Názor odborníka

Lucie Prokopová, Emailing

Doplněk Velkoobchod vnímám dnes takřka jako nepostradatelnou součást mnoha e-shopů. Různé varianty ceníků nabízí mým klientům možnost pracovat s cílovou skupinou individuálně nejen v oblasti B2B a B2C. Vedle tohoto základního rozdělení totiž často filtrujeme nejen obchodní partnery ale také známe či přátele a další zajímavé zákazníky. Znát cílovou skupinu pro mě znamená znát barvu ponožek vašeho zákazníka. Víte o své cílové skupině vše potřebné? Pracujte s kontakty individuálně, spokojený zákazník je víc než jeden prodej. Díky rozdělení cenových hladin jsme schopni i v oblasti e-mailingu perfektně segmentovat. Stačí si vybrat vhodný nástroj a personalizovaný obsah je hračka.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

30. 5. 2019

Při registraci velkoobchodních zákazníků se nyní automaticky zobrazí pole pro firemní údaje. Není tak již nutné tuto možnost zvlášť vybírat. To samé platí i pro košík v případě, že je přihlášen velkoobchodní zákazník.

15. 5. 2019

Také jsme vylepšili tabulkové zobrazení produktů pro doplněk Velkoobchod. Nyní je možné nastavit zákaznické skupině Tabulkové zobrazení produktů na veškerých šablonách. To doposud nebylo možné. Více o tabulkovém zobrazení v nápovědě.

Hodnocení

17 hodnocení
(6)
(2)
(2)
(3)
(4)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
DS Dominik Schreier
Pro naše potřeby je doplněk Velkoobchod v praxi nevyužitelný – především proto, že neumožňuje efektivně oddělit obsah mezi koncovými a velkoobchodními zákazníky. Nelze nastavit samostatnou homepage pro velkoobchod, skrýt kategorie nebo stránky podle zákaznické skupiny, ani označit produkty, které mají být viditelné pouze pro koncové zákazníky. Chybí také možnost nastavit různé podmínky platby pro různé velkoobchodní skupiny – např. nově registrovaným zákazníkům jen zálohovou fakturu, ověřeným zákazníkům platbu se splatností. To jsou pro nás klíčové funkce, bez kterých nelze efektivně provozovat jeden e-shop pro B2C i B2B zákazníky současně. Kdyby to možné bylo, výrazně by to zjednodušilo správu produktového portfolia, zákaznických segmentů i automatizací (např. Ecomail, ABRA Flexi, bonusové programy). Zároveň by nám to umožnilo sjednotit prodej na jednu platformu, čímž by se zvýšila návštěvnost i důvěryhodnost webu.
, dermalogica.cz, 30.07.2025, 13:03
MS Markéta Supiková
Tento doplněk hodnotíme v zásadě pozitivně. Používáme jej v jeho základní funkčnosti a je pro nás takto (téměř) dostačující. Přehledný, pro nás i pro zákazníky (i ti, co zprvu objednání přes e-shop odmítali, již nyní objednávky online využívají), šetří čas a práci. Důvodem pro snížené hodnocení je fakt, že nelze nastavit, aby se vybrané produkty nezobrazovaly VO (nebo aby jim nešly přidat do košíku, zobrazovat by se klidně mohly). Některé produkty lze zobrazit pouze VO, ale naopak ne. Což je za nás nepochopitelné a je to funkčnost, která doplňku opravdu chybí.
, efajnapasta.cz, 10.07.2025, 11:54
PTM Pavel Troják ml.
TOP!
, loziska-policka.cz, 20.02.2025, 11:05
FP Filip Pytela
Slevy lze nastavovat pouze v % což považuji za velmi hloupé. Proč nemůžu stanovit cenu za určitý počet KS manuálně?
, iphone-bazar.cz, 03.08.2024, 11:34
RV Radek Vyskočil
Splňuje to, co jsem očekával.
, ganjalite.cz, 07.05.2024, 14:17
PM Petr Mynář
Využíváme již 3 rokem. V pořádku.
, howieshockeytape.cz, 25.03.2024, 16:35

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Velkoobchod anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.