Množstevní slevy
Co doplněk umožní?
- Zobrazit výhodnější ceny při nákupu většího množství produktů přímo na detailu daného produktu – můžete tak motivovat své zákazníky ke koupi většího množství daného produktu.
- Zobrazit u produktů s množstevní slevou příznak “Více za méně” - upozorníte tak zákazníka na možnost výhodnějšího nákupu přímo v přehledu kategorie.
- Vytvářet procentuální slevy na základě objednaného počtu kusů jednoho produktu.
- Definova slevové úrovně pro různé zákaznické skupiny zvlášť – koncové i velkoobchodní zákazníky.
- Určit maximální kumulovanou slevu pro jednotlivé zákaznické skupiny.
- Slevu lze nastavit pro jednotlivé vybrané produkty, nebo celé kategorie či značky.
- Množstevní slevy lze také časově omezit – nastavit jejich začátek i konec platnosti, nebo je nechat běžet neomezeně.
Máte plné sklady a potřebujete podpořit prodej? Nebo chcete zvýšit průměrnou hodnotu svých objednávek? Doplněk Množstevní slevy vám pomůže s nastavením slev pro vaše zákazníky. Všechno zadáte v administraci, a pak už se zvýhodněné ceny budou automaticky samy počítat. A co víc, výhodnější množstevní ceny se budou klientům zobrazovat přehlednou tabulkou přímo u produktu, klienti tak budou motivováni přidat do košíku více kusů. Nemusíte se omezovat na jednu slevu pro všechny nakupující, naopak si určíte různou výši slev pro různé zákaznické skupiny (například jednorázový vs. věrný zákazník, přímý spotřebitel vs. velkoobchod atd.). Slevy dokonce můžete časově omezit. A u vámi vybraných produktů můžete také množstevní slevy zcela zakázat.
Základní vlastnosti Množstevních slev
V administraci e-shopu zadáte danou množstevní slevu a nastavíte, jak se má chovat. Určíte si, od kolika kusů se jaká procentuální výše slevy započítá a vyberete si, kde všude se může daná sleva uplatnit – pro které kategorie či značky platí, stejně tak ji ale můžete přiřadit jen vybraným produktům. U dané slevy si zároveň vyberete, pro kterou zákaznickou skupinu bude platit a zda se týká i neregistrovaných zákazníků, Slevu můžete dokonce časově omezit! Pak už jen stačí zvolit, zda se u produktu bude zobrazovat příznak množstevní slevy „Více za méně“, jakou bude mít barvu, a jestli necháte u produktů zobrazit i tabulku s přehledem těchto množstevních slev. Tím bude nastavení hotové a všechno ostatní už za vás ohlídá systém. (Pokud byste raději dávali slevy podle celkové částky objednávky, vyzkoušejte doplněk Objemové slevy.)
V přehledu objednávek si můžete zkontrolovat, jaké slevy se konkrétnímu zákazníkovi v objednávce uplatnily a v jaké výši (viz následující obrázek).
Zákazník pak výši své slevy, na kterou má nárok, uvidí započítanou přímo ve svém košíku.
V případě, že má produkt varianty, uplatňuje se množstevní sleva vždy na tu danou variantu produktu. Pokud tedy například nastavíte u trička množstevní slevu od 3 ks, bude aplikovaná pouze v případě, že klient nakoupí 3 stejné varianty. Zároveň vybrané produkty nebo varianty musí mít v nastavení povolené uplatnění množstevních slev. Zkontrolovat toto nastavení můžete na detailu produktu, nebo v přehledu Produkty → Slevy
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Díky doplňku Množstevní slevy získáte efektivní nástroj pro motivaci zákazníků k větším nákupům. Jednoduše si nastavíte různé slevy pro jednotlivé zákaznické skupiny, zvolíte kategorie či značky nebo konkrétní produkty, pro které slevy platí, zvýrazníte možnost úspory pomocí štítku a přehledné tabulky přímo u produktu. Zákazníci tak okamžitě vidí, kolik ušetří při větších objednávkách, což podpoří jejich rozhodování a zvýší konverze. Jakmile si množstevní slevy nastavíte, o nic víc už se nemusíte starat a systém slevy včetně konečných cen počítá sám. Zároveň máte o všech slevách okamžitý přehled a vždy víte, co svým zákazníkům nabízíte.
Pro koho je doplněk určený?
Doplněk se bude hodit všem e-shopařům, kteří chtějí motivovat své zákazníky k větším nákupům a zvýšit tak průměrnou hodnotu objednávky, těm, kteří potřebují vyprodat tzv. „ležáky“, nebo i všem, kteří chtějí navazovat nové velkoobchodní spolupráce. Lákavými množstevními slevami můžete přivábit velkoobchodní zákazníky a motivovat je k tomu, aby zboží odebírali právě od vás. Ale vyzkoušejte tuto taktiku i pro koncové zákazníky a přímé spotřebitele. I oni někdy nakupují větší množství produktů, a tak to pro ně může být zajímavé. Nebo je k tomu můžete zkusit přesvědčit právě pomocí doplňku Množstevní slevy.