Názor odborníka

Ondřej Vodehnal, CTO, FILIPES MEDIA s.r.o.

Velice praktický doplněk pro B2B i B2C segmenty, kterým se vyplatí prodávat velké množství stejného produkty. Doplněk se zobrazuje v košíku a díky tomu jsou klienti motivování „a live“ si přepočítávat cenu po navýšení počtu produktů. Společně s objemovými slevami dokážete velice dobře zvyšovat objemy objednávek. Ale opatrně, abyste se nepřipočítali a kombinací slev a kuponů neskončili nečekaně v mínusu :)

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

16. 12. 2024

Velký update doplňku Množstevní slevy přinesl spoustu vylepšení, která vám pomohou efektivně využívat práci s tímto marketingovým nástrojem, kterým množstevní slevy bezpochyby jsou. Co update přinesl?

  • Zobrazit výhodnější ceny při nákupu většího množství produktů přímo na detailu daného produktu – můžete tak motivovat své zákazníky ke koupi většího množství daného produktu.
  • Zobrazit u produktů s množstevní slevou příznak “Více za méně” - upozorníte tak zákazníka na možnost výhodnějšího nákupu přímo v přehledu kategorie.
  • Definova slevové úrovně pro různé zákaznické skupiny zvlášť – koncové i velkoobchodní zákazníky.
  • Určit maximální kumulovanou slevu pro jednotlivé zákaznické skupiny.
  • Možnost slevy časově omezit – nastavit jejich začátek i konec platnosti, nebo je nechat běžet neomezeně.

Hodnocení

31 hodnocení
(10)
(1)
(3)
(4)
(13)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
RV Radek Vyskočil
Jelikož mám shop zaměřený na cenovou dostupnost a měl jsem i takovou B2C velkoobchodní možnost, tak jsem využíval často a funguje dobře.
, ganjalite.cz, 09.02.2025, 03:01
P Pavel
Bohužel jsme museli úplně vypnout, přestože jsme od doplňku tolik očekávali. Zákazníci si stěžovali, že cena kterou vidí při odběru více kusů je nižší než pak v košíku. Je to tím že mají po přihlášení slevu třeba 7%, s množstevní slevou 5% pak celkem vidí cenu s 12% slevou, ale pak v košíku se aplikuje maximální sleva na produkt 10%, takže zákazník je zklamaný, že cena nesouhlasí. A volá a stěžuje si. Nezbylo nic jiného než vypnout, zkoušeli jsme bez úspěchu různé kombinace jak to vyřešit. Rychlé řešení by bylo jednoduché, v detailu produktu mít možnost zobrazovat jen slevu v %. Vynechat cenu po slevě. Pak by se dalo už vysvětlit, že sleva 10% je maximum a že jí nelze ani kombinací slev překročit. Stejný problém asi nastane při kombinaci slevy věrnostní objemové. Kdo najde řešení, je borec.
, itvlaky.cz, 16.01.2025, 21:56
A Administrator
Tak nevím, ale ani po aktualizaci se mi slevy nevztahují na všechny produkty od jedné značky. Předpokládala jsem, že dojde k opravě. Bohužel. Mám slevu např. 2 ks -10% a čekala jsem, že když ji aplikuji na celou značku, budou produkty provázané. Tedy, že může zákazník koupit jeden produkt např. mýdlo a šampon od stejné značky a bude se to počítat jako 2 ks = sleva 10%. Bohužel ne. Zase se to vztahuje jen na jeden produkt. Takže stále k ničemu.
, fairnature.cz, 02.01.2025, 13:36
LB Lenka Baarová
Za nás dlouho očekávané vylepšení doplňku. Spokojenost a děkujeme
, textilemountain.com, 18.12.2024, 20:54
PTM Pavel Troják ml.
Super. :-)
, loziska-policka.cz, 16.12.2024, 16:56
A Administrator
Využíváme a spokojenost, intuitivní nastavení
, svetkouzel.com, 02.07.2024, 13:36

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Množstevní slevy anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.