Ecomail
Co doplněk umožní?
- Jednoduché propojení s platformou Ecomail.cz pro chytrý e-mail marketing a multikanálovou komunikaci
- Synchronizaci kontaktů z vašeho e-shopu z objednávek, ze sekce "newsletter" a "zákazníci"
- Synchronizaci vybraných údajů z objednávek
- Sledování chování uživatele na vašem webu
- Sledování obsahu košíku pro automatickou kampaň "opuštěný košík"
- Štítkování kontaktů podle dat z e-shopu
- Přenos informace o odhlášení kontaktu na straně e-shopu
- Využívání dat z vašeho e-shopu pro personalizované a automatizované kampaně
Jednoduchý nástroj, který se specializuje na chytrý e-mail marketing pro e-shopy. Snadná úprava vzorových šablon newsletterů a pop-up formulářů, segmentace, automatické kampaně, personalizované bloky. Propojení s dalšími kanály - sms, facebook, instagram, messenger. Vhodný i pro začínající e-shopy.
Základní vlastnosti Ecomailu
1) Drag & drop editor pro tvorbu newsletteru
S šikovným editorem si sami jednoduše vytvoříte profesionální newsletter bez grafika či kodéra. Stačí si vybrat jednu z přednastavených šablon a přizpůsobit ji vašim potřebám. Výsledkem jsou responzivní e-maily, které se správně zobrazí na počítači i mobilním zařízení. Pro ještě snadnější tvorbu produktové šablony navíc můžete použít váš produktový feed.
2) Skloňování, určení svátku a pohlaví
Ecomail za vás automaticky u všech kontaktů vyskloňuje jméno, určí datum svátku i pohlaví. Můžete tak vaše zákazníky oslovit jménem, posílat přání k svátku nebo si rozdělit databázi podle pohlaví.
3) Formuláře pro sběr nových kontaktů
Nenechte návštěvníky vašeho e-shopu jen tak odejít. Vyzkoušejte sběr e-mailových adres pomocí statických, vysouvacích nebo pop-up formulářů. V Ecomailu je v editoru snadno vyrobíte a ještě snadněji vložíte na web.
4) Statistiky
Rozhodujte se na základě přesných dat. Možnost sledovat míru prokliků a otevření, odhlášených kontaktů a spam stížností je v Ecomailu samozřejmostí. E‑mailové kampaně navíc snadno propojíte s Google Analytics.
5) Přesné cílení pomocí segmentace
Díky segmentaci budete schopni posílát e-maily s různým obsahem. Databázi si můžete rozdělit podle vlastností kontaktů, aktivity v e-mailových kampaních, dokončených nákupů nebo pohybu na webu.
6) Automatizované kampaně
Automatické kampaně jednou nastavíte a pak už za vás samy posílají e-maily, sms, zprávy do messengeru nebo spouští reklamy na Facebooku a Instagramu. Mezi nejúspěšnější patří uvítací e-maily ihned po registraci uživatele, přání k svátku, připomínka opuštěného košíku nebo reaktivace zákazníka, který dlouho nenakoupil.
7) Personalizace a dynamický obsah
Do šablony newsletteru můžete přidat tzv. personalizované bloky s obsahem, který by měl vašeho zákazníka nejvíce zajímat. Nabídněte zákazníkovi třeba produkt z kategorie, kterou si naposledy prohlížel nebo doporučte produkty podle posledních nákupů.
8) Propojení s Facebookem/Instagramem
Účet u Ecomailu jednoduše napojíte na reklamní účet na Facebooku. Budete tak schopni sbírat nové e-maily rovnou z Facebooku/Instagramu (FB Lead Ads), zacílit reklamu na custom audience z vašich zákazníků či vybraných segmentů nebo posílat zprávy do messengeru.
Proč vybrat Ecomail
Nástrojů pro hromadné rozesílání e-mailů je mnoho a v základu mají často velmi podobné funkce. V čem je Ecomail jiný a jak by vám mohl pomoci?
- Funkce nástroje jsou přizpůsobeny potřebám českých a slovenských e-shopů
- Díky jednoduchému prostředí celé aplikace zvládne svou první rozesílku připravit i úplný začátečník
- Nástroj je v češtině - kromě pravidelných rozesílek tak snadno nastavíte i složitější funkce
- Pokud si nevíte rady, můžete se obrátit na online podporu na chatu nebo se zúčastnit školení či workshopu
- Doručitelnost na české a slovenské servery jsou pro Ecomail prioritou
- Základní i pokročilé funkce za dostupnou cenu, podívejte se na ceník tarifů
Proč si propojit e-shop s Ecomailem?
Srovnání Ecomailu s Mailchimpem
Pro koho je doplněk určen
Ecomail je řešení pro e-shopy různých velikostí. Začínající e-shopař může aktivně budovat databázi kontaktů pomocí pop-up formulářů a využívat aplikaci pro pravidelné rozesílky. Střední a velké e-shopy mohou využít všechny pokročilé funkce a posunout tak výkonnost svého e-mail marketingu na vyšší úroveň.
Jak na propojení s Ecomailem se dočtete v tomto návodu.
Po objednání doplňku vám na e-mail registrovaný na Shoptetu přijde unikátní kód, který vložíte do účtu u Ecomailu.
Podívejte se na ceník předplacených tarifů.
Pro aktivní využívání Ecomail doplňku je nezbytné předplatit si tarif Marketer+.