Názor odborníka

Zbyněk Hyrák, Analytika, Marketingová strategie, Podnikatelské poradenství, PPC

Tento doplněk je naprostý základ pro každý e-shop, který inzeruje na Seznamu. Díky němu je možné v Skliku měřit konverze (Odeslané objednávky), ale i mikro-konverze jako je třeba Registrace. Na každém mém školení či přednášce upozorňuji na to, že na mikro-konverze bychom neměli zapomínat. Díky nim získáme cenná doplňková data pro vyhodnocování úspěšnosti PPC kampaní.

Pokud máte v Skliku i retargetingové kampaně, tento doplněk se postará o zásah uživatelů, který již web navštívili. Stačí jen vložit Sklik retargeting ID a je to. Jak snadné, že? Nezbytností současných e-shopů je i XML feed, který odesílá produkty do zbožového srovnávače Zboží.cz. Stačí vyplnit ID provozovny a máte hotovo.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

12 hodnocení
(12)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
Z Zdeněk
V pohodě, není co vytknout.
, naselasky.cz, 26.10.2025, 17:34
A Administrator
Vse ok
, vilagvarazs.hu, 25.07.2025, 16:54
A Administrator
Skvělé!
, topkasa.cz, 08.07.2025, 14:31
PTM Pavel Troják ml.
TOP!
, loziska-policka.cz, 20.02.2025, 10:59
PF Petr Fiala
Jednoduchý a užitečný doplněk.
, theikos.cz, 22.11.2024, 16:51
PC Petr Cieplý
Skvělý doplněk, využíváme.
, kancelar24.cz, 19.11.2024, 17:46

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Seznam anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.