Názor odborníka

Adam Foltýn, Hi Promotion

Z vlastní zkušenosti víme, že pokud svým zákazníkům usnadníte cestu k jejich oblíbeným produktům, motivujete je k častějšímu nákupu a věrnosti k vašemu e-shopu. To je hlavní přednost Oblíbených produktů. Výhodou tohoto modulu taky je, že zákazníci mohou veškeré své oblíbené položky poslat svým přátelům – motivujte je ke sdílení v období Vánoc nebo jejich narozenin.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

Plánované úpravy: možnost zapnutí tlačítka koupit, uložení seznamu registrovaným uživatelům.

19.06.2020 - Nasazeny UTM proměnné pro sledování zdroje

19.4.2019 - Možnost zapnutí cen bez DPH nebo zobrazení jen ceny bez DPH

29.4.2019 - Možnost zapnutí / vypnutí oblíbených v košíku

Hodnocení

11 hodnocení
(3)
(1)
(4)
(3)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
VP Váš profil
Dobrý den. Je to jednoduché, ale opravdu doplněk nutně potřebuje navázat na zákaznický účet. Hodně klientů přechází mezi více zařízeními, mobilem, počítačem, tabletem a je dost nepříjemné, že najednou své oblíbené nikde nevidí.
, ruscona.cz, 20.11.2021, 09:36
MB Michal Barbořík
Spokojenost s doplňkem, ulehčení pro zákazníky, výborná podpora ze strany tvůrce doplňku.
, zdravapokozka.com, 04.08.2021, 09:44
OP Oblíbené produkty
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde budeme brát v potaz většinu připomínek uživatelů, včetně ukládání oblíbených pro registrované uživatele.
Vývojář doplňku Oblíbené produkty, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:19
PK Petr Kužel
Nainstaloval jsem a ponechám. Je to jediný pro Shoptet "ready made" dostupný nástroj, na který jsou zákazníci obecně leckde zvyklí. Má elementární funkčnost a chtělo by to dotáhnout v aktualizaci (přikláním se ke komentářům níže): - konverzi z oblíbených rovnou do košíku k nákupu bez prokliku na detail - párování kromě cashe v prohlížeči na zkz účet - identifikace seznamu oblíbených pro zákaznický účet viditelný v administraci pro další mkt aktivity (mailing atd)
, merinoshop.cz, 10.07.2021, 11:15
OP Oblíbené produkty
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde budeme brát v potaz většinu připomínek uživatelů, včetně ukládání oblíbených pro registrované uživatele.
Vývojář doplňku Oblíbené produkty, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:19
AH Adam Holman
Doplněk jsem nainstaloval a ponechám, jelikož sám často používám na jiných stránkách. To, že se nepáruje k přihlášení mi úplně tolik nevadí ale bylo by dobré dodělat. Co je ale podle mně důležité, je vhození jednoho, či celého seznamu oblíbených do košíku. dnes je tam proklik na detail. Doprogramujte prosím vedle toho tlačítko do košíku a pod celou tu sbírku potom tlačítko všechny oblíbené do košíku. Další takovou vychytávkou by byla možnost trochu měnit někde v CSS kódu to srdíčko, resp. jeho velikost ale to mi patrně někdo překóduje za pár stovek.
, iocel.cz, 27.03.2021, 12:25
OP Oblíbené produkty
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde budeme brát v potaz většinu připomínek uživatelů, včetně ukládání oblíbených pro registrované uživatele.
Vývojář doplňku Oblíbené produkty, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:19
Radek Řezáč
Dnes jsem nainstaloval, ale zase odinstalujeme. Doplněk je vlastně k ničemu. Nikde po přihlášení není seznam oblíbených produktů a tak pokud si jich zákazník nevšimne na webu( srdíčko ) , tak prostě do košíku nepřidá. Škoda. Přijde mi to jako základní vlastnost toho produktu, ale prostě na to nikdo asi nemyslel. Radek
, delikatesyzespanelska.cz, 25.02.2021, 11:33
OP Oblíbené produkty
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde budeme brát v potaz většinu připomínek uživatelů, včetně ukládání oblíbených pro registrované uživatele.
Vývojář doplňku Oblíbené produkty, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:19
TK Tomáš Kopanica
Doplněk je sice elegantní, ale poměrně bez významu (reakce zákazníků). - produkty nejsou navázány na účet, ale na prohlížeč. Zákazníkovi se tedy nezobrazují, pokud objednává z práce, z domova nebo z mobilu. - nelze identifikovat, kolik a jaké produkty mají zákazníci v oblíbených - nelze identifikovat, kolik zákazníků doplněk aktivně využívá - nelze přidat přímo do košíku - nelze vytvořit "oblíbenou" objednávku - v košíku se nenabídnou "oblíbené" položky - záměr dobrý, ale chce to doladit :-) ... o den později jsme zjistili, že sice má být doplněk Oblíbené produkty navázaný na prohlížeč, ale při použití iPad si nepamatuje ani na tomto jediném zařízení.
, wineofitaly.cz, 23.02.2021, 18:08
OP Oblíbené produkty
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Průběžně se snažíme všechny naše doplňky vylepšovat. Aktuálně pracujeme na updatu doplňku, kde budeme brát v potaz většinu připomínek uživatelů, včetně ukládání oblíbených pro registrované uživatele.
Vývojář doplňku Oblíbené produkty, www.dklab.cz, 05.11.2021, 22:19

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.