Názor odborníka

Adam Kolek, Specialista na e-mail marketing

Pokud jsou vaše produkty tak oblíbené, že je nestíháte včas naskladňovat, měli byste dát možnost vašim návštěvníkům získat informaci o jejich opětovné dostupnosti bezprostředně po jejich naskladnění. Doplněk Hlídací pes to udělá za vás automatizovaně - přes e-mail! Díky tomu zvýšíte konverze e-shopu, ušetříte peníze za reklamu a upevníte si vztah s vašimi zákazníky.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

10. 6. 2019

Vylepšili jsme Hlídacího psa o možnost upozornění, tedy notifikace. Nyní tak budete mít větší přehled a budete moci rychleji a lépe zareagovat, například naskladnit produkty či naplánovat akce. Aktivovat notifikaci můžete v Nastavení účtu. Zároveň jsme přidali možnost hlídaný produkt ze seznamu odstranit pro případ, že jste prodej ukončili (pokud dojde ke smazání produktu, zákazníkovi nedorazí jakákoliv zpráva).

Hodnocení

2 hodnocení
(1)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
LC Linda Cube
Stejně jak píše pan Lukáš. Veliké zklamání, když jsme po zakoupení doplňku zjistili, že se místo "Hlídací pes" zobrazuje možnost Sledovat cenu a info o naskladnění také není 2x nejrychlejší. Budeme rušit a žádat o vrácení předplatného jelikož doplněk nesplňuje uvedené parametry ani naše očekávání.
, yummymummy.cz, 22.05.2020, 08:01
LB Lukáš Blažek
Nakonec jsme doplněk zrušili. Hlavní důvod zrušení je, že naši zákazníci to nevyužívají. Jinak další postřehy: - U produktů slovíčko „sledovat“ by bylo vhodné přejmenovat na „hlídat“. - Zaslání nebo aspoň zobrazení hlášky o potvrzení hlídání zákazníkovi (ani eshopu) neexistuje. - Informace o naskladnění se odesílala 1x denně v 20:00, dost chabé, někdo může mít to co naskladnil již vyprodáno.
, bezdratovepecky.cz, 15.05.2020, 09:58

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Produkty anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.