Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

 

Hodnocení

22 hodnocení
(5)
(6)
(3)
(8)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
JB Jan Buriánek
Ani na jednom počítači a prohlížeči (Chrome a Edge) se mi nenačítá mapa při zvolení tohoto typu dopravy. K ničemu jako celá Česká pošta.
, bubuobchod.cz, 03.12.2024, 16:26
Michaela Šimonová
Přes doplněk jsme vyřídili první zásilky. Než šlo doplněk používat, bylo nutné se spojit se správcem doplňku a řádně ho nastavit. Aby se tak stalo, kontaktovala jsem Balíkovnu (po vyřízení existence smlouvy a dojednání podmínek svozu). Situaci nám komplikovala ještě změna podacího depa ze strany Balíkovny. Doplněk umožní využít údaje z objednávek, které se pronesou se i do tisku štítků. Minimalizuje se tak riziko chyb. Na rozdíl od doplňku např. pro WE|DO se údaje o zásilkách nepronášejí do hlavního portálu přepravce - v tomto případě Podání online. Možná bych uvítala ještě kolonku, v jakém stavu je objednávka. Sledovací číslo zásilky se pronáší do kolonky v objednávkách a líbí se mi, že je možné zásilku snadno sledovat.
, hospodarimesvodou.cz, 15.11.2024, 08:39
A Administrator
Boužel doplněk mi nefunguje, komunikace s českou poštou prakticky žádná. Nikam se nelze dovolat, na emaily nereagují
, sarancata.eu, 22.06.2024, 07:02
A Administrator
Doplněk by za předpokladu drobných úprav mohl skvěle fungovat. Bohužel jeho vývoj nějak ustrnul. Po poslední aktualizaci zmizelo označení chybně nahraných zásilek do systému pošty. Zásilky v doplňku nesou seřazeny v chronologickém pořadí ale čísla jsou přeházená. Pokud si to zákazník rozmyslí a chce změnit způsob zásilky třeba z placené předem na dobírku, tak to nejde změnit.... A spousta dalších drobností by tuto aplikaci povýšilo na zcela jinou úroveň... Chybí zpětná vazba na tvůrce. Zaslaný email si zákaznická linka přehazuje jak horký brambor :-(
, cenovamanie.cz, 06.06.2024, 11:35
JT Josef Thomayer
doplněk nenačítal výdejní místa balíkoven. Trápila jsem se s tím 2 dny, technická pomoc doplňku, ani shoptetu vůbec nefungovala. Rozchodila jsem to sama, ale bylo to hrozné.
, vcelarstvi-thomayer.cz, 06.05.2024, 07:18
LJ Libuše Jandová
Skvělý doplněk, který velmi usnadňuje a urychluje práci. Nastavení proběhlo během několika dnů a funguje bezchybně. Jediné, co bych uvítala, je možnost si vybrat jen určité objednávky - třeba ve stavu "K zabalení". Protože takhle se načítají všechny "Založené" tzn. i ty, které zatím z nějakého důvodu odesílat nemůžeme.
, mydlifik.cz, 10.04.2024, 13:52

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Česká pošta a Balíkovna anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.