Leadhub
Co doplněk umožní?
- Rozesílat newslettery, automatické e-mailové kampaně (opuštěné košíky, slevu na první nákup, přání k svátku, uvítací sérii e-mailů, retenční kampaně)
- Vytvářet krásné e-maily v intuitivním editoru
- Precizně cílit, segmentovat a personalizovat
- Eticky a efektivně rozšiřovat databázi
- Propojit e-mailing se sociálními sítěmi
- Rychle spustit předpřipravené kampaně určené pro e-shopy, nebo si nastavit svoje vlastní na míru
- V reálném čase sledovat, jaké tržby vám spuštěné kampaně přinášejí
- Vydělávat od prvních minut integrace soběstačným e-shopařům, profíkům i agenturám
Pro koho je doplněk Leadhub určený?
Leadhub je český CRM nástroj navržený výhradně pro e-shopy, které chtějí zvyšovat tržby e-mailingem a marketingovými automatizacemi. Je vhodný jak pro začátečníky, tak i specialisty a agentury.
Hlavní funkce Leadhubu
- Intuitivní drag&drop editor, ve kterém i začátečníci vytvoří krásné e-maily
- Produktové šablony, díky kterým všechny produkty z vašeho feedu jednoduše vložíte do těla e-mailu a vždy budou vypadat skvěle.
- Předpřipravené automatické e-mailové kampaně, které si snadno přizpůsobíte nebo je můžete rovnou spouštět
- pokročilý Detail kontaktu, díky kterému vám neunikne žádná aktivita vašich zákazníků
- pokročilá pravidla pro precizní segmentaci zákazníků
- Propojeni s Facebook (Meta) Business managerem - synchronizace audiencí, napojení na Lead Ads, vytváření reklam na FB a IG
- Propojení s reklamní platformou Sklik
- Cílené popupy
- Analytika v reálném čase
Zvyšujte tržby od prvních minut integrace s Leadhubem
S Leadhubem můžete začít vydělávat dřív než dokončíte kompletní nastavení. Jednoduše spustíte předpřipravené šablony nejpoužívanějších automatických kampaní a v reálném čase uvidíte jejich vliv na tržby.
Stejně tak si můžete nastavit kampaně vlastní přesně podle vašich specifických požadavků, na míru vašeho podnikání a zákazníků.
Jaké kampaně můžete posílat s Leadhubem?
- Sleva na první nákup je nejkonverznější kampaň, která zvyšuje počet nových objednávek vašeho e-shopu a zároveň pomáhá budovat zdravou databázi nových odběratelů, se kterými můžete dále komunikovat prostřednictvím newsletterů nebo automatizace na záchranu opuštěného košíku
- S opuštěným košíkem máte šanci přimět potenciálního zákazníka k dokončení nákupu produktů, které má v košíku. Ty se automaticky vloží do odeslaného e-mailu po opuštění webu. Rozesílaný e-mail obsahuje i doporučené produkty, které jsou vybírány zákazníkovi na míru dle jeho aktivity na e-shopu a mohou tak usnadnit jeho rozhodování při nákupu
- Přání k svátku
- Uvítací série – představte se potenciálním zákazníkům a vybudujte si u nich důvěru pomocí série po sobě jdoucích e-mailů s příběhem
- Soutěž o vouchery je efektivní kampaní pro získávání nových kontaktů a budování databáze, se kterou posléze začínáte komunikovat například skrz uvítací sérii e-mailů a dalších kampaní
- Retenční kampaně – Poděkujte vašim zákazníkům za jejich nákup pomocí kampaní obsahujících dárek jako důvod k uskutečnění dalšího nákupu. Nejčastěji je takovým dárkem slevový kód, který je ve správnou chvíli odeslán nejrelevantnějšímu segmentu kontaktů. Opakovaný nákup vás bude stát méně peněz, než akvizice nového zákazníka.
eco mail mail chimp smart emailing
Víte jaké jsou nejčastější chyby v e-mailingu? A chcete znát tipy, jak se jim vyvarovat?
Pak je právě pro vás tento záznam webináře.