Názor odborníka

Radek Schramhauser, Grafika, UX

Hlavička je uživateli vždy na očích a má tak důležité prvky jako je navigace, logo, vyhledávání, košík nebo přihlášení vždy na očích. Díky tomu usnadníte uživatelům pohyb po vašem e-shopu a mají tak možnost přejit na jakoukoliv stránku i když se nachází úplně vespod stránky.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

21 hodnocení
(18)
(2)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
ZR Zdeňka Róžański
Velmi doporučuji, aplikováno na Pop.Garnet. Hodí se dokonale při stránce s více produkty. U mobilní verze nemluvě, tam je to výborné řešení pro vetší komfort návštěvníka.
, topadvert.cz, 22.01.2021, 09:20
A Administrator
Doporučuji, šablona Classic, přívětivější GUI pro zákazníky jak v desktop tak mobilní verzi.
, beautyhair.cz, 18.01.2021, 20:46
A Administrator
Doplněk určitě zvýšil přehlednost v e-shopu. Máme ho na šabloně Classic a jsme spokojené. Děkujeme.
, satysukne.cz, 30.11.2020, 10:52
A Administrator
Super věc, zpříjemní navigaci, zejména když máte více produktu na jedné stránce.
, mibandshop.cz, 19.07.2020, 12:55
A Administrator
Ok, hlavička by mohla být mírně podstíněná.
, kupigo.cz, 08.07.2020, 16:21
1 1Pohony.cz
Na POPu, nad vyhledávacích polem, máme e-mail a hlavně telefonní číslo. Toto při využití sticky hlavičky není vidět. Škoda. Proto jen 3***
, 1pohony.cz, 12.04.2020, 10:47
SH Sticky hlavička
Děkuji za hodnocení. Na Popu ve sticky hlavičce ten telefon a email nejsou záměrně. A to z toho důvodu, aby sticky hlavička nezabírala příliš mnoho místa.
Vývojář doplňku Sticky hlavička, paxio.cz, 12.04.2020, 19:12

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Vzhled anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.