Názor odborníka

Ondřej Vodehnal, CTO, FILIPES MEDIA s.r.o.

Velice praktický doplněk pro B2B i B2C segmenty, kterým se vyplatí prodávat velké množství stejného produkty. Doplněk se zobrazuje v košíku a díky tomu jsou klienti motivování „a live“ si přepočítávat cenu po navýšení počtu produktů. Společně s objemovými slevami dokážete velice dobře zvyšovat objemy objednávek. Ale opatrně, abyste se nepřipočítali a kombinací slev a kuponů neskončili nečekaně v mínusu :)

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

16. 12. 2024

Velký update doplňku Množstevní slevy přinesl spoustu vylepšení, která vám pomohou efektivně využívat práci s tímto marketingovým nástrojem, kterým množstevní slevy bezpochyby jsou. Co update přinesl?

  • Zobrazit výhodnější ceny při nákupu většího množství produktů přímo na detailu daného produktu – můžete tak motivovat své zákazníky ke koupi většího množství daného produktu.
  • Zobrazit u produktů s množstevní slevou příznak “Více za méně” - upozorníte tak zákazníka na možnost výhodnějšího nákupu přímo v přehledu kategorie.
  • Definova slevové úrovně pro různé zákaznické skupiny zvlášť – koncové i velkoobchodní zákazníky.
  • Určit maximální kumulovanou slevu pro jednotlivé zákaznické skupiny.
  • Možnost slevy časově omezit – nastavit jejich začátek i konec platnosti, nebo je nechat běžet neomezeně.

Hodnocení

29 hodnocení
(9)
(3)
(4)
(13)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
P Pavel
Bohužel jsme museli úplně vypnout, přestože jsme od doplňku tolik očekávali. Zákazníci si stěžovali, že cena kterou vidí při odběru více kusů je nižší než pak v košíku. Je to tím že mají po přihlášení slevu třeba 7%, s množstevní slevou 5% pak celkem vidí cenu s 12% slevou, ale pak v košíku se aplikuje maximální sleva na produkt 10%, takže zákazník je zklamaný, že cena nesouhlasí. A volá a stěžuje si. Nezbylo nic jiného než vypnout, zkoušeli jsme bez úspěchu různé kombinace jak to vyřešit. Rychlé řešení by bylo jednoduché, v detailu produktu mít možnost zobrazovat jen slevu v %. Vynechat cenu po slevě. Pak by se dalo už vysvětlit, že sleva 10% je maximum a že jí nelze ani kombinací slev překročit. Stejný problém asi nastane při kombinaci slevy věrnostní objemové. Kdo najde řešení, je borec.
, itvlaky.cz, 16.01.2025, 21:56
A Administrator
Tak nevím, ale ani po aktualizaci se mi slevy nevztahují na všechny produkty od jedné značky. Předpokládala jsem, že dojde k opravě. Bohužel. Mám slevu např. 2 ks -10% a čekala jsem, že když ji aplikuji na celou značku, budou produkty provázané. Tedy, že může zákazník koupit jeden produkt např. mýdlo a šampon od stejné značky a bude se to počítat jako 2 ks = sleva 10%. Bohužel ne. Zase se to vztahuje jen na jeden produkt. Takže stále k ničemu.
, fairnature.cz, 02.01.2025, 13:36
LB Lenka Baarová
Za nás dlouho očekávané vylepšení doplňku. Spokojenost a děkujeme
, textilemountain.com, 18.12.2024, 20:54
PTM Pavel Troják ml.
Super. :-)
, loziska-policka.cz, 16.12.2024, 16:56
A Administrator
Využíváme a spokojenost, intuitivní nastavení
, svetkouzel.com, 02.07.2024, 13:36
MP Martin Pecina
Doplněk využíváme a jsme spokojeni.
, czvzduchotechnika.cz, 03.04.2024, 08:30

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Množstevní slevy anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.