Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

8 hodnocení
(7)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
ZS Zákaznický servis
Po nainstalování doplňku se mi automaticky neimportovaly kontakty z e-shopu, po kontaktování podpory mi bylo sděleno, že jim to momentálně nefunguje a že si to tam mám naimportovat ručně. Takže první velké zklamání.
, eshop.reponio.cz, 07.11.2020, 11:50
A Administrator
Velice ochotná, příjemná a vstřícná podpora. Vyhověli mi ve všech mých požadavcích. Doporučuji
, mibandshop.cz, 07.09.2020, 11:23
DH David Hrdina
Všechno funguje bez problému. Skvělá zákaznická podpora!
, efatra.cz, 08.07.2020, 08:59
A Administrator
Výborný nástroj pro cílenou komunikaci. Chce to trochu nastavování, ale pak vše funguje a běží samo. Skvělá je jejich podpora, která je rychlá a funkční.
, materialistic.cz, 30.04.2020, 09:38
JK Jana Kolářová
Import kontaktů se zdařil. Trochu jsem se ztratila v seznamech kontaktů v Ecomailu, s tím ale okamžitě pomohla help line Shoptetu. Musím se s tím naučit, ale vypadá to dost slibně. Je tam spousta zajímavých funkcionalit. Dnes se chystám dělat první news letter, tak uvidím. Zatím ohromná spokojenost:)
, yourwayshoes.cz, 26.04.2020, 14:24
O Ondra
Přecházeli jsme z Mailchimpu a zatím spokojenost. Synchronizace se Shoptetem na jedničku. První emailing odeslaný a vše OK.
, eshop.zahradnizabava.cz, 02.04.2020, 13:35

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.