Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

16. 11. 2020

Nové manuály na párování výpisů plateb ve vašich účetních systémech.

Na webu ComGate jsou umístěny manuály pro nastavení párování výpisů transakcí ve vašich účetních systémech. Kromě návodu na SW Pohoda a ABRA FlexiBee nově najdete i manuály na systém Money ERP a online systém iÚčto.cz

 

9. 11. 2020

Nově můžete v klientském portálu a přes API stornovat platbu, tedy přepnout ze stavu očekávaná na nezaplacená. Storno platby využijete v případě, že byla objednávka ve vašem e-shopu stornována.

Doposud mohl stornovat platbu pouze zákazník v procesu platby. Nově může být platba stornována také e-shopem. 

Tlačítko pro stornování platby v klientském portálu najdete v přehledu transakcí vždy u jednotlivé transakce. 

Více informací o tom, jak postupovat při stornování platby přes API rozhraní, najdete v naší dokumentaci.

Pro úspěšné stornování platby, platí, že stav platby musí být očekávaná (pending). V případě, že chcete vrátit již zaplacenou platbu, využijte stávající metodu refundace.

Storno platby v klientském portálu

 

 

2. 11. 2020

Dynamická expirace plateb

Trápí vás, že pro některé zákazníky, kteří nakonec nedokončí platbu, dlouho rezervujete zboží? Máme pro vás řešení v podobě dynamické expirace plateb, které na základě chování zákazníka v průběhu platby přepne platbu do stavu nezaplacená. Tím získáte příležitost prodat zboží jinému zájemci.

Délka expirace platby je doba, po kterou zákazníkovi umožňujeme dokončit platbu. 

Dynamická expirace platby snížuje časový limit pro dokončení platby zákazníkem. Limit pro dokončení platby je nastaven rozdílně pro různé platební metody a liší se dle chování jednotlivých zákazníků v průběhu platby. Informace o nezaplacení platby zákazníkem je tak předána do e-shopu dříve. I v případě zapnutí dynamické expirace platby zůstává maximální délka expirace platby omezena vámi nastavenou hodnotou v rozmezí 30 minut až 7 dní. 

Dynamická expirace je vhodná zejména v případech, kdy je v době objednávky rezervováno zboží s omezenou skladovou zásobou nebo služba s omezenou dostupností jako je např. rezervace lístku na konkrétní čas a místo. 

Dynamickou expiraci můžete zapnout pro jednotlivé obchody v klientském portálu https://portal.comgate.cz v sekci Integrace - Nastavení obchodů - Platební metody. 

 

19. 10. 2020

Přidali jsme další verzi denního rozpisu plateb ve formátu ABO (GPC) pro automatický import do účetních systémů. Nová verze obsahuje poplatky zjednodušeně na jednom řádku. 

Doposud jste měli k dispozici výpis ve formátu ABO, který vedle jednotlivých plateb obsahoval i řádek s poplatkem pro každou platbu zvlášť. 

Nově je k dispozici i výpis ve formátu ABO, kde je poplatek za všechny platby uveden souhrnně na jednom řádku. Ukázkový soubor naleznete na našem webu.

Oba formáty jsou zasílány pravidelným e-mailem s denním rozpisem plateb.  Dále je máte k dispozici v klientském portálu v záložce Převody na BÚ a zároveň je možné je stáhnout pomocí API. 

Věříme, že tato novinka zpříjemní práci především vašim účetním.

 

5. 10. 2020

Urgence platby

Do klientského portálu jsme přidali možnost získání odkazu na dosud nezaplacenou platbu. Odkaz pošlete vašemu zákazníkovi.

Přejete si, aby váš zákazník zaplatil dosud neuhrazenou objednávku? Díky platebnímu odkazu máte nyní možnost mu takovou platbu připomenout.

Platební odkaz pro konkrétní platbu nově najdete v klientském portálu v přehledu transakcí a v samotném detailu jednotlivé platby. 

Odkaz lze zaslat vašemu zákazníkovi do e-mailu, chatu, messanger nebo v SMS. 

 

 

28. 9. 2020

Nově můžete v klientském portálu vygenerovat platební odkaz, který pošlete e-mailem, v chatu nebo třeba v SMS svému zákazníkovi. Po kliknutí na odkaz zákazník provede platbu. 

Platební odkaz lze využít v situaci, kdy zákazník provede objednávku přes e-mail, telefon, chat nebo jiným způsobem mimo váš e-shop a také v případě úpravy již proběhlé objednávky. 

Pro vygenerování platebního odkazu je nutné vybrat v klientském portálu záložku Nová platba. Po zadání potřebných údajů se vám vygeneruje platební odkaz, který můžete odeslat svému zákazníkovi do e-mailu, chatu, messengeru nebo třeba v SMS. Zákazník na odkaz klikne a provede prostřednictvím platební brány platbu v požadované částce. 

O úspěšném dokončení platby se dozvíte e-mailem nebo přes rozhraní API, pokud jste tuto variantu požadovali při generování platebního odkazu. 

14. 9. 2020

Přidána možnost opakování platby v případě, že nedojde k dokončení transakce

Pokud dojde k situaci, že zákazník z jakéhokoliv důvodu svou platbu nedokončí, může se k ní díky platební bráně ComGate znovu vrátit. Platební brána vybízí uživatele k dalším pokusům o zaplacení. Zákazník si může znovu vybrat platební metodu, kterou chce využít, a také zadat jinou platební kartu. 

Při zahájení platební transakce také přijde zákazníkovi e-mail s odkazem “Zjistit stav platby”. Po kliknutí se dozví, jestli byla platba dokončena a může rovnou i svou platbu zopakovat. Pokud ještě neopustil platební bránu, může pokus o zaplacení zopakovat rovnou.

