Jak doplněk vypadá?

Nastavení doplňku

Přehled transakcí

Přehled vylepšení

26. 4. 2024

Vaši zákazníci nyní zaplatí objednávku rychleji.

  • Zjednodušili jsme úvodní obrazovku platby, která vám přinese větší počet zaplacených objednávek.
  • Provedli jsme technické úpravy pro vyšší plynulost platby.

 

2. 6. 2023

Přinášíme několik vylepšení pro placení s PlatímPak na vašem e-shopu.

  • Zkrátili jsme automatické storno u platby ve stavu „Podmíněně schváleno“ ze 3 dnů na 1 den. Díky tomu můžete zboží bez delší blokace poslat jinému zákazníkovi.
  • Přidali jsme SMS notifikaci zákazníkům pro připomenutí ověření identity a tím urychlujeme proces schvalování.
  • Každý zákazník, který je klientem Raiffeisenbank, vidí v mobilní aplikaci RB aktivní odložené platby a může je jednoduše splatit. K dispozici jsou údaje o smlouvě a také možnost splatit závazek ještě před datem splatnosti.

 

16. 9. 2021

Přinášíme vylepšení, které zpříjemní zákazníkům placení s PlatímPak na vašem e-shopu.

  • Zrychlili jsme vyhodnocení platby a nyní se zákazník dozví výsledek do 15 sekund.
  • Zkrátili jsme automatické storno u platby ve stavu „Podmíněně schváleno“ ze sedmi dnů na 3 dny. Díky tomu můžete zboží bez delší blokace poslat jinému zákazníkovi.

 

15. 6. 2021

Nyní se do administrace doplňku PlatímPak dostanete bezproblémově.

  • Odstranili jsme chybu při přihlášení (znáte pod hláškou: „CSRF token nejspíše expiroval. Vraťte se na předcházející stránku a zkuste odeslat formulář znovu“) a nutnost povolit cookies třetích stran.
  • Nově nasazená úprava již podporuje všechny prohlížeče (potěšíme především uživatele zařízení nakousnutého jablka se Safari).

 

11. 11. 2020

Vylepšili jsme administraci doplňku PlatímPak, aby se vám v ní pracovalo ještě lépe.

Co jsme zlepšili?

  • Volbu mezi produkčním a testovacím prostředím:
    Předvolili jsme vám produkční prostředí, protože ho používáte častěji.
  • Přejmenovali jsme stavy transakcí do „lidské řeči“ na:
    Zamítnuto/Zrušeno, Čeká na ověření, Schváleno.
  • Přidali nový stav:
    Zahájeno – jde o rozpracovanou žádost a výsledný stav se změní do 60 min.

