SmartEmailing
Co doplněk umožní?
- Automatizované propojení se SmartEmailingem, jehož prostřednictvím můžete jednoduše a efektivně komunikovat a budovat vztah s vašimi zákazníky
- Přenášet on-line rozšířené informace o zákaznících, jejich objednávkách a nákupech. A to včetně stavů objednávky - plateb či zákaznických skupin.
- Vkládat jednoduše položky rovnou z e-shopu do e-mailů a kampaní pomocí produktového feedu, který se automaticky napojí.
- Vložit na váš e-shop inteligentní popup i statické formuláře pro sběr kontaktů bez nutnosti programování a složitého nastavování.
- Využít pokročilé e-mail marketingové nástroje pro začínající i pokročilé e-shopy
- Rozesílka automatizovaných kampaní jako např. opuštěný košík, reaktivační kampaň, odměna za nákup, a také sofistikovaná rozesílka prodávaných poukazů a voucherů je ve SmartEmailingu samozřejmostí.
- Pokud máte více e-shopů, můžete si je všechny ve Smartemailingu napojit do jednoho účtu
SmartEmailing je spolehlivý nástroj pro chytrý e-mail marketing s intuitivním českým rozhraním pro tvorbu newsletterů, pokročilých automatizovaných kampaní, personalizovaných zpráv, šablon, rozesílání SMS a sběrem kontaktů přímo z vašeho e-shopu.
Po stažení doplňku se všechna data o zákaznících budou automaticky synchronizovat do vašeho účtu ve SmartEmailingu. Díky tomuto přenosu dat v reálném čase tak můžete ze SmartEmailingu zasílat nejen personalizované transakční emaily, ale také automatický obsah s časovou prodlevou dle potřeby bez nutnosti změny stavu objednávky. Právě maximální personalizací svých sdělení můžete dát svým zákazníkům najevo, že Vám na nich opravdu záleží.
To znamená, že budete moci vytvářet e-maily přesně podle toho, co konkrétního zákazníka zajímá. Například na základě údajů o tom, co a jak často nakupuje, v jaké hodnotě objednává nebo kdy naposledy dokončil objednávku, a to bez nutnosti ručního exportu dat!
Základní vlastnosti
Díky automatické synchronizaci objednávek pošle Shoptet kompletní údaje do SmartEmailingu a uživatelská data jako jméno, příjmení, e-mailová adresa , telefon či zákaznická skupina jsou ihned k dispozici ve vašem účtu. Kromě těchto základních polí můžete ze Shoptetu odesílat i další údaje související s historií objednávek, tedy například jaké zboží dotyčný nakoupil, za kolik a kdy, a další informace, které vám pomohou k lepší segmentaci vašich zákazníků a přizpůsobení obsahu.
Personalizovat vaše e-maily můžete díky oslovování podle jména nebo příjmení, samozřejmě ve správném pádu, který se doplní automaticky společně s pohlavím kontaktu a datem jeho svátku. Tyto informace pak můžete využít k rozdělení rozesílky podle pohlaví, nebo k budování dobrého vztahu se zákazníkem pomocí přání k svátku se speciální nabídkou.
Doplněk také umožňuje jednoduché vložení smartemailingového formuláře na váš e-shop, díky kterému snadno a správně posbíráte nové kontakty do své databáze. Budete si moci vybrat z vyjížděcího nebo pop-up formuláře a jednoduše nastavit double-opt in.
Jakmile si doplněk aktivujete, dojde také k synchronizaci, s jejíž pomocí SmartEmailing bude znát URL vašeho produktového feedu a automaticky ho vloží do účtu za vás. Vy už jen vybíráte, které produkty odešlete ve vašem e-mailu. Aktuální obrázek zboží, popisek, cena, odkazy do e-shopu apod. se načítají automaticky, ale v případě potřeby je lze upravit. I u produktových prvků můžete měnit formát písma, styl tlačítka nebo velikost obrázků podle toho, jak zrovna potřebujete.
Své kontakty bezpečně spravujete v souladu s GDPR. Díky SmartEmailingu budete mít neustále přehled o původu vašich kontaktů, účelu zpracování i platností souhlasu. Před vypršením platnosti souhlasu můžete díky automatické kampani získat jeho prodloužení. Doplněk pracuje spolehlivě také se stornovanými či zrušenými objednávkami. Stornované objednávky jsou automaticky z rozesílky odhlášeny. Díky tomu zůstane vaše databáze v TOP stavu bez nutnosti ručního zásahu a finance vynakládáte pouze na aktivní kontakty, nikoli na spam registrace atp.
Proč si vybrat právě SmartEmaling?
SmartEmailing je spolehlivý český nástroj pro tvorbu e-mailových kampaní s nadstandardní mírou doručených e-mailů. Česká podpora vám ochotně pomůže s nastavením a všemi vašimi dotazy. Kromě klasických newsletterů můžete se SmartEmailingem vytvářet chytré automatizované kampaně, například podle toho, jak dlouho je kontakt v databázi nebo o co měl z vašeho sortimentu zájem. Webové formuláře pro sbírání kontaktů, přehledné statistiky a předpřipravené šablony, které jen doladíte, jsou několika příklady z dalších funkcí SmartEmailingu.
SmartEmailing pravidelně pořádá nejrůznější školení, přednášky a webináře, které vás snadno udrží v trendech chytrého e-mail marketingu. Spojte se na Facebooku Smartemailing a už Vám žádné novinky neuniknou.
Po stažení doplňku se navíc všechna data Shoptet a SmartEmailing synchronizují a dělají část práce za vás. Informace o zákaznících využijete při segmentaci, tedy rozdělení vašich kontaktů na základě vámi vybraných kritérií a posílání takových e-mailů, které publikum na druhé straně zaujme.
Pro koho je doplněk určený?
Doplněk využijí všechny e-shopy, které chtějí mít data o svých zákaznících dostupná hned bez nutnosti ručního exportu a importu. Nezáleží, jestli se jedná o malý e-shop nebo lídra v konkrétní oblasti. Informace o zákaznících mohou všechny obchody využít k lepšímu zacílení a personalizaci posílaných e-mailů.
Máte-li více eshopů na Shoptetu, můžete je všechny napojit do jednoho účtu v aplikaci SmartEmailing a tím ušetřit nejen finance vynaložené na tarif, ale také svůj čas věnovaný tvorbě jazykových mutací kampaní, automatizovaných scénářů či běžných rozesílek.
Všechny funkce doplňku jsou k dispozici i pro kreditové tarify, tedy vhodné i pro malé začínající e-shopy s malou databází.
Jak doplněk aktivovat
Po aktivaci doplňku vám přijde e-mail, který vás srozumitelně navede, jak nahrát integrační klíč do SmartEmailingu. Tímto se propojí váš účet na Shoptetu s tím smartemailingovým a nástroje si začnou automatizovaně předávat data. Nebudete-li si s něčím vědět rady, neváhejte se obrátit na podporu.
Nejčastější chyby v emailingu a jak se jim vyvarovat?
To vám ukáže tento webinář