Názor odborníka

Adam Foltýn, Hi Promotion

Tento doplněk doporučuji. Umožňuje snadno pracovat s nakupujícími zákazníky a lépe vyhodnocovat jejich potenciál. Díky němu lze například zjistit, kteří zákazníci opakovaně bez problémů nakoupili a kteří naopak způsobují problémy. Výhodou je, že lze podmínky hodnocení nastavit podle vlastních kritérií a k zákazníkům jde doplnit i poznámka mimo hodnocení. Vzorné zákazníky lze pak odměnit například slevou na nákup, a těm nevhodným zase zablokovat objednávky.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

13 hodnocení
(13)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
PF Petr Fiala
Super, jsme rádi že vidíme kdo a jak nakupuje.
, theikos.cz, 22.11.2024, 16:15
OS Olha Siedova
Funguje podle představ. Doporučujeme.
, shop-panda.cz, 30.04.2024, 13:36
MP Martin Pecina
Doplněk využíváme a jsme spokojeni.
, czvzduchotechnika.cz, 03.04.2024, 08:29
A Administrator
Fajn doplňek pro následnou práci se zákazníky. Dokážu si představit fungování i bez něj, ale neurazí.
, svetkouzel.com, 13.05.2023, 23:00
A Administrator
Zajímavý doplněk, na první pohled je vidět, kteří zákazníci už nakupují opakovaně.
, vezemesyry.cz, 15.02.2023, 21:07
A Administrator
Alespoň pro pocit, že vidíme, že se zákazníci vrací. Doporučuji.
, gazu.cz, 15.09.2022, 12:42

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Hodnocení zákazníků anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.