Názor odborníka

Filip Bartoš, Marketingová strategie

Tento doplňek je drobná, ale účinná zbraň pro odbourání nejistoty v procesu rozhodování zákazníka těsně před dokončením nákupu. Náš slevový národ dokáže nakupovat impulsivně, tím pádem jasně viditelné časové omezení akce často vede k nákupu. Doporučuji zejména pro obchody, kde je vysoké cenové konkurenční prostředí.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

26.3.2019 - Možnost zapnutí odpočtu ve výpisu produktů

14.1.2019 - Možnost nastavení barev a vlastního textu

9.12.2018 - Doplňek funguje na všech šablonách, doplněn překlad pro slovenštinu a angličtinu.

7.12.2018 - Opravena chyba počítání dnů.

6.12.2018 - Přidána podpora šablony Techno.

Hodnocení

2 hodnocení
(2)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
MMB Mgr. Miloš Buček
Nie je to velmi pekné a je tam ešte aj chyba. Ak dám akciu od 29.11.2019 do 29.11.2019 tak mi odpočítava 1 deň a x hodín. Ak dám akciu od 29.11 do 30.11.2019 tak mi odpočítava 1 deň a x hodín... Akoby nevedelo odpočítavať 0 dní...
, obchod.homesystem.sk, 29.11.2019, 13:29
Josef Červenec
Doplněk splňuje svůj účel. Kdyby bylo možné doplněk lépe nastylovat, tak dám plný počet. Doplněk "Tento týden zakoupilo" má lepší grafické možnosti.
, vitaplant.cz, 26.11.2019, 13:46

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.