Názor odborníka

Ondřej Vodehnal, CTO, FILIPES MEDIA s.r.o.

Velice praktický doplněk pro B2B i B2C segmenty, kterým se vyplatí prodávat velké množství stejného produkty. Doplněk se zobrazuje v košíku a díky tomu jsou klienti motivování „a live“ si přepočítávat cenu po navýšení počtu produktů. Společně s objemovými slevami dokážete velice dobře zvyšovat objemy objednávek. Ale opatrně, abyste se nepřipočítali a kombinací slev a kuponů neskončili nečekaně v mínusu :)

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

3 hodnocení
(2)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Také se přidám, nedotažené a alternativa zde není. Není možné uplatnit slevu při kombinaci položek, ale sleva se počítá vždy jen na konkrétní položku. Proto je to nepoužitelné nebo vhodné jen pro některé druhy eshopů typů potravin.
, spinawear.cz, 23.03.2021, 07:40
A Administrator
Absolutně souhlasím s předchozím komentářem. Doplněk je nedotažený, bez možnosti jednoduše ukázat zákazníkům čeho můžou dosáhnout s přidáním více produktů do košíku. popisovat modul v popisku produktu je nesmysl. Je to trochu smutné s představou jak obrovský potenciál doplněk má.
, velahcosmetics.eu, 10.02.2021, 09:32
TK Tomáš Kukla
Tento doplněk je nedotažený. Je u něj kladen důraz na správné dopočítávání, ale vůbec nefunguje motivačně na zákazníka. Takže o jeho existenci musíte zákazníka informovat u každého produktu zvlášť v popisku nebo někde na banerem na stránkách. Když to neuděláte, tak si zákazník nemá šanci všimnout, že nějaká množstevní sleva existuje. Na HD jsem dostal radu, právě na popisek nebo na externí dokódování. Složitě je řešená i aktivace množstevní slevy u produktu nebo u varianty. Doplněk nedoporučuji a kdyby nebyl součástí vyššího tarifu, tak bych ho nechtěl.
, fajnspanek.cz, 23.11.2020, 22:17

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.