Hodnocení produktů a obchodu
Co doplněk umožní?
- Získávat zpětnou vazbu od svých klientů
- Více zaujmout svoje zákazníky – nebudou tak rychle odcházet z vašich stránek
- Schvalování, editaci a případně mazání udělených hodnocení
- Reagovat na jednotlivá hodnocení přímo z administrace e-shopu
- Importovat hodnocení i ze svého profilu na Heurece
- Možnost nastavení automatické žádosti o hodnocení v objednávce
Víc než slovům chvály lidé často věří hvězdičkovému hodnocení. Navíc hned vidí, jak moc jsou ostatní zákazníci spokojení, a nemusí pročítat všechna slovní hodnocení. Začněte hvězdičky sbírat a to pro každý produkt i rovnou pro celý e-shop. Stačí vám k tomu tato funkce.
Vlastnosti Hodnocení produktů a obchodu
Zákazníci si často rádi nahlas postěžují (někdy i neprávem), ale s pozitivní zpětnou vazbou se šetří. Proto je dobré se nebát sami si o hodnocení říci. V tom vám pomůže tento doplněk. Výzvu/prosbu o ohlas můžete automaticky posílat e-mailem. Kromě hvězdiček tam zákazníci mohou e-shopu nebo produktu, který si koupili, dát i slovní hodnocení.
U hodnocení produktu si můžete nastavit, jestli ho mohou udělovat všichni nebo jen registrovaní zákazníci. U registrovaných klientů je mnohem méně pravděpodobné, že se nebudou snažit váš e-shop neprávem poškodit.
Užitečné je také hodnocení samotného e-shopu. Jestli se máte čím pochlubit, nastavte si, aby bylo toto hodnocení viditelné na vašem e-shopu. Můžete to udělat třeba pomocí banneru nebo zařazením odkazu do horního menu shopu.
Hodnocení e-shopu vypadá hezky právě třeba v horním hlavním menu. E-shop pak vypadá důvěryhodně a zákazníci pravděpodobněji nakoupí.
Proč si vybrat tento doplněk?
Pozitivní hodnocení pomáhá budovat u nových zákazníků pocit důvěry v e-shop. Tento doplněk vám usnadní získávání zpětné vazby a zároveň pomůže s jejím umístěním na dobře viditelná místa na vašem e-shopu.