Ecomail
Co doplněk umožní?
- Jednoduché propojení s e-mailingovou platformou Ecomail.cz
- V reálném čase vám synchronizuje kontakty z vašeho e-shopu z objednávek a ze sekcí "newsletter" a "zákazníci"
- Synchronizaci detailních údajů z objednávek
- Sledování chování uživatelů na vašem webu
- Tvorbu automatických kampaní na pár kliknutí
- Pokročilou segmentaci i personalizaci
- Přenos dat pro automatizaci "opuštěný košík"
- Štítkování kontaktů podle dat z e-shopu
- Ecomail je vhodný pro začínající i pokročilé e-shopaře
Jednoduchý nástroj, který se specializuje na chytrý e-mail marketing pro e-shopy. Snadná úprava vzorových šablon newsletterů a pop-up formulářů, segmentace, automatické kampaně, personalizované bloky. Propojení s dalšími kanály - SMS, Facebook, Instagram.
Jak na propojení Ecomailu a Shoptetu? Postupem vás provede webinář ↓
Hlavní funkce Ecomailu
V Ecomailu najdete přesně takové funkce, které vám pomohou vytvořit z vašeho e‑mailingu úspěšný kanál pro komunikaci se zákazníky. Podívejte se, co všechno Ecomail umí.
1) Drag & drop editor pro tvorbu newsletteru
S šikovným editorem si sami jednoduše vytvoříte profesionální newsletter bez grafika či kodéra. Stačí si vybrat jednu z přednastavených šablon a přizpůsobit ji vašim potřebám. Výsledkem jsou responzivní e-maily, které se správně zobrazí na počítači i mobilním zařízení. Pro ještě snadnější tvorbu produktové šablony navíc můžete použít váš produktový feed.
2) Skloňování, určení svátku a pohlaví
Ecomail za vás automaticky u všech kontaktů vyskloňuje jméno, určí datum svátku i pohlaví. Můžete tak vaše zákazníky oslovit jménem, posílat přání k svátku nebo si rozdělit databázi podle pohlaví.
3) Formuláře pro sběr nových kontaktů
Nenechte návštěvníky vašeho e-shopu jen tak odejít. Vyzkoušejte sběr e-mailových adres pomocí statických, vysouvacích nebo pop-up formulářů. V Ecomailu editoru je snadno vyrobíte a ještě snadněji vložíte na web.
4) Statistiky
Rozhodujte se na základě přesných dat. Konverze z vašich kampaní můžete sledovat přímo v aplikaci. Možnost sledovat míru prokliků a otevření, odhlášených kontaktů a spam stížností je v Ecomailu samozřejmostí. E‑mailové kampaně navíc snadno propojíte s Google Analytics.
5) Přesné cílení pomocí segmentace
Díky segmentaci budete schopni posílat e-maily s různým obsahem. Databázi si můžete rozdělit podle vlastností kontaktů, aktivity v e-mailových kampaních, dokončených nákupů nebo pohybu na webu. Můžete tak poslat speciální kampaň na všechny muže nebo třeba na kontakty z Prahy.
6) Automatizované kampaně
Automatické kampaně jednou nastavíte a pak už za vás samy posílají e-maily, SMS nebo spouští reklamy na Facebooku. V Ecomailu je nastavení automatizací navíc opravdu jednoduché díky předpřipraveným scénářům. Mezi nejúspěšnější patří uvítací e-maily ihned po registraci uživatele, přání k svátku, připomínka opuštěného košíku nebo reaktivace zákazníka, který dlouho nenakoupil.
7) Personalizace a dynamický obsah
Do šablony newsletteru můžete přidat tzv. personalizované bloky s obsahem, který bude vašeho zákazníka zajímat nejvíce. Nabídněte zákazníkovi třeba produkt z kategorie, kterou si naposledy prohlížel na webu nebo doporučte produkty podle jeho posledních nákupů.
8) Propojení s Facebookem
Účet u Ecomailu jednoduše napojíte na svůj firemní Facebook. Budete tak schopni sbírat nové e-maily rovnou z Facebooku (pomocí FB Lead Ads), podpoříte své e-mailové kampaně sdílením okruhů kontaktů nebo si celou reklamu nastavíte přímo v Ecomailu.
Proč si vybrat Ecomail?
Nástrojů pro hromadné rozesílání e-mailů je mnoho. V čem je Ecomail jiný a jak by vám mohl pomoci:
- Funkce nástroje jsou přizpůsobeny potřebám českých a slovenských e-shopů
- Díky jednoduchému prostředí celé aplikace zvládne svou první rozesílku připravit i úplný začátečník
- Nástroj je v češtině - kromě pravidelných rozesílek tak snadno nastavíte i složitější funkce
- Pokud si nevíte rady, můžete se obrátit na online podporu na chatu nebo se zúčastnit školení či workshopu
- Doručitelnost na české a slovenské servery jsou pro Ecomail prioritou
- Základní i pokročilé funkce za dostupnou cenu, mrkněte na náš ceník tarifů
- Zajímá vás, jaké má Ecomail výhody oproti Mailchimpu? Podívejte se na srovnání Ecomail vs. Mailchimp
Proč propojit váš e-shop s Ecomailem?
E-mail marketing patří mezi základní kanály online komunikace. Jeho výhodou je možnost přesného zacílení a nízká cena. Posílejte vašim zákazníkům e-maily na základě dat – na základě jejich zájmů, minulých nákupů nebo chování v kampaních. Díky propojení budete mít automaticky všechna data, potřebná pro inteligentní e-mailing, na jednom místě.
Co přesně propojením získáte si můžete přečíst v tomto článku.
Jak propojit Shoptet s Ecomailem?
Nejprve klikněte na Objednat doplněk na této stránce vpravo. Po objednání doplňku vám na e-mail registrovaný na Shoptetu přijde unikátní kód, který vložíte do účtu u Ecomailu. Potom už stačí postupovat podle tohoto návodu a propojení máte hotové na pár kliknutí.
Pro aktivní využívání Ecomail doplňku je potřeba mít v Ecomailu tarif Marketer+.
Kde najít vzdělávací obsah?
Ecomail má pro vás spoustu užitečných zdrojů, které neustále aktualizuje. Nemusíte se bát, že byste na to byli sami.
Poznejte Ecomail ↓
Zajímá vás téma doručitelnosti? Koukněte na společný webinář ↓