Jak doplněk vypadá?

Přehled objednávek s možností vytvoření zásilky a přehledem o aktuálním stavu již odeslaných.

Možnost objednání kurýra a kalendář plánovaných příchodů kurýra.

Nastavení ergonomického prostředí, kdykoliv se do doplňku znovu přihlásíte.

Přehledný pomocník s postupem nastavení a používání doplňku.

Přehled vylepšení

červen 2024

  • jméno (locationID) výdejního místa je k dispozici Shoptet API - výdejní místa a boxy lze používat i v kombinaci s aplikací třetí strany
  • číslo zásilky a odkaz na tracking zásilky lze dosadit do notifikací odesílaných z obchodu odesilatele
  • zobrazují se kastomizované stavy objednávek
  • stav objednávky lze automaticky měnit v závislosti na stavu zásilky
  • na jednu adresu lze odeslat zásilku s více balíky
  • k detailu zásilky lze doplnit i rozměry (vyšší spolehlivost doručení do boxu)
  • lze odeslat na Slovensko
  • v přehledu zásilek lze mazat objednávky/zásilky, které se rozhodnete neposlat
  • adresa v košíku nyní podporuje formáty ulice + číslo domu i ulice a číslo domu zvlášť
  • jméno adresáta je na adresním štítku i u zásilek adresovaných na výdejní místa a boxy

září 2023

  • uvedení funkcí spojených s hromadným objednáváním a tiskem štítků
  • kontrola stavu platby - v přehledu zásilek nyní lze ověřit stav platby, doplněn i příslušný filtr
  • zobrazení jména příjemce v přehledu před vytvořením zásilky

Hodnocení

15 hodnocení
(4)
(1)
(3)
(5)
(2)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
ON Olga Neumannová
Doplněk jako takový v Shoptetu funguje pouze na objednání přepravy. Vše ostatní jsme museli zadat v aplikaci WEDO. Nakonec ovšem ani zásilka nebyla v termínu vyzvednuta - řidič si nepřečetl jméno firmy ani nezavolal a hledal zásilku v obchodě, kam zřejmě jezdí pravidelně a která je na stejné adrese. Tudíž stále čekáme na vyzvednutí první zásilky. Za nás tedy zatím služba nelze hodnotit.
, dokredence.cz, 21.06.2023, 08:43
VH V. Hladil
Zatím opravdu "šité horkou jehlou" zpracování zásilek prostřednictvím doplňku naprosto nedostačujíci. Nelze zásilky vyfiltrovat podle našich stavů zásilek. Nastavené pouze nějaké dafaultní. Číslo zásilky se nepropisuje do objednávky. Nelze vytisknout svozový list pro řidiče. Snad tvůrce v co nejkratší době vydá nějakou aktualizaci doplňku. Nebylo by od věci se k této situaci vyjádřit.
, fajneceny.cz, 20.06.2023, 06:41
W WE|DO+
Díky za zpětnou vazbu! K jednotlivým nedostatkům: Filtrace podle kastomizovaných stavů objednávek - bude součástí aktualizace srpen 23 Nepropisování čísla zásilky do objednávky - plánováno na podzim 23. V tuto chvíli jsme omezeni jistými technickými parametry. Prozatím nahrazujeme odkazem na detail objednávky přímo z doplňku.
Vývojář doplňku WE|DO+, www.wedo.cz, 13.07.2023, 09:55
A Administrator
Naprostá parodie na funkční doplněk. Museli jsme napojit na balíkobot aby to fungovalo. Máme i na webu kde není doprava we/do napojena přes balíkobot a zásilky klofeme ručně do systému we/do..... Zásilky s dopravou we/do to v administraci e-shopu ani nenajde. ......
, zi-numismatika.cz, 19.06.2023, 17:36
A Administrator
Velká úspora času při zpracování zásilek přímo v Shoptetu. Mínusy: Pokud je platba převodem, načte se automaticky dobírka - je potřeba ručně smazat. Také jsem nenašla, kam se píše variabilní symbol při platbě na dobírku.
, tvebarvy.cz, 13.06.2023, 07:45
W WE|DO+
Děkujeme za pozitivní hodnocení! Velmi si jej vážíme. Co se týká implicitní sumy na dobírku v případě převodu: funkce je nastavena záměrně s cílem ušetřit odesílateli čas. Důvodem je předpoklad, že zásilka je odesílána v momentě, kdy je již uhrazeno. V každém případě, jak píšete, sumu dobírky lze ručně korigovat. K variabilnímu symbolu: jako variabilní symbol je do WE|DO automaticky přeneseno číslo objednávky. Pod tímto číslem je rovněž platba evidována ve výkazu plateb, po jejich odeslání na účet odesilatele. WE|DO
Vývojář doplňku WE|DO+, www.wedo.cz, 30.06.2023, 17:24
A Administrator
Vyzkoušena aktualizovaná verze - červen 2023: Nejde v administraci zadat POINT, kam zásilku poslat. Ani změnit dodání, kdyby zákazník chtěl jiný point. Nejde v administraci e-shopu vytvořit zaslání - nepropíše se do správy dopravy, a tedy nejde tisknout štítek, ani objednat přepravu. Čísla zásilek se nepropisují do kolonky u objednávky - musí se ručně doplnit. Nejde rozdělit zásilku na více kusů balíků. Nejde tisknout více štítků najednou - každý musím samostatně. No škoda. Taková verze horkou jehlou.
, brimi.cz, 12.06.2023, 11:55
W WE|DO+
Děkujeme za zpětnou vazbu! K Vašim připomínkám: ZMĚNA METODY / ADRESY V ADMINISTRACI Ano, tato možnost k dispozici není. Důvodem je technické omezení, bránící v komunikaci mezi doplňkem a prostředím Shoptet. Pokud taková situace nastane je nezbytné vytvořit novou objednávku (přes eshop) a tu původní smazat. ZASLÁNÍ A TISK ŠTÍTKU Z OBJEDNÁVKY Tyto operace jsou k dispozici, nicméně je potřeba je provádět přímo z prostředí doplňku (Administrace / Propojení / WE|DO+) NEPROPISOVÁNÍ ČÍSLA ZÁSILKY DO DETAILU OBJEDNÁVKY I v tomto případě jde o jisté technické omezení, které nám brání číslo do kolonky promítnout. V tuto chvíli je číslo zásilky k dispozici přímo v doplňku. ROZDĚLENÍ ZÁSILKY NA VÍCE KUSŮ Tuto funkci připravujeme pro příští verzi. HROMADNÝ TISK ŠTÍTKŮ A ODESLÁNÍ I tato funkce bude k dispozici v příští verzi aplikace. Ještě jednou díky za komentáře. Na odstranění zmíněných nedostatků pracujeme a o jejich odstranění Vás budeme informovat. WE|DO
Vývojář doplňku WE|DO+, www.wedo.cz, 23.06.2023, 09:47
A Administrator
Nefunkční! Po komunikaci s WEDO mi bylo řečeno, že doplněk opravdu funkční není a že ho nemáme tedy používat. Nechápu proč je tedy vůbec v nabídce...
, grooters.cz, 13.06.2022, 22:20
W WE|DO+
Hezký den, děkujeme za zpětnou vazbu. Doplněk jsme v květnu 2023 aktualizovali a nyní je již plně funkční. Těšíme se na spolupráci. Tým WE|DO
Vývojář doplňku WE|DO+, www.wedo.cz, 31.05.2023, 10:33

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku WE|DO+ anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.