další dopravce, například DPD, je nutné vytvořit kopii, ve které dané dopravce povolíte, a tím se dostanou do jednoho exportu.

Hodnocení

33 hodnocení
(11)
(4)
(3)
(2)
(13)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Dobrý den, stále dostanu štítek do Zásilkovny jen přes export, nebo už to funguje automaticky?
, fairnature.cz, 02.04.2023, 20:48
MP Miroslav Pták
Máme rok 2022 a pokud nemám další doplněk, musím exportovat CSV, importovat do Zásilkovny atd..., což nejen ztěžuje práci, ale ještě tím ztrácíme drahocenný čas při vyřizování objednávek. Poté teprve získat číslo balíku a manuálně dávat odkaz pro sledování do emailu je opravdu otravné. Proč na tomhle někdo sakra už nezapracuje? Tragédie....
, kupiuniki.cz, 15.11.2022, 09:51
MB Milan Bláha
Zásilkovna je fajn služba, hlavně pro zákazníky, ale propojení je jak z dřevní doby. Automatické načítání objednávek do účtu Zásilkovny by mělo být v roce 2022 samozřejmostí. To přenášení csv souborů ... to už ne ... pojďte to dát do stavu roku 2022.
, eshop.neno.cz, 14.10.2022, 11:23
VE Vladimír Endršt
Opravdu veliké zklamání. Již v unoru zde píšou že bude zlepšení a je září a pořád nic nefunguje. Posadil bych je k PC at si udělají expor objednávek do zásilkovny.
, ebbie.cz, 16.09.2022, 21:32
A Administrator
Tady by bylo dobré ještě zapracovat. Pokud například dokážeme zboží doručit jen do kamenných výdejen, musel bych projít snad 18000 zásilkoven, kterým bych musel zvolit stav, zda se mají zákazníkovi nabízet, nebo nemají. Chtělo by to rozdělit na Z-pointy a kamenné výdejny.
, gazu.cz, 15.09.2022, 12:41
A Administrator
Tenhle doplněk je ulehčením pro zákazníky stopu, ale pro obsluhu shopu stále zůstává otravné přenášení csv souborů , přihlašování do zásilkové a zjišťování stavu zásilky ... nechápu proč Shoptet na tomhle doplňku víc nezamaká a nejjednodušší nám práci .... Je to jako v digitální době ťukat písmena do hliněné tabulky ...
, kofishop.cz, 29.06.2022, 16:32

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Logistika anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.