Názor odborníka

Ondřej Vodehnal, CTO, FILIPES MEDIA s.r.o.

Objemové slevy doporučujeme využívat jako jednoduchou alternativu ke slevovým kuponům, pokud klient nechce řešit jejich distribuci například pomocí email marketingu. Stačí si jen dobře propočítat marži na aplikovaných produktech a na pár kliků nastavit cenové hladiny a přiřazené procentuální objemové slevy. Díky tomu v kombinaci například s doplňkem "podobné produkty“ můžete razantně navýšit celkovou hodnotu objednávky. Tento doplněk je velice praktický pro velkoobchodní zákazníky, či jiný privilegovaný segment. Jediné, na co si musíte dát při nastavování pozor, je, abyste v kombinaci s jinými slevami (množstevní, slevové kupóny) nebyli nakonec nechtěně na objednávce po započítání dopravy ztrátoví!

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

11. 7. 2019

Do nastavení objemové slevy jsme nově přidali volbu "Aplikovat pouze v košíku". To znamená, že nyní máte na výběr, zda se objemová sleva aplikuje rovnou na detail produktu, nebo je viditelná až v košíku. Podle toho se také cena bude zobrazovat ve feedu. Toto vylepšení vám pomůže objemovou slevu lépe uchopit a vyberete si tu možnost, kterou budete sami preferovat.

Hodnocení

0 hodnocení
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.