Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

 

Hodnocení

21 hodnocení
(5)
(6)
(3)
(7)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
KK Kuba Kachlík
Vše funguje tak jak má, s doplňkem ušetříte hodně času. Doporučuji
, hokejnet.cz, 11.04.2023, 11:36
MH Martin Hrdlička
Kvůli uzavření smlouvy nemusí zástupce firmy na poštu nebo kontaktovat obchodního zástupce. Doplněk při jeho aktivaci odešle aktivační e-mail, na základě kterého bude Česká pošta firmu kontaktovat. Po 13. dnech od žádosti žádný kontakt z České pošty, takže doplněk stále nefunkční.
, obrazovy-mech.cz, 10.04.2023, 11:26
AH Adam Holman
Doplněk České pošty pro systém Shoptet je úžasný nástroj pro každého e-shopera, který se snaží zlepšit své zákaznické zkušenosti a zefektivnit své procesy doručování. Jedná se o velmi užitečný a snadno použitelný doplněk, který umožňuje zákazníkům zvolit si způsob doručení, sledovat stav doručení a dokonce si vybrat konkrétní pobočku, na kterou si budou balík vyzvedávat. Umožňuje přímý tisk štítků a můžete ušetřit za agregátora, jako je Balíkobot. Naprosto TOP je spojení přes API a to, že vrací ID zásilek pro tracking přímo do administrace shoptet. Obchoďák mi to zřídil přímo na schůzce za 5 minut. Doplněk je velmi dobře integrovaný s Shoptetem a poskytuje uživatelům přehledné a intuitivní rozhraní, které umožňuje snadné nastavení a správu doručovacích služeb. Je skvělé, že tento doplněk nabízí zákazníkům možnost výběru z více doručovacích služeb, včetně doporučeného balíkového servisu, a poskytuje jim tak širokou paletu možností pro zvolení toho nejlepšího způsobu doručení. Celkově lze doplněk České pošty pro Shoptet vřele doporučit každému e-shopu, který si přeje zlepšit své zákaznické zkušenosti a zefektivnit své procesy doručování. Je to jednoduchý a užitečný nástroj, který dokáže výrazně zlepšit efektivitu a spokojenost zákazníků.
, iocel.cz, 06.04.2023, 15:18
MH Martin Hanuš
Toto chce ještě hodně vylepšit a odstranit chyby - namátkou: stránka pro tisk štítků neukazuje jméno zákazníka, jen číslo objednávky; k objednávkám v administraci to vkládá poznámku, takže u všech objednávek máte poznámku od tohoto doplňku a snadno přehlédnete důležitou poznámku od zákazníka; když vypnete možnost odesílat do výdejních boxů, místo aby se skryly, tak se na mapě stále zobrazují, jen je zákazník nemůže zvolit... Zatím raději budeme využívat doplněk pro ČP přímo od Shoptetu
, stesti-zdravi.cz, 05.04.2023, 14:46
A Administrator
zprovoznění je na dlouhé lokte - ČP zprovozní, druhý den vypne, žádám na podpoře o zapnutí již 3 týdny a komunikace s podporou je příšerná, arogantní odpovědi, nebo zodpoví jen část - co se jim hodí. Katastrofa. až se doladí, věřím, že to bude velké plus.
, benyshoes.cz, 08.03.2023, 13:05
B Blanka
Bohužel Česká pošta není schopna zprovoznit. Smlouvu máme už cca 2 měsíce. Komunikace s nimi je zoufalost. Tak snad vubec někdy budeme moci doplněk využívat, neboť nám stále nefunguje
, kotevbote.cz, 26.02.2023, 12:58

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Česká pošta a Balíkovna anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.