Názor odborníka

Radek Schramhauser, Grafika, UX

Hlavička je uživateli vždy na očích a má tak důležité prvky jako je navigace, logo, vyhledávání, košík nebo přihlášení vždy na očích. Díky tomu usnadníte uživatelům pohyb po vašem e-shopu a mají tak možnost přejit na jakoukoliv stránku i když se nachází úplně vespod stránky.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

3 hodnocení
(2)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
1 1Pohony.cz
Na POPu, nad vyhledávacích polem, máme e-mail a hlavně telefonní číslo. Toto při využití sticky hlavičky není vidět. Škoda. Proto jen 3***
, 1pohony.cz, 12.04.2020, 10:47
SH Sticky hlavička
Děkuji za hodnocení. Na Popu ve sticky hlavičce ten telefon a email nejsou záměrně. A to z toho důvodu, aby sticky hlavička nezabírala příliš mnoho místa.
Vývojář doplňku Sticky hlavička, paxio.cz, 12.04.2020, 19:12
MB Milan Bláha
Skvělý doplněk, který pomáhá v přehlednosti našeho e-shopu při rolování produkty. A šetří klientovi čas, když kontroluje obsah košíku.
, eshop.neno.cz, 11.11.2019, 17:26
PS Patrik Sýkora
Je potrebné ho využívať. Obchod je prehľadnejšie. :)
, proxima.store, 03.04.2020, 21:58

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Vzhled anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.