Názor odborníka

Jan Lastuvka, CEO & Founder at Lemonero & MonkeyData

Z našich dat vyplývá, že v poslední době rostou eshopy zejména díky expanzi do zahraničí a marketplaces. Toto snažení vnímám jako logický první krok, který dokáže validovat nový trh. Dost e-shopů se také potýká s velkými zásobami, např. i proto, že jim zavřeli prodejny - prodej na Alza může přinést potřebný odbyt a lepší cashflow do firmy.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

16 hodnocení
(8)
(1)
(1)
(6)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
MZ Martin Zachrdle
Doplněk není podle mě dotažený do konce. Je zde spoustu věcí které chybí. Mezi ty zásadní je nemožnost jakéhokoliv nastavení např. značek produktů, možnosti zvolit si jiný e-mail pro upozornění na novou objednávku než ten zadaný při registraci či cokoliv jiného. Tento doplněk vezme v podstatě holý název produktu, fotku a cenu a to je vše. Do Alzy se ale již nedostane značka produktu, popis, ani popisné parametry (tedy alespoň u mě). Další velmi obtěžující věcí je tisk poštovních štítků, kdy tento doplněk umí generovat štítky pouze na jedné pozici a to vlevo nahoře. Já používám čtyři štítky na formátu A4 a bez zdlouhavého upravování v jiném programu nejsem schopen potisknout všechny štítky na listě. Komunikace s Alzou a vyřízení spolupráce je také tragická. Po velmi dlouhé době jsem se konečně na Alzu se svými produkty dostal, ale z nějakého důvodu mi zalistovali ze cca 160 produktů jen 4 a to pod značkou mého křestního jmena a příjmení! Proč proboha, když mám u každého produktu značku!?
, superreminky.cz, 17.11.2021, 15:45
AE Alza EXPANDO
Dobrý den, pane Zachrdle, je mi líto, že doplněk není dle vašich představ. Katalog si chce tvořit sama Alza, tedy doplnění kategorií, obrázků, popisků a celý listing je v jejich rukou. Z EXPANDO APP do Alzy odchází feed s pěti parametry, které Alza potřebuje a primární výhodou je synchronizace cen a skladů přímo z vašeho Shoptetu. Víme, že to není ideální. Bohužel většina našich klientů používá kotoučovou tiskárnu. Mrzí mě, že komunikace s Alzou neprobíhá hladce. Bohužel, my jsme pouze prostředník mezi Shoptetem a Alzou a toto nemůžeme ovlivnit. Přeji pěkný den, Tým EXPANDO
Vývojář doplňku Alza EXPANDO, cs.expan.do, 18.11.2021, 11:45
E ENVISTORE
Doplněk nemohu pořádně posoudit, protože ani po 60 dnech urgenci stále spolupráce s Alzou nefunguje. Není to chyba doplňku, ale chyba komunikace Alzy, která je tragická. Je to obrovská ztráta času a energie. Díky jejich nečinnosti jsme přišli o celou podzimní sezónu.
, envistore.cz, 16.10.2021, 19:42
AE Alza EXPANDO
Dobrý den, mrzí nás, že byl problém v komunikaci s Alza Dropshipment. Snažili jsme se je kontaktovat a celý proces zaurgovat. Doufáme, že se ze strany Alzy celkový přístup zlepší, ale bohužel nic víc udělat nemůžeme. Omlouváme se za komplikace. Pokud máte nějaké potíže s doplňkem, neváhejte se na nás obrátit. Tým EXPANDO APP
Vývojář doplňku Alza EXPANDO, cs.expan.do, 22.10.2021, 14:47
A Administrator
Dobrý den, musím upravit hodnocení, jelikož naše připomínky a podněty byly zapracovány a v současné době se již na objednávkách zobrazují parametry, které máte zadané v Shoptetu. V našem případě se jedná o hmotnost a EAN, které jsou hned v objednávce vidět, a tedy není nutné je pak individuálně dohledávat pro každý produkt. Stejně tak zápis hmotnosti v Expandu se zjednodušil. Za všechny aktualizace a vylepšení děkujeme. září 2021 Doplněk máme nastavený, i když s nastavením nám musela pomoci ochotná podpora Expanda, protože dle návodů se instalace napoprvé nezdařila. Objednávky z Alzy nám chodí, což je hlavní úkol doplňku, který je splněn. Musím ale zdůraznit velké ALE. Prvotní informace byla taková, že za použití doplňku nedojde ke ztrátám funkcí Shoptetu, což bohužel není