Názor odborníka

Michal Baturko Olbert, Marketingový ředitel

Určitě nechcete u objednávek ručně měnit jejich stavy a pokud to děláte, tak vás to určitě nebaví. Tento doplněk šetří spoustu času našim klientům, kteří mají své e-shopy na Shoptetu. Díky propracovanému systému filtrů a pravidel můžete automaticky měnit stav objednávek, stornovat je, označovat je jako "k expedici" a můžete se tak vyvarovat chaosu a velkého množství manuální práce. To oceňují naši klienti, kterým pomáháme nejen s nastavením tohoto doplňku, ale i s automatizací marketingu, logistiky a všech dalších oblastí, které se automatizovat dají.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

12.06.2020

  • Možnost sbalit nebo rozbalit všechna pravidla v nastavení
  • Nové pravidlo "Zbývá X hodin do datumu v poznámce" (kompatibilní s doplňkem Volitelné datum v objednávce)

19.08.2019

  • Při změně stavu doplňkem se již odesílají i SMS navázané na tento stav

15.08.2019

  • Nové pravidlo "Stát zákazníka (fakturační adresa)"

31.07.2019

  • Webhook - možnost volat zadanou url s daty o objednávce při splnění pravidla (možnost napojení například na Integromat)

05.06.2019

  • Nové pravidlo "Hodnota objednávky je větší/menší než"
  • Nové pravidlo "Hmotnost objednávky je větší/menší než"
  • Možnost vložení poznámky eshopu při splnění pravidla

26.04.2019

  • Nové pravidlo "Název produktu obsahuje"
  • Nové pravidlo "Stav skladu při vytvoření objednávky"
  • Nové pravidlo "Aktuální stav skladu"
  • Nové pravidlo "Je v aktuálním stavu déle než (číslo v hodinách)"

Hodnocení

34 hodnocení
(34)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
Z ZooFIX
Hlídáme nezaplacené objednávky, podle pravidel přesunujeme do stavů - velice šikovná automatizace pro omezení chyb a pro efektivní přípravu expedice.
, zoofix.cz, 07.11.2019, 16:20

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Správa obchodu anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.