Názor odborníka

Michal Baloun, jednatel MirandaMedia Group s.r.o.

Pokud chcete automatizovat a optimalizovat své procesy v expedici, Balíkobot je ve spojení se Shoptetem tím nejlepším řešením. U našich klientů, kteří tuto službu využívají, pozorujeme obrovskou úsporu času oproti těm, kteří obsluhují každého dopravce zvlášť. Díky tomuto řešení lze ovládat a kontrolovat všechny dopravce na jednom místě. Což se ve výsledku projeví jako nesporná konkurenční výhoda v podobě užitečného prostředníka mezi vámi a dopravci. Logistika ve vašem e-shopu se stává doslova ze dne na den jednodušší, rychlejší a přehlednější. Bez ohledu na to, zdali odesíláte sto nebo tisíce výrobků denně, Balíkobot vám usnadňuje práci pomocí jednoduchého vyhledávání a sledování zásilek.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

35 hodnocení
(25)
(1)
(2)
(1)
(6)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
VP Váš profil
Bez Balíkobotu si už několik let vůbec neumíme představit expedovat. Úspora času, efektivita, eliminace chyb, zastupitelnost skladníka bez zaškolování do systému dopravců, možná změna dopravce bez znalosti administrace dopravce, filtrování stavu zásilek přímo v administraci Shoptetu. Musíme ocenit i technickou podporu, která je ochotná Vám pomoc, když je to náhodou potřeba.
, darbox.cz, 24.03.2023, 06:21
A Administrator
Balíkobot jako doplněk je fajn. Nicméně službu jako takovou zvažuji změnit. S funkčností jsem spokojený, se vším ostatním již moc ne.
, ireminky.cz, 14.12.2022, 12:34
S Sob
Doplněk jako takový je v principu super. Tisk štítku a sledování stavu zásilky v rozhraní eshopu je funkce, která je potřeba a podstatně zjednodušuje přehazování exportního souboru (Česká Pošta, Zásilkovna). Trochu problém ale je s občasnými chybami při přenosu dat - například měna a hodnota zásilky. Druhý problém je při zasílání do zahraničí - kombinace shoptet x balíkobot x zásilkovna je možná jen do některých zemí.
, moto-drzak-mobilu.cz, 11.11.2022, 10:35
A Administrator
Zaplatila jsem si roční předplatné, poté zdražili měsíční tarif a nyní po ukončení toho předplaceného ročního období mi poslali fakturu na zpětné doplacení rozdílu, o který zdražili. Jak je možné, že chtějí zpětně doplatit rozdíl cen za období, které jsem už zaplatila? Nedoporučuji. Zaplatíte, oni pak třeba jednostranně zdvojnásobí ceny a budou po Vas požadovat zpětně doplatek.
, nejenprodeti.cz, 07.09.2022, 19:44
MP Martin Pecina
Velká spokojenost, expedice skoro na jedno kliknutí.
, czvzduchotechnika.cz, 01.06.2022, 16:50
VT Viktorie Tichánková
Odesílání balíčků se nám s Balíkobotem zrychlilo mnohonásobě. Hlavně u České pošty. Je to jednoduché a funguje to jak má.
, victoriasfields.cz, 23.03.2022, 13:12

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Logistika anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.