pravda. Takže administrace s objednávkami, které přijdou přes Expando, je mnohem složitější. Primárně se nepropisují do poznámky u produktů nastavené parametry, tedy EAN a hmotnost, které se nám u standardních objednávek v Shoptetu propisují. Tyto údaje jsou pro nás stěžejní pro předání do skladu (EAN) a hmotnost je pak zapotřebí pro uvedení v Expandu, když se vytváří štítek. Takže v současné době musíme tyto údaje u každého produktu jednotlivě dohledávat a dopisovat do objednávek, což rozhodně není efektivní. Dotazovali jsme se na toto jak Shoptetu, který říká, že je to v kompetenci Expanda. A Expando říká, že se s tímto požadavkem ještě nesetkali, za nás se jedná o základní potřebnou funkci. Ještě doplním způsob zadávání hmotnosti v Expandu, kde není možné jednoduše přepsat vyžadovaný údaj o hmotnosti, když se jedná o dvoucifernou hodnotu. U dvacetikilového produktu se zapíše pouze číslo 2, pak se musíte znovu kurzorem vracet a doplnit 0. Toto je maličkost, ale když to řešíte u každého balíku, je to frustrující. Byli bychom rádi, kdyby došlo k zapracování předaných podnětů a usnadnění práce s doplňkem.
, galobe.cz, 07.09.2021, 07:36
PD Pavel DOLOGH
Super spolupráce, Shoptet si vezme peníze za doplněk aby Alza.cz byla naprosto nečinná :-( Za mě vyhozené peníze, podle mě musíte mít pro Alzu sakra atraktivní zboží aby si vás napárovali. Komunikace Alzy je tragická. 8X urgováno, vždy slíbeno že produkty vidí a napárují se a vždy bez odezvy. kdybych to věděl, neztrácel bych tím vůbec čas, čert vem vyhozených pár stovek za pronájem, ale rozhodně by se mělo platit až po plném spuštění..
, expresslaser.cz, 21.07.2021, 09:50
AE Alza EXPANDO
Dobrý den, velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost se zahájením prodeje na Alza. Vaši zpětnou vazbu jsem již předala na kolegy z Alza Marketplace a měli by Vás kontaktovat. Náš doplněk slouží pouze jako integrátor pro synchronizaci produktů a objednávek a je plně funkční. Pokud Vám můžeme jakkoliv jinak pomoct, neváhejte se na nás obrátit.
Vývojář doplňku Alza EXPANDO, cs.expan.do, 23.07.2021, 12:47
A Administrator
S doplňkem Expando jsme teprve v začátku, ve fázi propojování a nastavování. Podpora přes chat a help@expan.do byla naprosto skvělá a profesionální. Velké díky patří slečně nebo paní Karolíně, která dokázala během chvilky poradit či nastavit to, co byl pro nás problém.
, antifer.cz, 28.04.2021, 12:48
SC SimpleSmile CZ
Ani po více jak měsíci Expando není plně funkční. Podpora Expanda se vymlouvá na Shoptet, podpora Shoptetu se vymlouvá na Expando s tím, že to vlastně není jejich doplněk. To jim ale nebrání ve fakturaci za “cizí” a nefungující doplněk.
, simplesmile.cz, 27.04.2021, 07:38
AE Alza EXPANDO
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Snažil jsem se dohledat vaši komunikaci s naší podporou ale nepodařilo se mi to - opravdu jste s námi komunikovala skrze email help@expan.do? Poplatek, který vám shoptet fakturoval je 100 Kč za propojující doplněk. Naše služby zpravidla začínáme fakturovat s prvními reálnými objednávkami - které ve vašem EXPANDO APP účtu nevidím. Všiml jsem si však, že v naší EXPANDO APP máte "prodejní ceny s DPH" - pro správné spuštění je však potřeba mít v naší aplikaci "VO ceny bez DPH" - tyto ceny požaduje Alza.cz a je to podmínka spuštění prodejů. V současné době není možné tyto ceny brát automaticky z "shoptet administrace" ale je potřeba je manuálně "přepsat" - buď jednu po druhé, nebo hromadně pomocí .CSV ( s tím vám pomůže kolegyně na emailu help@expan.do). Poté, co tyto ceny aktualizujete, věřím, že oceníte funkčnost doplňku tak jako stovky ostatních prodejců, kteří si tímto procesem prošli také. M.K
Vývojář doplňku Alza EXPANDO, cs.expan.do, 27.04.2021, 17:22

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.