Názor odborníka

Jan Lastuvka, CEO & Founder at Lemonero & MonkeyData

Z našich dat vyplývá, že v poslední době rostou eshopy zejména díky expanzi do zahraničí a marketplaces. Toto snažení vnímám jako logický první krok, který dokáže validovat nový trh. Dost e-shopů se také potýká s velkými zásobami, např. i proto, že jim zavřeli prodejny - prodej na Alza může přinést potřebný odbyt a lepší cashflow do firmy.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

10 hodnocení
(6)
(1)
(3)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Jednoduché a přehledné rozhraní pro napojení nejen na Alzu, ale i ostatní prodejce. Chvíli nám trvalo vše nastavit tak, aby se správně zobrazovalo a odesílalo směrem k prodejcům, ale díky rychlé telefonické podpoře ze strany Expanda vše vyřešeno týž den.
, dumbbell.cz, 01.12.2021, 11:35
MZ Martin Zachrdle
Doplněk není podle mě dotažený do konce. Je zde spoustu věcí které chybí. Mezi ty zásadní je nemožnost jakéhokoliv nastavení např. značek produktů, možnosti zvolit si jiný e-mail pro upozornění na novou objednávku než ten zadaný při registraci či cokoliv jiného. Tento doplněk vezme v podstatě holý název produktu, fotku a cenu a to je vše. Do Alzy se ale již nedostane značka produktu, popis, ani popisné parametry (tedy alespoň u mě). Další velmi obtěžující věcí je tisk poštovních štítků, kdy tento doplněk umí generovat štítky pouze na jedné pozici a to vlevo nahoře. Já používám čtyři štítky na formátu A4 a bez zdlouhavého upravování v jiném programu nejsem schopen potisknout všechny štítky na listě. Komunikace s Alzou a vyřízení spolupráce je také tragická. Po velmi dlouhé době jsem se konečně na Alzu se svými produkty dostal, ale z nějakého důvodu mi zalistovali ze cca 160 produktů jen 4 a to pod značkou mého křestního jmena a příjmení! Proč proboha, když mám u každého produktu značku!?
, superreminky.cz, 17.11.2021, 15:45
AE Alza Expando
Dobrý den, pane Zachrdle, je mi líto, že doplněk není dle vašich představ. Katalog si chce tvořit sama Alza, tedy doplnění kategorií, obrázků, popisků a celý listing je v jejich rukou. Z EXPANDO APP do Alzy odchází feed s pěti parametry, které Alza potřebuje a primární výhodou je synchronizace cen a skladů přímo z vašeho Shoptetu. Víme, že to není ideální. Bohužel většina našich klientů používá kotoučovou tiskárnu. Mrzí mě, že komunikace s Alzou neprobíhá hladce. Bohužel, my jsme pouze prostředník mezi Shoptetem a Alzou a toto nemůžeme ovlivnit. Přeji pěkný den, Tým EXPANDO
Vývojář doplňku Alza Expando, cs.expan.do, 18.11.2021, 11:45
E ENVISTORE
Doplněk nemohu pořádně posoudit, protože ani po 60 dnech urgenci stále spolupráce s Alzou nefunguje. Není to chyba doplňku, ale chyba komunikace Alzy, která je tragická. Je to obrovská ztráta času a energie. Díky jejich nečinnosti jsme přišli o celou podzimní sezónu.
, envistore.cz, 16.10.2021, 19:42
AE Alza Expando
Dobrý den, mrzí nás, že byl problém v komunikaci s Alza Dropshipment. Snažili jsme se je kontaktovat a celý proces zaurgovat. Doufáme, že se ze strany Alzy celkový přístup zlepší, ale bohužel nic víc udělat nemůžeme. Omlouváme se za komplikace. Pokud máte nějaké potíže s doplňkem, neváhejte se na nás obrátit. Tým EXPANDO APP
Vývojář doplňku Alza Expando, cs.expan.do, 22.10.2021, 14:47
PD Pavel DOLOGH
Super spolupráce, Shoptet si vezme peníze za doplněk aby Alza.cz byla naprosto nečinná :-( Za mě vyhozené peníze, podle mě musíte mít pro Alzu sakra atraktivní zboží aby si vás napárovali. Komunikace Alzy je tragická. 8X urgováno, vždy slíbeno že produkty vidí a napárují se a vždy bez odezvy. kdybych to věděl, neztrácel bych tím vůbec čas, čert vem vyhozených pár stovek za pronájem, ale rozhodně by se mělo platit až po plném spuštění..
, expresslaser.cz, 21.07.2021, 09:50
AE Alza Expando
Dobrý den, velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost se zahájením prodeje na Alza. Vaši zpětnou vazbu jsem již předala na kolegy z Alza Marketplace a měli by Vás kontaktovat. Náš doplněk slouží pouze jako integrátor pro synchronizaci produktů a objednávek a je plně funkční. Pokud Vám můžeme jakkoliv jinak pomoct, neváhejte se na nás obrátit.
Vývojář doplňku Alza Expando, cs.expan.do, 23.07.2021, 12:47
A Administrator
S doplňkem Expando jsme teprve v začátku, ve fázi propojování a nastavování. Podpora přes chat a help@expan.do byla naprosto skvělá a profesionální. Velké díky patří slečně nebo paní Karolíně, která dokázala během chvilky poradit či nastavit to, co byl pro nás problém.
, antifer.cz, 28.04.2021, 12:48
SC SimpleSmile CZ
Ani po více jak měsíci Expando není plně funkční. Podpora Expanda se vymlouvá na Shoptet, podpora Shoptetu se vymlouvá na Expando s tím, že to vlastně není jejich doplněk. To jim ale nebrání ve fakturaci za “cizí” a nefungující doplněk.
, simplesmile.cz, 27.04.2021, 07:38
AE Alza Expando
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Snažil jsem se dohledat vaši komunikaci s naší podporou ale nepodařilo se mi to - opravdu jste s námi komunikovala skrze email help@expan.do? Poplatek, který vám shoptet fakturoval je 100 Kč za propojující doplněk. Naše služby zpravidla začínáme fakturovat s prvními reálnými objednávkami - které ve vašem EXPANDO APP účtu nevidím. Všiml jsem si však, že v naší EXPANDO APP máte "prodejní ceny s DPH" - pro správné spuštění je však potřeba mít v naší aplikaci "VO ceny bez DPH" - tyto ceny požaduje Alza.cz a je to podmínka spuštění prodejů. V současné době není možné tyto ceny brát automaticky z "shoptet administrace" ale je potřeba je manuálně "přepsat" - buď jednu po druhé, nebo hromadně pomocí .CSV ( s tím vám pomůže kolegyně na emailu help@expan.do). Poté, co tyto ceny aktualizujete, věřím, že oceníte funkčnost doplňku tak jako stovky ostatních prodejců, kteří si tímto procesem prošli také. M.K
Vývojář doplňku Alza Expando, cs.expan.do, 27.04.2021, 17:22

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.