InsiaCare
Co doplněk umožní?
- Komplexní propojení vašeho e-shopu s celým pojistným trhem
- Přístup ke komplexní nabídce pojistných produktů pro elektroniku (ve fázi 1)
- Prodloužená záruka, Náhodné poškození a krádež, Pojištění displeje a další
- Maximální automatizace procesu vytvoření smlouvy. Žádné ruční ťukání
- Absolutní nezávislost na pojišťovnách. Dostanete to nejlepší z trhu
- Vše funguje bezpapírově, na dálku s pojistným připisovaným na váš účet
Doplňkem Insiacare vyřešíte spojení s celým pojistným českým a slovenským trhem (Maďarsko dostupné od ledna 2022) a získáte komplexní nabídku pojistných produktů pro kategorii elektroniky (chytré telefony, počítače, notebooky, televize, lednice, nositelnou elektroniku a další) s výhledem na další kategorie, např. zahradní techniku. Na pozadí doplňku pracuje technologie, která pohání pojistný byznys velkých retailových sítí, např. Okay Elektro, Apple Premium Reseller partnerů a řady významných e-shopů, např. MP.cz (MobilPohotovost) Patro.cz a dalších.
Základní vlastnosti doplňku
Doplněk Insiacare představuje komplexní pojišťovací doplněk pro Shoptet, který zajišťuje propojení vašeho e-shopu s celým českým a slovenským pojistným trhem s výhledem na další země CEE regionu. Díky doplňku Insiacare můžete svým klientům poskytnou stejné či dokonce lepší doplňkové služby jak obrovské e-shopy a tedy získat velmi zajímavé doplňkové výnosy.
Zároveň si však zachováte nezávislost na pojišťovnách a získáte navíc přehled o škodách a jejich řešení (To je důležité pro vztah se zákazníkem). S tímto doplňkem získáte přehled o uzavřených smlouvách v Shoptet administraci a díky napojení na API nemusíte vůbec řešit ruční navádění a správu produktů. Nabídka dostupných pojištění pro daný produkt se zobrazí vždy automaticky vč. správných cen.
Na značce, službě a hlavně technologii Insiacare pracuje tým autora doplňku od roku 2014. Jde o unikátního agregátora pojišťovacích produktů, který zajišťuje kompletní procesování pojistných smluv a škod. Platforma a technologie Insiacare v této chvíli komunikuje s téměř desítkou nejvýznamnějších pojišťoven a procesuje pojistný byznys největším českým a slovenským retailovým sítím.
Proč si vybrat tento doplněk?
Díky významné tržní pozici je autor doplňku schopen na pár kliknutí nabídnout ty nejlepší pojišťovací produkty pro elektroniku (postupně slibuje přidat i další kategorie pojištění) na českém trhu a zajistit v rámci vaší skladby a objemu prodeje co nejlepší provizi. Pojišťovací produkty lze také kombinovat, takže váš e-shop může nabízet Náhodné poškození či Prodlouženou záruku od jednoho pojistitele a přitom moderní a dostupné Pojištění displeje od pojistitele druhého.
Vše je přehledné, jednoduché a čisté na popředí pro vás a vašeho klienta, komplexní a chytré na pozadí pro pojišťovací partnery. A hlavně legislativně naprosto v pořádku díky přísnému dohledu právníků a poradců v INSIA a.s. (Největší makléř v regionu a člen největší makléřské sítě na světě Marsh). Více o INSIA zde.
- Maximální automatizace procesů v kontextu regulace ČNB.
- Přehled sjednaných pojištění a označování smluv přímo v Shoptetu.
- Přehled nad průběhem řešení pojistných událostí.
- Průběžná aktualizace pojistných produktů a přidávání nových.
- API propojení tzn. v Shoptetu nic nenavádíte a nespravujete.
- Marketingová podpora.
Pro koho je doplněk určený?
Pro každého prodejce elektronických zařízení s výhledem na zahradní techniku. Pokud prodáváte cokoliv elektronického, např. počítače, mobily, bílou nebo černou techniku, dle vašeho specifického prodejního mixu získáte od Insiacare nabídku pojištění Prodloužené záruky, Náhodného poškození a odcizení, Pojištění displeje zařízení, příp. samostatné pojištění Krádeže a dalších. Nabídka pojistných produktů, které budou zařazeny do vašeho pojistného feedu, bude definována na základě vstupů od vás viz. níže.
Jak doplněk aktivovat?
UPOZORNĚNÍ: Jelikož pojišťovnictví patří k silně regulovaným oborům, je potřeba před startem spolupráce probrat způsob spolupráce, nejvhodnější produkty vč. nastavení pro koncové zákazníky a podepsat smlouvu. I když samotná instalace doplňku proběhne okamžitě, před startem prodeje je nutné vyřešit dokumentaci a smlouvy. Po instalaci doplňku proto kontaktujte autora doplňku na e-mailu, který se vám zobrazí v patičce doplňku jako Podpora, nebo pište přímo na e-mail shoptet@insiacare.cz.
Poznámka k podmínkám a ceníku: V pojištění platí, že jedna velikost nesedí všem. Jelikož platforma Insiacare sdružuje pojišťovací produkty celé řady pojišťoven, liší se zákonitě i pojistné a provizní podmínky. Proto každému startu prodeje předchází diskuse s obchodníkem, rychlé zhodnocení jeho prodejního mixu, obratu a cílů. Na základě toho získáte nabídku vhodných pojistných produktů, které budou zařazeny do vašeho feedu a také provizní rozdělení. Více informací k produktům a podmínkám najdete na webu Insiacare a taky v Partnerské sekci.
V roce 2022 připojíme doplněk pro Shoptet na nejnovější generaci naší pojišťovací platformy Protektio. Ta přinese dosud netušené možnosti a doslova světelnou rychlost. Více v tomto článku.