Názor odborníka

Lucie Prokopová, Emailing

Doplněk Velkoobchod vnímám dnes takřka jako nepostradatelnou součást mnoha e-shopů. Různé varianty ceníků nabízí mým klientům možnost pracovat s cílovou skupinou individuálně nejen v oblasti B2B a B2C. Vedle tohoto základního rozdělení totiž často filtrujeme nejen obchodní partnery ale také známe či přátele a další zajímavé zákazníky. Znát cílovou skupinu pro mě znamená znát barvu ponožek vašeho zákazníka. Víte o své cílové skupině vše potřebné? Pracujte s kontakty individuálně, spokojený zákazník je víc než jeden prodej. Díky rozdělení cenových hladin jsme schopni i v oblasti e-mailingu perfektně segmentovat. Stačí si vybrat vhodný nástroj a personalizovaný obsah je hračka.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

30. 5. 2019

Při registraci velkoobchodních zákazníků se nyní automaticky zobrazí pole pro firemní údaje. Není tak již nutné tuto možnost zvlášť vybírat. To samé platí i pro košík v případě, že je přihlášen velkoobchodní zákazník.

15. 5. 2019

Také jsme vylepšili tabulkové zobrazení produktů pro doplněk Velkoobchod. Nyní je možné nastavit zákaznické skupině Tabulkové zobrazení produktů na veškerých šablonách. To doposud nebylo možné. Více o tabulkovém zobrazení v nápovědě.

Hodnocení

8 hodnocení
(2)
(1)
(3)
(2)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
GSS GOLDIM spol. s r. o.
Tento doplněk poněkud zklamal naše očekávání. Namísto plnohodnotného B2B řešení má jen velmi omezené funkce a jedná se vlastně jen o možnost přidání více ceníků. Do klasického B2B má daleko.
, myketo.cz, 14.03.2020, 11:35

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Produkty a sklady anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.