Možnost opakování platby na platební bráně ComGate se využívá v průměru u 5 % transakcí. Podle dat se ukazuje, že větší část zákazníků se vrátí k nezaplacené platbě během pár minut. Nejspíše se tedy jedná o překročení denního limitu pro placení na internetu, placení kartou se zablokovanými online transakcemi, kupující nemá po ruce mobil nebo podobné zádrhele, které může zákazník opravit během chvilky.

Ne vždy se povede dokončit platbu napoprvé, dopřejte zákazníkům vašeho e-shopu další pokus.

restart platby platební brána ComGate

 

10. 9. 2019

Nová možnost nastavení - přepínání stavu objednávek

Přidali jsme novou funkci: Při předávání výsledku platby z platební brány na Váš eshop na platformě Shoptet je možné automaticky změnit stav objednávky. Nastavení této funkce najdete ve svém klientském portále ComGate.

 

25. 7. 2019

Úprava automatického přepínání stavu objednávek a další drobné změny

V nové verzi doplňku jsme provedli tyto úpravy:

  • Pokud si doplněk nainstalujete na stejný e-shop podruhé, platební metody se nastaví podle předchozí instalace  (nebudou se duplikovat)
  • Doplněk automaticky nepřepíná stavy objednávek (dříve po zaplacení přepínal stav objednávky do stavu "vyřízená"). Na vyžádání můžeme tuto funkci individuálně stále aktivovat.
  • Update přináší ještě další drobná vylepšení a zlepšení výkonu. 

 

4. 7. 2019

Možnost přidat všechny platební tlačítka jako jednu platební metodu

Přidali jsme novou možnost, jak si přidat bankovní platební tlačítka (on-ine bankovní převody) do nabídky platebních metod. 

V případě bankovních platebních tlačítek máte dvě možnosti, jak je svým klientům zpřístupnit. Buď je zaktivujete jednotlivě (nebo jen ty, které chcete). V tom případě se zobrazí každá zvlášť i v nabídce platebních metod ve vašem eshopu.

Druhou možností je zvolit platební metodu "on-line bankovní převod". Tím aktivujete všechna dostupná bankovní tlačítka. Zákazník si ve vašem e-shopu vybere tuto platební metodu a pak je při platbě přesměrován na rozcestník platební brány ComGate, kde si vybere banku, kterou chce pro platbu prostřednictvím internetového bankovnictví použít.

 

 1. 5. 2019

Vyúčtování: nové typy souborů

Zavádíme novou formu vyúčtování platebních služeb. Nově navíc k CSV souborům vám budeme denně posílat vyúčtování služeb ve formátu PDF. Ve stejném emailu vám zašleme také soubor ve formátu ABO pro snadnější nahrání dat do účetnictví.

Jednou měsíčně vám také zašleme souhrnné vyúčtování, které nahrazuje dnes zasílané měsíční faktury.

Novou formu vyúčtování zavádíme od 1.5.2019. Všechny uvedené soubory naleznete také v našem klientském portálu.

Pro usnadnění jsme pro vás připravili:

Věříme, že tato novinka zpříjemní práci především vaším účetním.

Hodnocení

19 hodnocení
(11)
(2)
(2)
(4)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Mnoho plateb bohužel neproběhne. Počet nerealizovaných plateb je velmi vysoký! Také je často v opravě mnoho platebních nástrojů, což znamená, že je zákazníci nemohou pravidelně využívat..
, bydiora.com, 25.11.2020, 23:00
C ComGate
Dobrý den, děkuji Vám za váš komentář. Mrzí nás vaše zkušenost a jsme rádi, že situace ohledně opožděných plateb se kladně vyřešila.
Vývojář doplňku ComGate, www.comgate.cz, 02.12.2020, 16:00
A Administrator
Spuštění trvalo cca 14 dní, a počítali jsme s tím, protože to je v recenzích. Pro naše potřeby je to asi nejlepší řešení - používáme na www.skingeeks.cz korejská kosmetika eshop. Vše funguje, komunikace byla rychlá a profesionální.
, skingeeks.cz, 01.11.2020, 15:04
C ComGate
Děkujeme vám za krásnou recenzi.
Vývojář doplňku ComGate, www.comgate.cz, 02.12.2020, 16:01
JH Jan Holemý
Rychlé nastavení, bezproblémově funkční, levné. Nevýhodou je snad jen to, že peníze odesílá na účet s několikadenním zpožděním. GlobalPayment zasílá hned druhý den ráno, ale zase je o dost dražší.
, jamonarna.cz, 23.10.2020, 09:35
C ComGate
Děkujeme vám za vaší recenzi.
Vývojář doplňku ComGate, www.comgate.cz, 02.12.2020, 16:01
EK Erik Komanec
Nejvýhodnější platební brána. Funguje jak má.
, lzicealopaty.cz, 02.10.2020, 12:13
C ComGate
Moc vám děkujeme za pěkné hodnocení
Vývojář doplňku ComGate, www.comgate.cz, 02.12.2020, 16:06
LN Luděk Novosád
Zatím spokojenost.
, vyvrtka.shop, 18.09.2020, 10:55
C ComGate
Děkujeme vám, jsme rádi, že jste spokojený.
Vývojář doplňku ComGate, www.comgate.cz, 02.12.2020, 16:08
MK Michal Kanitra
Naprostá spokojenost.
, tzk-sro.cz, 04.09.2020, 12:20
C ComGate
Děkujeme Vám za příjemné hodnocení
Vývojář doplňku ComGate, www.comgate.cz, 02.12.2020, 16:35

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Platby anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.