Názor odborníka

Tereza Belanová, PPC, SEO

Nabídnout dárek k nákupu je jedna z nejčastěšjích marketingových strategií, jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás, nebo aby nakupoval opakovaně. Pokud tedy chcete zákazníka přesvědčit a nabídnout mu něco navíc oproti konkurenci, je tento doplněk správnou volbou.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

9. 10. 2020

Pro řazení dárků je nově možné využívat prioritu pomocí "drag & drop". Pokud chcete nějaký dárek nabízet jako první volbu, stačí jej v administraci pouze přetáhnout myší do požadované pozice.

9. 3. 2020

O tom, že ke konkrétnímu zboží dostane i dárek navíc, se zákazník nyní doví už v přehledu kategorií díky štítku „+ Dárek zdarma“. A nově se dárek zobrazuje také přímo na produktové stránce (kromě košíku). Máte-li doplněk aktivní, funkce se automaticky spustí sama, a tak nemusíte nic ručně nastavovat.

19. 11. 2019

Do nastavení dárků jsme přidali nový výběr, zda se má dárek k produktu do objednávky přidat jen jednou, nebo zda se má násobit počtem zakoupených produktů. Nově je jinými slovy dostupná možnost například k 5 zakoupeným produktům přidat 5 dárků.

8. 10. 2019

Dnes jsme na vašich shoptetech rozšířili modul Dárky k objednávce, který vám pomáhá zvyšovat nejen počet objednávek, ale také jejich hodnotu, o možnost přiřadit dárek na úrovni jednotlivých produktů. Nově si tak můžete nastavit, jaké dárky se mají do objednávky přidat, když zákazník nakoupí konkrétní produkt. Tyto dárky se nastavují na detailu produktu v záložce Související. Zda je dárek k produktu platný i pro velkoobchodní zákazníky či je závislý na skladu určuje globální nastavení. Tedy stejně, jako se nastavují globální dárky k objednávce.

Hodnocení

31 hodnocení
(8)
(3)
(4)
(6)
(10)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Nedotažený doplněk. Pro variantu "dárek k produktu" vyžaduje navedení samotných dárků jako skrytých produktů, které pak nezobrazí v popisu produktu, jen v košíku. Zákazník tak neví, co vlastně dostane a nijak ho to nemotivuje ke koupi. Skoro celý marketingový potenciál je tak vlastně ztrácen. Taky neumožňuje nabídnout k variantě produktu A, odpovídající variantu dárku B.
, varjag-tactical.cz, 03.06.2022, 10:49
A Administrator
Kromě již předešlých kritik postrádám úplně základní funkci. Pokud prodávám sadu produktů + dárek (viditelný), tak není možné nastavit aby počet prodávaných sad byl také závislý na počtu dárků skladem.
, vdetailu.cz, 20.05.2022, 12:36
JK Jana Kopecká
Dárky k jednotlivým produktům je možné nastavit pouze dárky, které prodáváte na e-shopu, není možné využít produkty, které neprodáváte a máte je označeny jako skryté. Bylo by možné ze strany Shoptetu změnit toto nastavení. Pokud zákazník nevidí u produktu, že dostane dárek, těžko můžeme mluvit o motivaci:-(.
, detskahra.cz, 31.03.2022, 09:32
A Administrator
Nelze omezit na registrované zákazníky, tudíž nefunguje jako motivace pro zákazníky. Nelze oddělit, aby nefungoval pro pokladnu, protože pokladnu to bere jako objednávku a tedy ke každé platbě na pokladně to automaticky přihodí dárek což nechceme, chceme mít dárky pouze na e-shopu. Nelze nastavit případný příplatek za dárek. Zklamání. :(
, zlatazirafa.cz, 24.03.2022, 11:26
A Administrator
Super!
, toyboom.cz, 17.02.2022, 12:38
A Administrator
Funguje jen pro případy, kdy chcete dárek dát ke každé objednávce. Chybí mi možnost přiřadit dárek po aplikaci slevového kuponu. Tzn. chci udělat mailing a loajálním klientům nabídnout něco navíc. Use case, že bychom dárek nabízeli každému pro nás není platný. Toto by si určitě zasloužilo více pozornosti ze strany Shoptetu.
, medicinashop.cz, 29.11.2021, 22:35

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.