Názor odborníka

Adam Foltýn, Hi Promotion

Tento doplněk doporučuji. Umožňuje snadno pracovat s nakupujícími zákazníky a lépe vyhodnocovat jejich potenciál. Díky němu lze například zjistit, kteří zákazníci opakovaně bez problémů nakoupili a kteří naopak způsobují problémy. Výhodou je, že lze podmínky hodnocení nastavit podle vlastních kritérií a k zákazníkům jde doplnit i poznámka mimo hodnocení. Vzorné zákazníky lze pak odměnit například slevou na nákup, a těm nevhodným zase zablokovat objednávky.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

12 hodnocení
(12)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
DH David Hrdina
Pomocný doplněk. Pomůže získat rychlý přehled o zákaznících.
, efatra.cz, 10.09.2020, 13:04
A Administrator
Doplněk umožňuje snadnou práci se zákazníky. Díky němu je možné rozlišovat zákazníky, kteří nakupují častěji oproti zákazníkům, kteří naopak často své objednávky stornují.
, procarosa.cz, 17.03.2020, 11:33
RCI Radmila Chlumová Ing.
Skvělé pro základní přehled o zákaznících :)
, mamtex.cz, 12.12.2019, 21:54
K Kuba
Super. Okamžitý přehled o zákaznících, kteří stojí za objednávkou. Hned víme, komu dát prioritu (říkáme jim štamgasti :-D) a na koho si dát pozor (typicky dobírky + předešlé storno).
, lihovarek.cz, 06.11.2019, 10:45

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Hodnocení zákazníků anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.