Názor odborníka

Ondřej Vodehnal, CTO, FILIPES MEDIA s.r.o.

Velice praktický doplněk pro B2B i B2C segmenty, kterým se vyplatí prodávat velké množství stejného produkty. Doplněk se zobrazuje v košíku a díky tomu jsou klienti motivování „a live“ si přepočítávat cenu po navýšení počtu produktů. Společně s objemovými slevami dokážete velice dobře zvyšovat objemy objednávek. Ale opatrně, abyste se nepřipočítali a kombinací slev a kuponů neskončili nečekaně v mínusu :)

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

11 hodnocení
(2)
(1)
(8)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Chtěl bych zjistit co je na tom doplňku tak velice praktického, jak tvrdí názor výše uvedeného odborníka p. Vodehnala. Asi něco přehlížím, jelikož po 10 minutách používání tohoto doplňku musím se všemi hodnotiteli souhlasit. Jednoduše k ničemu.
, arduinoplc-shop.cz, 28.03.2022, 11:20
ZN Zuzana Nyiri
Doplněk je úplně k ničemu. Zákazník nemá tušení o množstevní slevě a nastavení slevy je globální a jen procentem. Asi je trochu rozdíl, jestli zákazník koupí 1000 šroubků, nebo 10 telefonů. Rozhodně to chce množstevní slevu v rámci každého produktu zvlášť a příp. i v rámci celé kategorie jak procentem, tak i pevnou částkou.
, vokolo.cz, 01.03.2022, 15:30
A Administrator
Smutné až úsměvné... 1/ Na detailu vůbec nevíte, že nějakou slevu máte nebo můžete mít (natož aby se cena přesvědčivě měnila). 2/ S vlastní kalkulačkou to ověříte až v bilanci v košíku (pokud objevíte sloupec s % a přelouskáte ten textový balast, který je únavný i dráždivý zároveň). 3/ Na strategickou cenotvorbu je nepoužitelný (stejný rastr slev na zboží za jednotkovou cenu 100 Kč nebo 10 000 Kč). Proč???
, 475004.myshoptet.com, 12.11.2021, 15:39
A Administrator
Souhlas s ostatními, žádný pokrok v tomto směru. Zákazník prd ví, že dostane slevu. Ale volat s nabídkou na 3 leté předplatné Shoptetu, to jsou rychlí :-D
, huegli-tech.eu, 27.10.2021, 21:45
A Administrator
Jak se zákazník dozví že dostane slevu? Opravdu nedotažené...
, vykoupeno.cz, 04.09.2021, 09:55
DV Denis Vícha
Opravdu by bylo fajn, kdyby vývojáři tento doplněk s potenciálem doladili. Jak vidím, poznatky se zde kupí již několik měsíců a stále to vypadá stejně. Alespoň vytvořit grafické upozornění o skutečnosti, že při zakoupení XY kusů zákazník ušetří tolik a tolik.
, zajdalen.cz, 30.06.2021, 11:12

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.