Jak doplněk vypadá?

Nastavení doplňku

Přehled transakcí

Přehled vylepšení

16. 9. 2021

Přinášíme vylepšení, které zpříjemní zákazníkům placení s PlatímPak na vašem e-shopu.

  • Zrychlili jsme vyhodnocení platby a nyní se zákazník dozví výsledek do 15 sekund.
  • Zkrátili jsme automatické storno u platby ve stavu „Podmíněně schváleno“ ze sedmi dnů na 3 dny. Díky tomu můžete zboží bez delší blokace poslat jinému zákazníkovi.

 

15. 6. 2021

Nyní se do administrace doplňku PlatímPak dostanete bezproblémově.

  • Odstranili jsme chybu při přihlášení (znáte pod hláškou: „CSRF token nejspíše expiroval. Vraťte se na předcházející stránku a zkuste odeslat formulář znovu“) a nutnost povolit cookies třetích stran.
  • Nově nasazená úprava již podporuje všechny prohlížeče (potěšíme především uživatele zařízení nakousnutého jablka se Safari).

 

11. 11. 2020

Vylepšili jsme administraci doplňku PlatímPak, aby se vám v ní pracovalo ještě lépe.

Co jsme zlepšili?

  • Volbu mezi produkčním a testovacím prostředím:
    Předvolili jsme vám produkční prostředí, protože ho používáte častěji.
  • Přejmenovali jsme stavy transakcí do „lidské řeči“ na:
    Zamítnuto/Zrušeno, Čeká na ověření, Schváleno.
  • Přidali nový stav:
    Zahájeno – jde o rozpracovanou žádost a výsledný stav se změní do 60 min.

Hodnocení

16 hodnocení
(9)
(1)
(1)
(2)
(3)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
TH Tomáš Hradil
Doplněk nainstalován v pátek ráno. Po kompletním nastavení nefunkční, po urgenci na Shoptetu mi bylo řečeno, že se musím obrátit přímo na autora doplňku. Ihned jsem v pátek psal email na autora doplňku a dnes je středa a nikdo nikde neodpověděl ani nijak jinak nereagoval. Doplněk odinstalovávám a podepsanou smlouvu ihned stornuji. Za mě O hvězd z 5.
, e-proutenezbozi.cz, 20.07.2022, 12:55
P PlatímPak
Dobrý den, mrzí nás, že jsme nemohli vyřešit nefunkčnost doplňku ihned. Bohužel jsme informaci neobdrželi na e-mailovou adresu info@platimpak.cz, která slouží pro komunikaci s e-shopy a nemohli tak zareagovat. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 21.07.2022, 16:57
SZ Sylvie Zechner
U nás to docela frčí, na to kolik máme objednávek si myslím, že to zkouší docela dost lidí, doplněk funguje dobře.
, needlelove.cz, 19.05.2022, 08:30
P PlatímPak
Děkujeme za hodnocení. Jsme velice rádi, že vám odložená platba PlatímPak na e-shopu "frčí" :-).
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 20.05.2022, 08:24
LS Lukáš Sluka
PlatímPak jsme prvně chtěli pouze otestovat, ale velmi jednoduchá uživatelská přívětivost, téměř bezproblémový a nízkonákladový chod nás přesvědčili, abychom si tuto službu na e-shopu nechali již nastálo a nelitujeme. Zákazníci mají větší možnost výběru a pro nás to nemá žádné negativum, takže jsme spokojení. :-) Sám jsem službu samozřejmě před implementací testoval a proces byl pochopitelný, rychlý a pohodlný, takže jsem se následně nebál ji nabídnout i našim zákazníkům. :-)
, olivie.cz, 15.03.2022, 15:33
P PlatímPak
Moc děkujeme za hodnocení a velice nás těší vaše spokojenost s doplňkem. Přejeme co nejvíce spokojených zákazníků, jako je tomu doposud. :-)
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 17.03.2022, 10:50
A Administrator
Ze začátku byly drobné problémy, které vyřešila aktualizace v červnu 2021. Běží spolehlivě, dokonce díky marketingu Equa bank přicházejí i návštěvníci , ale za dva měsíce se nezaplatí. Zatím to vychází na jednu platbu měsíčně. Opatrná spokojenost.
, obchod.cistapohoda.cz, 02.08.2021, 10:10
P PlatímPak
Děkujeme za hodnocení a velice nás těší vaše spokojenost s doplňkem. Ode dneška do 15. 8. běží na TV NOVA sponzoring PlatímPak a zvýšíme povědomí o odložené platbě PlatímPak. Věříme, že i touto aktivitou Vám přilákáme více spokojených zákazníků, kteří budou rádi platit s PlatímPak.
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 05.08.2021, 08:50
DB Dalibor Bílý
Nikdo nevyužívá, evidentně způsobeno v podstatě nulovým marketingem ze strany platimpak.cz. Spíše vyzkoušíme TWISTO, které je na jiném levelu.
, bilimarket.cz, 18.05.2021, 08:55
P PlatímPak
Děkujeme za reakci. Mrzí nás, že doplněk zatím nikdo z vašich zákazníků nevyužil. Službu se snažíme propagovat na sociálních sítích na profilu Equa bank. Sledujte Facebook, Twitter a LinkedIn, kde najdete příspěvky k PlatímPak, které můžete i klidně sdílet. Věříme, že postupně bude větší povědomí o PlatímPak a i vaši zákazníci službu ocení.
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 19.05.2021, 13:57
JK Jiří Kuneš
Fajn služba, která slouží jako doplněk standardních plateb a dokáže nahradit i platbu na dobírku. Celý proces je rychlý a přehledný, jak pro zákazníka, tak i pro administraci. Využívá stále více zákazníků. Navíc je vše zdarma a není důvod tuto možnost platby nenabízet.
, nakup-nabytek.cz, 03.03.2021, 22:17
P PlatímPak
Děkujeme za hodnocení a velice nás těší vaše spokojenost s doplňkem. Přejeme co nejvíce spokojených zákazníků.
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 04.03.2021, 17:19

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Platby anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.