Názor odborníka

Adam Foltýn, Hi Promotion

Tento doplněk doporučuji. Umožňuje snadno pracovat s nakupujícími zákazníky a lépe vyhodnocovat jejich potenciál. Díky němu lze například zjistit, kteří zákazníci opakovaně bez problémů nakoupili a kteří naopak způsobují problémy. Výhodou je, že lze podmínky hodnocení nastavit podle vlastních kritérií a k zákazníkům jde doplnit i poznámka mimo hodnocení. Vzorné zákazníky lze pak odměnit například slevou na nákup, a těm nevhodným zase zablokovat objednávky.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

12 hodnocení
(12)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
OS Olha Siedova
Funguje podle představ. Doporučujeme.
, shop-panda.cz, 30.04.2024, 13:36
MP Martin Pecina
Doplněk využíváme a jsme spokojeni.
, czvzduchotechnika.cz, 03.04.2024, 08:29
A Administrator
Fajn doplňek pro následnou práci se zákazníky. Dokážu si představit fungování i bez něj, ale neurazí.
, svetkouzel.com, 13.05.2023, 23:00
A Administrator
Zajímavý doplněk, na první pohled je vidět, kteří zákazníci už nakupují opakovaně.
, vezemesyry.cz, 15.02.2023, 21:07
A Administrator
Alespoň pro pocit, že vidíme, že se zákazníci vrací. Doporučuji.
, gazu.cz, 15.09.2022, 12:42
A Administrator
Zezačátku jsem nečekal, že mi tento doplněk bude vůbec nějak užitečný, nicméně musím uznat, že postupem času je velice užitečné vědět, jestli je zákazník spolehlivý, nebo nepřevzal nějakou zásilku. Za mě palec nahoru.
, mibandshop.cz, 03.11.2020, 02:23

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Hodnocení zákazníků anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.