Názor odborníka

Zbyněk Hyrák, Analytika, Marketingová strategie, Podnikatelské poradenství, PPC

Tento doplněk je naprostý základ pro každý e-shop, který inzeruje na Seznamu. Díky němu je možné v Skliku měřit konverze (Odeslané objednávky), ale i mikro-konverze jako je třeba Registrace. Na každém mém školení či přednášce upozorňuji na to, že na mikro-konverze bychom neměli zapomínat. Díky nim získáme cenná doplňková data pro vyhodnocování úspěšnosti PPC kampaní.

Pokud máte v Skliku i retargetingové kampaně, tento doplněk se postará o zásah uživatelů, který již web navštívili. Stačí jen vložit Sklik retargeting ID a je to. Jak snadné, že? Nezbytností současných e-shopů je i XML feed, který odesílá produkty do zbožového srovnávače Zboží.cz. Stačí vyplnit ID provozovny a máte hotovo.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

7 hodnocení
(7)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
K Kuba
Inzerce na skliku a ve zboží snadno a rychle.
, lihovarek.cz, 06.11.2019, 10:41

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Seznam anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.