Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

19.08.2019

  • Při změně stavu doplňkem se již odesílají i SMS navázané na tento stav

15.08.2019

  • Nové pravidlo "Stát zákazníka (fakturační adresa)"

31.07.2019

  • Webhook - možnost volat zadanou url s daty o objednávce při splnění pravidla (možnost napojení například na Integromat)

05.06.2019

  • Nové pravidlo "Hodnota objednávky je větší/menší než"
  • Nové pravidlo "Hmotnost objednávky je větší/menší než"
  • Možnost vložení poznámky eshopu při splnění pravidla

26.04.2019

  • Nové pravidlo "Název produktu obsahuje"
  • Nové pravidlo "Stav skladu při vytvoření objednávky"
  • Nové pravidlo "Aktuální stav skladu"
  • Nové pravidlo "Je v aktuálním stavu déle než (číslo v hodinách)"

Hodnocení

9 hodnocení
(8)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Pro nás nepostradatelný doplněk. Díky této automatizaci se nám snížila chybovost a jsme o krok blíž k e-shopu, který může v pohodě spravovat jeden člověk.
, bavimevarit.cz, 03.04.2020, 10:26
LM Luboš Matys
Bez tohoto doplňku se nedá žít. Podle mého ze všech placených doplňků je tento ten nejvíce důležitý. Brani je borec!
, padawan.cz, 20.02.2020, 11:46
O Obchodník
Pokud automatizace, očekával jsem něco více. Např. odeslání jednoho z přednastavených emailů v Shoptetu, vložení poznámky, ale do interní poznámky eshopu. Notifikace na email nebo i SMS. Zatímco lze jen měnit stavy objednávek. Chybí také možnost podchytit např. zaškrtávátko v objednávce. Hodí se na nezaplacené objednávky, reakci objednávky na stav skladu, nebo objednávky a která dlouho visí v nějakém stavu. Přepnutí do nového stavu však není zrovna řešení...
, e-shop.domovnitelefony.cz, 26.01.2020, 04:17
AO Automatizace objednávek
Dobrý deň, je mi ľúto, že nie ste s automatizáciou na 100% spokojný. Vyjadrím sa k jednotlivým bodom a pokúsim sa pomôcť ich vyriešiť aj so stávajúcim riešením, ak je to možné. - Prednastavené maily cez API Shoptetu posielať nejde - bohužiaľ. S týmto nič zatiaľ nespravíme. - Vkladať poznámku do poznámky eshopu môžete už teraz - cez voľbu "Vložit poznámku eshopu" v sekcii "Akce". - Notifikácie - neviem, či myslíte notifikácie pre Vás alebo pre klientov. V oboch prípadoch - tak si viete jednoducho posielať webhooky do Integromatu a tam si nastaviť notifkácie, ako len chcete. Ak sa jedná o notifikácie pre Vás, tak ak máte ich mobilnú appku, tak Vám môžu chodiť aj klasické mobilné notifikácie. Pokiaľ ale notifikáciami myslíte emaily pre klientov, doporučujem využiť transakčné emaily zo Shoptetu pri zmene stavu. - Zaškrtávatko v objednávke - týmto neviem čo presne myslíte, ale keď nám napíšete, možno riešenie nájdeme. Keby ste mali ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať na support@brani.cz - radi otázky zodpovieme. Pekný deň Branislav Blaškovič
Vývojář doplňku Automatizace objednávek, brani.cz, 24.02.2020, 10:31
MK Miroslava Konířová
Měla jsem automatizaci objednávek ještě v době, kdy ji Brani nabízel mimo Shoptet. Je to skvělý nástroj, který mi velice usnadnil orientaci v objednávkách a práci s nimi. Bez něj už si to neumím představit. To, že přešli přímo pod Shoptet pro mě neznamenalo žádnou změnu, ale jistě je to jednodušší pro nové uživatele. Já dávám 5 hvězdiček, protože nemám co vytknout a klidně bych dala víc :-) Veliké díky za super doplněk!
, manverko.cz, 29.11.2019, 22:09
MG Michaela Georgievová
Bez Automatizace si už provoz nedokážeme představit. Takřka bezbřehé množství možných podmínek vám zaručí, že váš e-shopový život bude o poznání barevnější než jen otrocké hlídání všech možných situací. Tento doplněk vám ulehčí práci, odvede starosti a přivede spokojené zákazníky. Za nás bilion hvězdiček. Děkujeme!
, cistytriko.cz, 12.11.2019, 11:53
Robin Šustai
Fantastický pomocník, co se zaplatí již po 1 dni provozu :-D
, sladke-potreby.cz, 11.11.2019, 20:16

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Ostatní anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.