Názor odborníka

Ivo Kylián, Online marketing

Psychologie je důležitou součástí rozhodování, zda si prohlížený produkt u vás koupit. Důvěryhodnost i oblíbenost produktu nebo celého e-shopu můžete zvednout s pomocí doplňku Poslední zákazníci. Současně může doplněk vaše zákazníky inspirovat při výběru zboží.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

2 hodnocení
(1)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
NG NeNo games
Doplněk je super i přes některé mouchy je užitečný. Myslím si, že pro rozjíždějící se e-shop je to super věc na budování důvěry. Tvůrci slíbili vylepšení v dalším updatu. Tak věřím, že se dočkáme co nejdřív.
, 1910.eu, 18.10.2020, 12:07
PZ Poslední zákazníci
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Snažíme se e-shopařům naslouchat a doplňky průběžně vylepšovat.
Vývojář doplňku Poslední zákazníci, www.dklab.cz, 18.10.2020, 19:06
A Administrator
Vyzkoušeno. Funguje dobře, s nastavením se dá pohrát. V našem sortimentu to nemělo příliš velký vliv na prodej. Z našeho pohledu dost zpomaluje e-shop, resp. načítání detailu produktu.
, reded.cz, 13.10.2020, 15:28

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.