Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

 

Hodnocení

21 hodnocení
(5)
(6)
(3)
(7)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
Michaela Šimonová
Přes doplněk jsme vyřídili první zásilky. Než šlo doplněk používat, bylo nutné se spojit se správcem doplňku a řádně ho nastavit. Aby se tak stalo, kontaktovala jsem Balíkovnu (po vyřízení existence smlouvy a dojednání podmínek svozu). Situaci nám komplikovala ještě změna podacího depa ze strany Balíkovny. Doplněk umožní využít údaje z objednávek, které se pronesou se i do tisku štítků. Minimalizuje se tak riziko chyb. Na rozdíl od doplňku např. pro WE|DO se údaje o zásilkách nepronášejí do hlavního portálu přepravce - v tomto případě Podání online. Možná bych uvítala ještě kolonku, v jakém stavu je objednávka. Sledovací číslo zásilky se pronáší do kolonky v objednávkách a líbí se mi, že je možné zásilku snadno sledovat.
, hospodarimesvodou.cz, 15.11.2024, 08:39
A Administrator
Boužel doplněk mi nefunguje, komunikace s českou poštou prakticky žádná. Nikam se nelze dovolat, na emaily nereagují
, sarancata.eu, 22.06.2024, 07:02
A Administrator
Doplněk by za předpokladu drobných úprav mohl skvěle fungovat. Bohužel jeho vývoj nějak ustrnul. Po poslední aktualizaci zmizelo označení chybně nahraných zásilek do systému pošty. Zásilky v doplňku nesou seřazeny v chronologickém pořadí ale čísla jsou přeházená. Pokud si to zákazník rozmyslí a chce změnit způsob zásilky třeba z placené předem na dobírku, tak to nejde změnit.... A spousta dalších drobností by tuto aplikaci povýšilo na zcela jinou úroveň... Chybí zpětná vazba na tvůrce. Zaslaný email si zákaznická linka přehazuje jak horký brambor :-(
, cenovamanie.cz, 06.06.2024, 11:35
JT Josef Thomayer
doplněk nenačítal výdejní místa balíkoven. Trápila jsem se s tím 2 dny, technická pomoc doplňku, ani shoptetu vůbec nefungovala. Rozchodila jsem to sama, ale bylo to hrozné.
, vcelarstvi-thomayer.cz, 06.05.2024, 07:18
LJ Libuše Jandová
Skvělý doplněk, který velmi usnadňuje a urychluje práci. Nastavení proběhlo během několika dnů a funguje bezchybně. Jediné, co bych uvítala, je možnost si vybrat jen určité objednávky - třeba ve stavu "K zabalení". Protože takhle se načítají všechny "Založené" tzn. i ty, které zatím z nějakého důvodu odesílat nemůžeme.
, mydlifik.cz, 10.04.2024, 13:52
LM Ladislav Matějka
Kvalitní a funkční widget interaktivní mapy pro výběr výdejního místa. Blesková podpora při zprovoznění doplňku. Štítky si generujeme vlastním řešením. Můžeme doporučit, pokud pro vás není problém viz. níže. Malé varování, doplněk obsahuje zcela nepochopitelnou chybu, kdy do doručovací adresy do políčka ulice slepuje ulici+název výdejny. Nahlásili jsme, oprava bude možná za půl roku... Další probém pro nás byl že doručovací adresa, kam se zvolená výdejna vepisuje v rámci formuláře a nelze to vypnout, neobsahuje jméno a příjmení příjemce. Do systému takové objednávky nepouštíme ze zcela logického důvodu, museli jsme si upravit na naší úrovni.
, velkykosik.cz, 13.10.2023, 08:33

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Česká pošta a Balíkovna anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.