Názor odborníka

Tereza Belanová, PPC, SEO

Nabídnout dárek k nákupu je jedna z nejčastěšjích marketingových strategií, jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás, nebo aby nakupoval opakovaně. Pokud tedy chcete zákazníka přesvědčit a nabídnout mu něco navíc oproti konkurenci, je tento doplněk správnou volbou.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

9. 3. 2020

O tom, že ke konkrétnímu zboží dostane i dárek navíc, se zákazník nyní doví už v přehledu kategorií díky štítku „+ Dárek zdarma“. A nově se dárek zobrazuje také přímo na produktové stránce (kromě košíku). Máte-li doplněk aktivní, funkce se automaticky spustí sama, a tak nemusíte nic ručně nastavovat.

19. 11. 2019

Do nastavení dárků jsme přidali nový výběr, zda se má dárek k produktu do objednávky přidat jen jednou, nebo zda se má násobit počtem zakoupených produktů. Nově je jinými slovy dostupná možnost například k 5 zakoupeným produktům přidat 5 dárků.

8. 10. 2019

Dnes jsme na vašich shoptetech rozšířili modul Dárky k objednávce, který vám pomáhá zvyšovat nejen počet objednávek, ale také jejich hodnotu, o možnost přiřadit dárek na úrovni jednotlivých produktů. Nově si tak můžete nastavit, jaké dárky se mají do objednávky přidat, když zákazník nakoupí konkrétní produkt. Tyto dárky se nastavují na detailu produktu v záložce Související. Zda je dárek k produktu platný i pro velkoobchodní zákazníky či je závislý na skladu určuje globální nastavení. Tedy stejně, jako se nastavují globální dárky k objednávce.

Hodnocení

9 hodnocení
(4)
(1)
(1)
(1)
(2)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
DB Dalibor Bílý
Dárek k produktu dává smysl, i náhledy jsou super. Dárky za objednávku byla kravina kdy sdílím názor p. Mariána. Takže za nás "dárky k produktu" na výbornou!
, bilimarket.cz, 06.03.2020, 11:14
SD Simona Dočkalová
Tento doplněk se mi moc líbí. Je krásné dělat radost a tento doplněk mi umožňuje obdarovávat mé věrné úžasňáky/zákazníky za jejich přízeň a podporu! Jsem vděčná, děkuji. :))
, duhamehozivota.cz, 12.11.2019, 08:47
MZ Marián Záhorec
Chýbajú ceny u darčekov, aby zákazník mohol hneď zvážiť, ktorý je najvýhodnejší. Možnosť nastaviť interval sumy objednávky pri ktorej sa zobrazuje darček je taká malá nevyhnutnosť. Zároveň sa darčeky nezapočítava ani do štatistík a pritom aktuálne nastavenie systému trvá na tom, aby to bol predajný produkt. Nedáva mi to zmysel. V každom prípade ako všetko iné v Shoptet, je to užitočný a použiteľný doplnok, aj keď né úplne dokonalý.
, manuka.sk, 07.02.2020, 14:36

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.