Názor odborníka

Adam Kolek, Specialista na e-mail marketing

Pokud jsou vaše produkty tak oblíbené, že je nestíháte včas naskladňovat, měli byste dát možnost vašim návštěvníkům získat informaci o jejich opětovné dostupnosti bezprostředně po jejich naskladnění. Doplněk Hlídací pes to udělá za vás automatizovaně - přes e-mail! Díky tomu zvýšíte konverze e-shopu, ušetříte peníze za reklamu a upevníte si vztah s vašimi zákazníky.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

10. 6. 2019

Vylepšili jsme Hlídacího psa o možnost upozornění, tedy notifikace. Nyní tak budete mít větší přehled a budete moci rychleji a lépe zareagovat, například naskladnit produkty či naplánovat akce. Aktivovat notifikaci můžete v Nastavení účtu. Zároveň jsme přidali možnost hlídaný produkt ze seznamu odstranit pro případ, že jste prodej ukončili (pokud dojde ke smazání produktu, zákazníkovi nedorazí jakákoliv zpráva).

Hodnocení

14 hodnocení
(6)
(1)
(3)
(4)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Naprosto souhlasím s Avadesign69. Zákazník který chce hlídat naskladnění na tuto ikonu neklikne. Doporučuji možnost vlastního popisu. Jinak je to pro nás nefunkční.
, rcmodelari.cz, 15.11.2020, 18:57
A Avadesign69
Proč se zobrazí u produktu "hlídat cenu"???? To je naprosto nevhodné a nefunkční! Hlídací pes je přece na sledování mnoha věcí. Prosím pěkně o změnu na "Sledovat produkt" nebo "Hlídací pes" nebo "Nastavit upozornění" Potřebuji hlavně, aby mi lidé sledovali naskladnění. Na tohle "sledovat cenu" mi nikdo neklikne.
, priznaky-transformace-eshop.cz, 04.11.2020, 20:31
A Administrator
Mrzí mne, že tak dlouho není doplněk dodělaný. Není možnost řazení "sledování" podle data... nebo nějaké filtrování. Je to pouze abecedně seřazený seznam... Velké zklamání...
, hurapapir.cz, 12.09.2020, 22:54
LC Linda Cube
Stejně jak píše pan Lukáš. Veliké zklamání, když jsme po zakoupení doplňku zjistili, že se místo "Hlídací pes" zobrazuje možnost Sledovat cenu a info o naskladnění také není 2x nejrychlejší. Budeme rušit a žádat o vrácení předplatného jelikož doplněk nesplňuje uvedené parametry ani naše očekávání.
, yummymummy.cz, 22.05.2020, 08:01
LB Lukáš Blažek
Nakonec jsme doplněk zrušili. Hlavní důvod zrušení je, že naši zákazníci to nevyužívají. Jinak další postřehy: - U produktů slovíčko „sledovat“ by bylo vhodné přejmenovat na „hlídat“. - Zaslání nebo aspoň zobrazení hlášky o potvrzení hlídání zákazníkovi (ani eshopu) neexistuje. - Informace o naskladnění se odesílala 1x denně v 20:00, dost chabé, někdo může mít to co naskladnil již vyprodáno.
, bezdratovepecky.cz, 15.05.2020, 09:58

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.