Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

14 hodnocení
(9)
(4)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
SL Semen Lipitskiy
1. V prípade, že stornujem objednávku v ShopTet - Dobropis automaticky sa ukladá v SuperFakture ale sa nemení stav faktúry, na ktorú je naviazaný - stále je označená ako "nezaplatená"... 2. Objednávka v ShopTet sa zaokrúhľuje do jednej koruny a klient hradí požiadavanú čiastku. Aj online platbu ShopTet ponuka uhradiť bez centov, a email klientovi s objednávkou v prípade platby na faktúru tak isto odchádza vrátane zaokrúhľovania. Tak že ShopTet robí všetko správne. V SuperFakture napriek tomu sa objavuje vždy pôvodná cena objednávky - bez zaokrúhľovania a v účtovníctve to nesedí – vždy je preplatok alebo nedoplatok... (((... Inak doplnok funguje bez problémov, spoľahlivo.
, personashop.cz, 17.10.2023, 13:06
S SuperFaktura
Dobrý den, jak jsem Vás již informovala emailem, nově se v případě vytvoření dobropisu k nezaplacené faktuře (která byla například zákazníkem stornovaná) automaticky označí faktury i dobropis jako uhrazené. Psal jste ohledně zaokrouhlení. Pokud máte nastavené přímo v Shoptetu zaokrouhlení na celá čísla, k nám bohužel nechodí toto zaokrouhlení do objednávky. Tím, že ho v detailu objednávky nevidíme, není možné jej zahrnout do faktury. Zapsala jsem však tento Váš podnět do návrhů, abychom se na to podívali, zda dokážeme nějakým způsobem zjistit informaci o tom, že máte zapnuté zaokrouhlování.
Vývojář doplňku SuperFaktura, 23.10.2023, 11:31
TO Tomáš Otto
Doplněk je skvělý, funguje téměř dle očekávání, jen obrovská škoda, že neumí synchronizaci skladu. Ve spojení s doplňkem Štítek na balík je to pecka. Takže nemusím téměř nic, kromě naskladnění dělat ručně.
, gorillatough.cz, 13.04.2023, 19:36
M mezamo.cz
Skvělý doplněk, šetří čas, má však stále chyby, díky kterým není možné nechat úplně celou fakturaci pouze na doplňku, např. vystavování dobropisů je potřebné řešit v superfaktuře zvlášť.
, mezamo.cz, 03.02.2023, 11:48
O Obchodník
Tento doplněk pouze vytvoří fakturu v Superfaktuře na základě stavu objednávky. Např. stav expedováno. E-shopu není žádné info, že faktura existuje, že vznikla. Matoucí je, že v e-shopu lze nadále vystavit Shoptet faktury, které existují navíc. Může to být i výhoda. Dají se pak používat dvoje. Při platbě zálohou a zaplacení faktury nedojde k žádnému párování. Objednávka v e-shopu se nemění, žádné info. Nelze vytvořit fakturu ručně, přepínání stavů je složité. Takovéto fakturování si neumím představit v žádném reálném provozu. Obávám se však, že limitace bude hlavně v Shoptetu a ostatní podobné doplňky budou podobně sporné. Shoptet umožňuje jen přepínat stavy. Takto fungují i jiné doplňky a autoři si stěžují, že to jinak nejde. Samotná Superfaktura je výborná. Největší problém je, že není kontrola, že faktura vznikla. Může dojít k velkým škodám a chybám v účetnictví. A obráceně, kontrola, že faktura je zaplacena a objednávka může pokračovat. Problematika případných dobropisů nebo více četných faktur je poté zcela nepředstavitelná v případě, že je třeba měnit načatou objednávku.
, e-shop.domovnitelefony.cz, 10.07.2021, 00:19

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Správa obchodu anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.