Hodnocení zákazníků
Co doplněk umožní?
- Automatické označení zákazníků, kteří vám generují největší obrat, a věrných zákazníků
- Automatické rozpoznání problémových klientů, možnost zakázat jim si u vás objednat zboží
- Možnost ručního vkládání poznámek k jednotlivým zákazníkům a jejich hodnocení pro vaše potřeby
- Vytváření různých speciálních zákaznických skupin pro marketingové akce
Možná si vybavíte několik málo svých nejvěrnějších zákazníků nebo naopak pár těch, se kterými máte zkušenosti velmi špatné. Ale co „zbytek“ nakupujících? Pokud máte vše uložené jen v paměti, nemůžete se dobře orientovat. Jak by se vám líbilo mít v zákaznících perfektní přehled a díky tomu moci pracovat s různými odměnami, věrnostními programy, nebo naopak blokováním dalších objednávek?
Právě doplněk Hodnocení zákazníků vám pomůže si v zákaznících udělat systém. Na první pohled uvidíte, které zákazníky si máte obzvlášť předcházet a kterým se vyhnout obloukem.
Základní vlastnosti Hodnocení zákazníků
Přehled zákazníků
V Přehledu zákazníků si u každého nakupujícího můžete zobrazit statistiku o jeho nákupech. Uvidíte, kolik u vás celkem utratil, kolikrát si na e-shopu objednal a kdy tak udělal naposledy. U nakupujících, kteří mají tato čísla vysoká, se automaticky zobrazí hodnocení: zelený usměvavý smajlík. Na první pohled tak zjistíte, které zákazníky si hýčkat. Červený smutný smajlík vás upozorní například na zákazníky, u kterých objednávky často skončí stornem.
Ke každému nakupujícímu si můžete vložit vlastní poznámku. Tuto interní poznámku uvidíte jen v administraci, pro zákazníka je neviditelná a nikde se mu nezobrazí. Nakupující si můžete rozdělit do různých skupin, klasicky to bývá koncový zákazník nebo velkoobchodní odběratel, ale nic vám nebrání si vytvořit jiné skupiny.
Přehled objednávek
Někdy pro vás může být relevantnější se na hodnocení zákazníků podívat přes Přehled objednávek. Místo do skupin podle toho, o jakého nakupujícího se jedná, se zde hodnocení řadí podle objednávek. Konkrétně si tak můžete zobrazit přehledy pro různé stavy objednávek, od nevyřízené přes stornované až třeba po objednávky s nějakým vámi specifikovaným příznakem.
Hodnocení zákazníků
V doplňku si můžete sami nastavit, kdy se má jaký smajlík zobrazovat a další kritéria pro pozitivní nebo negativní hodnocení. Přizpůsobte si Hodnocení zákazníků podle sebe, protože vy nejlépe víte, jaké hodnoty jsou pro vás relevantní.
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Díky Hodnocení zákazníků nemusíte nic složitě vyhledávat. V seznamu zákazníků díky ikonkovému zobrazení hodnocení (zelený vs. červený smajlík) hned vidíte, jestli se u konkrétního nakupujícího objevilo něco extra, ať už pozitivního nebo negativního. Jednotlivé zákazníky nemusíte rozklikávat, stačí najet myší a hned máte orientační přehled o tom, jak moc u vás utrácejí. Hodnocení zákazníků můžete vidět i rovnou z objednávek.
Pro koho je doplněk určen?
Hodnocení zákazníků ocení všichni, kteří to se svými zákazníky myslí vážně. Loajálních zákazníků není nikdy málo, a tak bychom si jich měli opravdu vážit a skoro pro ně snést i to modré z nebe. Zároveň tento doplněk oceníte, pokud nechcete mít poznámky o svých zákaznících tzv. po papírcích nebo v excellové tabulce. Hodnocení zákazníků je ideální doplněk pro e-shopaře, kteří chtějí mít o svých nakupujících přehled.