Názor odborníka

Lucie Prokopová, Emailing

Doplněk Velkoobchod vnímám dnes takřka jako nepostradatelnou součást mnoha e-shopů. Různé varianty ceníků nabízí mým klientům možnost pracovat s cílovou skupinou individuálně nejen v oblasti B2B a B2C. Vedle tohoto základního rozdělení totiž často filtrujeme nejen obchodní partnery ale také známe či přátele a další zajímavé zákazníky. Znát cílovou skupinu pro mě znamená znát barvu ponožek vašeho zákazníka. Víte o své cílové skupině vše potřebné? Pracujte s kontakty individuálně, spokojený zákazník je víc než jeden prodej. Díky rozdělení cenových hladin jsme schopni i v oblasti e-mailingu perfektně segmentovat. Stačí si vybrat vhodný nástroj a personalizovaný obsah je hračka.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

30. 5. 2019

Při registraci velkoobchodních zákazníků se nyní automaticky zobrazí pole pro firemní údaje. Není tak již nutné tuto možnost zvlášť vybírat. To samé platí i pro košík v případě, že je přihlášen velkoobchodní zákazník.

15. 5. 2019

Také jsme vylepšili tabulkové zobrazení produktů pro doplněk Velkoobchod. Nyní je možné nastavit zákaznické skupině Tabulkové zobrazení produktů na veškerých šablonách. To doposud nebylo možné. Více o tabulkovém zobrazení v nápovědě.

Hodnocení

14 hodnocení
(5)
(1)
(2)
(3)
(3)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
ZK Zdeněk Koblic
Velmi nedotažený doplněk, v podstatě se jedná jen o přidání dalšího ceníku pro skupinu zákazníků. V kombinaci s automatickým importem neumí pro maloobchod cenu s DPH a pro velkoobchod cenu bez DPH, neumí skrýt určité zboží pro maloobchod a určité zboží pro velkoobchod (např. alespoň nastavením nulové ceny v XML feedu pro automatický import), velkoobchodním zákazníkům nabízí v objednávce hodnocení Heuréka, není možné nastavit pro velkoobchod jiné informační e-maily (např. bez obchodních podmínek pro maloobchod) a spoustu jiných problémů, které uživatelé popisují zde i ve FB skupině Shoptet Poradna.
, avantgard.cz, 08.11.2022, 16:48
LR Lukáš Rangl
Máme výhrady, ale funguje pro základ dostatečné
, ceske-koralky.cz, 03.03.2022, 11:20
A Administrator
Tento doplněk mě opravdu zklamal. Ještě je na něm třeba dost zapracovat. Chtěl bych si nastavit například to aby v určitém ceníku zákazník mohl nakoupit maximálně XY zboží. Ano jde to nastavit u každého produktů zvlášť, ale my máme nastavené ceníky podle toho kolik zákazník odebere celkem zboží. tzn. 0-99 celkem Cena: x , 100-199 celkem Cena: y, ... , ...
, dentalescure.cz, 21.01.2021, 13:15
RG Riccardo Ghibellini
Je super, že tato možnost je. Má však velké nedostatky. Několik jsem jich napsal na helpdesk a byl jsem informován, že se neplánují "větší" úpravy. Např. lze nastavit, že se stejný produkt zobrazuje dvěma zákaznickým skupinám (maloobchod/velkoobchod), avšak nelze nastavit zobrazení jednoho produktu pouze jedné z nich (např. "malo. vidí, velko. ne"). Určitě by šel doladit.
, 297238.myshoptet.com, 18.05.2020, 19:05
GSS GOLDIM spol. s r. o.
Tento doplněk poněkud zklamal naše očekávání. Namísto plnohodnotného B2B řešení má jen velmi omezené funkce a jedná se vlastně jen o možnost přidání více ceníků. Do klasického B2B má daleko.
, myketo.cz, 14.03.2020, 11:35

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Velkoobchod anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.