Hodnocení

18 hodnocení
(11)
(1)
(1)
(2)
(3)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Velmi pozdní spuštění (až 25.5) od zaslání smlouvy (28.4.). Zatím nikdo nevyužil. Jeden zákazník byl zamítnut. Možná tento doplněk zákazníci využijí jen na Vánoce. Petr Mališ
, hezka-tricka.cz, 10.06.2020, 16:09
P PlatímPak
Dobrý den, mrzí nás pozdější spuštění doplňku na Vašem e-shopu. V tuto chvíli jsme vylepšili způsob registrace, která probíhá výhradně online. Děkujeme za zpětnou vazbu.
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 28.07.2020, 16:29
VK Vladislav Kos
Doplněk jsem instaloval, ale po přečtení Smlouvy s Equa jsem jej zrušil. Inzeruje se, že doplněk je zdarma, ale ve Smlouvě je větička, že zákazník se zavazuje platit provizi. Ale nikde jsem se nedočetl jak velkou. Platit Shoptetu a bance za něco, co přinese pravděpodobně mizivý počet zákazníků a přitom ještě je pro zákazníka registrace obtěžující, se našemu shopu asi nevyplatí. Jako pokus dobrý, ale chtělo by to dotáhnout do konce, aby byly jasné poplatky a zjednodušit registraci zákazníka.
, vkpodkaplickou.cz, 10.06.2020, 15:41
P PlatímPak
Děkujeme za reakci. Marže, kterou platíte bance je uvedena v obchodních podmínkách služby PlatímPak pro e-shopy a je ve výši 0 Kč. Službu poskytujeme zdarma jak pro e-shopy, tak i pro zákazníky. Cena za využívání našeho doplňku na Shoptetu je také 0 Kč. Pokud byste si v budoucnu používání našeho doplňku rozmyslel, budeme se těšit na spolupráci.
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 28.07.2020, 16:28
A Administrator
Doplněk funguje skvěle, přesně tak, jak má. Platba za nákup je přeposílána ještě týž den, takže podle banky,kterou máte, můžete mít peníze na účtu během pár hodin. Jedinou nevýhodou, je možná zmatek na straně zákazníka. I když dojde k přesměrování, na vyplnění údajů pro odloženou platbu, někteří tak nepokračují. Zatím se to podařilo vždy vyřešit telefonicky se zákazníkem, což vidím jako zase jako plus, protože osobní kontakt, je osobní kontakt (pro někoho možná moc práce). Za nás tedy dobrý.
, liquashop.cz, 10.06.2020, 15:21
P PlatímPak
Jsme rádi, že odložená platba PlatímPak plní Vaše očekávání :).
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 28.07.2020, 16:28
PK Pavel Kymlička
Souhlasím , že doplněk funguje technicky dobře. Bohužel některé platby neproběhly (po nějaké době) a nevíme proč. Asi to musí být více známé.
, kava-arabica.cz, 08.06.2020, 16:11
P PlatímPak
Děkujeme Vám za hodnocení. Žádosti o odloženou platbu vyhodnocujeme vždy individuálně. Někdy si zákazník platbu rozmyslí a opustí žádost. Některé odložené platby nemůžeme zákazníkům poskytnout na základě jejich úvěruschopnosti. Pokud potřebujete bližší detail k žádostem Vašich zákazníků, neváhejte nás kontaktovat.
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 28.07.2020, 16:27
Robin Šustai
Je mi to líto, ale zatím hodnotím jako velký propadák. Modul jako takový funguje dobře, ale veškeré procesy kolem jsou plné byrokracie a platba se stává pro zákazníky nepoužitelná. Zákazníci ji dávají spíše náhodou a žádosti stejně nevyplňují. Problém je, ten, že platba si asi žádá až moc osobních údajů od zákazníků. Z 15 plateb bylo nakonec realizovány 3. 12 objednávek šlo zbytečně do storna, protože čekáte několik dnů a nic se neděje, pak kontaktujete zákazníka a ten vám napíše, že myslel, že zboží dojde na dobírku. Za mne nepovedené, konkurenční Twisto má 99,9% úspěšnost.
, sladke-potreby.cz, 04.06.2020, 14:16
P PlatímPak
Děkujeme za reakci. V naší odložené platbě PlatímPak vyplňují zákazníci širší okruh osobních údajů pouze u první objednávky. Abychom mohli zákazníka vyhodnotit a poskytnout mu odloženou platbu, potřebujeme tyto základní údaje: jméno, příjmení, rodné číslo, kontakt a adresu trvalého bydliště. Chápeme, že tento typ platební metody nemusí vyhovovat všem zákazníkům. Pokud byste změnil názor na naší platební metodu, budeme se těšit na spolupráci.
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 28.07.2020, 16:26
A Administrator
Doplněk funguje technicky dobře. Občas zákazníci nepochopí o co se jedná a proces schvalování po přesměrování na banku opustí, to se bude časem zlepšovat, až se zvedne povědomí o této službě.
, horsimo.cz, 21.05.2020, 19:08
P PlatímPak
Děkujeme za reakci. Věříme, že čeští zákazníci rádi zkouší nové věci a že si PlatímPak najde rychle své příznivce :).
Vývojář doplňku PlatímPak, www.platimpak.cz, 28.07.2020, 16:25

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku PlatímPak anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.