Automatizace objednávek
Co doplněk umožní?
- Automaticky přepínat stavy objednávek na základě pravidel
- Pomůže Vám třídit objednávky na základě dopravy, platby, zaplacenosti a jiných kritérií
- Můžete automatizovaně posílat upomínky, stornovat dlouho nezaplacené objednávky, přepínat objednávky přes pokladnu
- Napojení na Balíkobot - možnost posílat upozornění, že balík leží na poště, filtrovat vratky a jiné
Pokud potřebujete denně přepínat desítky nebo stovky objednávek a bere vám to stále více a více času, tento doplněk je pro vás. Už se nemusíte bát, že když vám přijde více objednávek, tak ztratíte přehled, v jakém se nacházejí stavu. Udělejte si pořádek ve stavech objednávek a třiďte je plně automatizovaně.
Základní vlastnosti doplňku
Doplněk pravidelně (přibližně 2-3 krát za hodinu) skenuje Vaše objednávky a přepíná stavy podle vámi zadaných pravidel. Pokud napojíte doplněk pomocí API klíčů na Balíkobot, můžete tvořit pravidla i za pomoci využití dat z tracking balíků.
S jakými podmínkami doplněk pracuje?
Můžete si nadefinovat množství pravidel a každé pravidlo si pojmenovat pro lepší přehlednost. A jaké podmínky v pravidlech můžete používat? Pro představu, co všechno je možné využít, vám pomůže tento seznam:
- Den - kdy se pravidlo bude aplikovat - můžete si například nastavit, že dané pravidlo se bude provádět pouze ve středu a pátek
- Časové okno - nemá smysl kontrolovat platby v noci. Můžete si proto vybrat časová okna, ve kterých se pravidlo bude spouštět
- Platba - zvolená platba klientům
- Doprava - zvolená doprava klientům
- Poznámka obsahuje - pokud poznámka v objednávce obsahuje nějaké konkrétní slovo nebo větu
- Poznámka není prázdná - pokud je cokoli v poznámce
- Kód produktu obsahuje - pokud objednávka obsahuje produkt, jehož kód obsahuje zadaný text
- Existuje déle než - číslo v hodinách - pokud například objednávka existuje již déle než 24 hodin
- Je v aktuálním stavu déle než - číslo v hodinách
- Stav skladu při vytvoření objednávky - alespoň jeden produkt má skladovost menší než nebo všechny produkty mají skladovost větší než
- Aktuální stav skladu - alespoň jeden produkt má skladovost menší než nebo všechny produkty mají skladovost větší než
- Hodnota objednávky je - větší než, menší než - v korunách
- Hmotnost objednávky je - větší než, menší než
- Zákazník objednal přesne, méně, více než - pokud se jedná již o X-tou objednávku tohoto zákazníka (hledáme podle emailu)
- Číslo balíku - můžete vybrat, zda je číslo balíku vyplněno, nevyplněno nebo jeho vyplnění ignorovat
- Zaplacena - zaplacena, nezaplacená, ignorovat
- Neobsahuje dopravu ani platbu - pokud zatrhnete, aplikuje se pravidlo pouze na objednávky bez dopravy a platby (většinou prodej přes pokladnu)
- Je vyplněné IČ
- Je vyplněné DIČ
- Možnost přidat poznámku
- Balíkobot - pokud vyplníte API klíče k Balíkobotu:
- Balíkobot obsahuje - konkrétní text, který se hledá v tracking balíku
- Balíkobot status - první, poslední nebo kterýkoli status. V daném statusu se hledá daný text
- Balíkobot věk - jak starý musí být status, který vyhovuje pravidlům výše
Proč si vybrat právě tento doplněk?
S velkým počtem objednávek přichází chaos a ztráta přehledu nad tím, co se vám v eshopu děje a v jakém stavu se nachází objednávky. Nelze ale ručně procházet objednávku po objednávce, posílat upomínky u nezaplacených, upozorňovat zákazníky, že jim leží balík už 5 dní na poště nebo kontrolovat, že Vám doručovatel balík vzal na depo, kde se ztratil a leží tam již týden.
Vytvořte si stav pro každou situaci, kterou potřebuje sledovat a pravidlo, které do daného stavu bude vaše objednávky přepínat. Takto budete mít vždy plný přehled nad objednávkami a vaši zákazníci budou díky emailům vždy plně informováni, v jakém stavu je jejich objednávka.
Pro koho je doplněk určený
Tento doplněk je hlavně pro eshopy s větším počtem objednávek, kde již není možné ručně dohlížet na všechno. Není problém přepnout denně přes 500 objednávek a zařadit je do správných stavů. Vaši zákazníci tak mohou být vždy přesně informováni, v jakém stavu mají objednávku a vy máte dokonalý přehled, co se s objednávkami děje. Doplněk je dokonalý společník při vylepšování procesu zpracování objednávek, hledání úzkého hrdla a chyb v celém životním cyklu objednávky ve Vašem eshopu.
Příklady použití
Doplněk poskytuje několik možných nastavení, je jen na vaší kreativitě, jak jej využijete. Následuje několik příkladů použití. Nebojte se experimentovat. Je možné pravidlo přepnout do testovacího režimu a sledovat "na sucho", jaké objednávky by vám automat změnil.
- Urgence nezaplacených objednávek převodem
- Storno dlouho nezaplacených objednávek
- Urgence neprovedené GoPay platby
- Poděkování klientovi po převzetí balíku
- Detekce nepřevzaté/vrácené zásilky
- Detekce dlouho nedoručené zásilky
- Přepnutí zaplacené objednávky přes pokladnu
- Speciální stav pro objednávky, které obsahují poznámku
- Pokud objednávka obsahuje konkrétní produkt, přepne se do speciálního stavu
- Poděkování klientovi za první nebo třeba desátou objednávku
- A mnoho dalších!
Ruční hromadná úprava stavů objednávek
Doplněk nově obsahuje rozšíření, díky kterému lze hromadně měnit stavy objednávek a přidávat k nim popisky. Toto rozšíření je vhodné pro změny objednávek na základě Excelu nebo výpisu objednávek z externích systémů.
Jak doplněk aktivovat
Po objednání doplňku vám přijde na váš email vygenerované heslo. Toto heslo použijete k přihlášení do is.brani.cz . Po přihlášení přejdete do sekce Automatizace objednávek, kde si můžete vaše filtry spravovat.
Heslo si můžete změnit po přihlášení v pravém horním rohu po kliknutí na váš email a následně Uživatelský účet.
Cena za doplněk
Za doplněk se platí propojovací poplatek a pak podle intenzity používání ve formě Brani tarifu.