Leadhub
Co doplněk umožní?
- Rozesílat newslettery, opuštěné košíky, poskytnout slevu na první nákup, popřát k svátku, poslat uvítací sérii e-mailů, přivést zákazníka k dalšímu nákupu
- Rychle spustit předpřipravené kampaně určené pro e-shopy, nebo si nastavit svoje vlastní na míru
- V reálném čase sledovat, jaké tržby vám spuštěné kampaně přinášejí
- U newsletterů automaticky oslovit ty, kteří e-mail neotevřeli, pomocí efektivní reklamy na Facebooku a Instagramu se shodným sdělením
Základní vlastnosti Leadhubu
- Zakládat jednoduché reklamy na Facebooku a Instagramu přímo z Leadhubu
- Dívat se uceleně na jednotlivé zákazníky a segmentovat je jednoduše podle pokročilých pravidel
- Automaticky napojit vaše Leadhub CRM na Facebook Lead Ads
- Bezpracně tvořit a synchronizovat audience kontaktů do Facebooku pro cílení reklam (tzv. Custom Audience)
- Maximalizovat tržby pomocí vhodné komunikace e-mailem, na Facebooku a Instagramu přesněpodle toho, v jaké části svojí cesty k nákupu se daný člověk právě nachází (komunikace 1:1)
Spusťte kampaně, které budou pracovat za vás.
V Leadhubu najdete předpřipravené šablony nejpoužívanějších kampaní, které vám ušetří spoustu času a přinesou výsledky. Jednoduše je spustíte a v reálném čase sledujete jejich vliv na tržby.
Stejně tak si můžete nastavit kampaně vlastní přesně podle vašich specifických požadavků.
Které kampaně můžete v Leadhubu připravovat?
- Sleva na první nákup zvýší konverzní poměr a počet nových objednávek vašeho e-shopu a zlevní tak cenu za akvizici nového zákazníka. Zároveň díky této kampani budujete kvalitní list odběratelů, se kterými můžete dále komunikovat například přes uvítací sérii e-mailů, pomocí newsletterů anebo pomocí automatizace na záchranu opuštěného košíku
- S opuštěným košíkem máte šanci přimět potenciálního zákazníka k dokončení nákupu produktů, které má v košíku. Ty se automaticky vloží do odeslaného e-mailu po opuštění webu. Rozesílaný e-mail obsahuje i doporučené produkty, které jsou vybírány zákazníkovi na míru dle jeho aktivity na e-shopu a mohou tak usnadnit jeho rozhodování při nákupu
- Přání k svátku
- Uvítací série – představte se potenciálním zákazníkům a vybudujte si u nich důvěru pomocí série po sobě jdoucích e-mailů s příběhem
- Soutěž o vouchery je efektivní kampaní pro získávání nových kontaktů a budování databáze, se kterou posléze začínáte komunikovat například skrz uvítací sérii e-mailů a dalších kampaní
- Retenční kampaně – Poděkujte vašim zákazníkům za jejich nákup pomocí kampaní obsahujících dárek jako důvod k uskutečnění dalšího nákupu. Nejčastěji je takovým dárkem slevový kód, který je ve správnou chvíli odeslán nejrelevantnějšímu segmentu kontaktů
- Produktové šablony – V Leadhubu máte hned od začátku připravené produktové šablony, díky kterým všechny produkty z vašeho feedu jednoduše vložíte do těla e-mailu a vždy budou vypadat skvěle. Přizpůsobte si design produktových šablon pomocí intuitivního editoru.
Pro koho je doplněk Leadhub určený?
Leadhub je český CRM nástroj specializující se na marketingovou automatizaci a e-mailing výhradně pro e-shopy. Leadhub je určený jak pro začátečníky, tak i specialisty.
Pokud zakládáte nový e-shop, můžete Leadhub využít s plnou sadou funkcí až do 500 kontaktů zdarma.
A aby se vám lépe testovalo, můžete se podívat na video proběhlého webináře, kde Leadhub představil využívání svých funkcí.
Oproti nástrojům jako jsou Ecomail, Mailchimp nebo Smartemailing je Leadhub zaměřený pouze na e-shopy. eco mail mail chimp smart emailing