Názor odborníka

Veronika Kratochvílová, UX

Jednodušší cesta jak podpořit věrohodnost e-shopu už nebude. Díky hodnocení produktů a obchodu vám zákazníci mohou dát zpětnou vazbu na svůj nákup. Můžete mít pod kontrolou hodnocení a reagovat tak přímo, pokud byl zákazník nespokojený a zjistit okamžitě jaký byl jeho důvod. Právě ti nespokojení zákazníci mají větší tendence svůj zážitek sdílet, aniž by vás kontaktovali přímo. Tímto předejdete přešlapům a pomůžete i dalším zákazníkům se rozhodovat o nákupu na základě recenzí.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

28. 11. 2019

E-mail s hodnocením jsme upravili tak, aby se veškeré produkty, které již nejsou viditelné, nedostaly do e-mailu zákazníkovi. To jinými slovy znamená, že systém při odeslání zkontroluje viditelnost produktu. Pokud je produkt v administraci jakkoliv skrytý, tak se v e-mailu nezobrazí (aby se zobrazil, musí být na url adrese viditelný). Pokud by e-mail zůstal zcela bez produktů, odešle se nově e-mail jen s hodnocení obchodu. To vám pomůže sbírat hodnocení například v situaci, kdy automaticky skrýváte vyprodané produkty.

19. 11. 2019

Vylepšili jsme Hodnocení, pro které jsme přidali nový potvrzovací e-mail zákazníkovi. Do tohoto e-mailu můžete umístit jakoukoliv motivaci za vyplněné hodnocení, například slevový kód či odměnu ve formě speciálního obsahu. To vám pomůže sbírat více hodnocení a tím budovat důvěryhodnost e-shopu. Platí jak pro hodnocení produktu, tak pro hodnocení obchodu. Tento e-mail aktivujete v nastavení. Šablonu e-mailu naleznete v systémových akcích pod názvem "Oznámení o přijatém hodnocení zákazníkovi". 

Hodnocení

31 hodnocení
(24)
(4)
(2)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Všetko, čo od toho potrebujete, to má. V kuchynskatechnika.cz nám to veľmi pomáha získavať feedback od zákazníkov.
, 219481.myshoptet.com, 15.02.2022, 21:10
RP Radek Pilař
Super doplněk, určitě by to chtělo aktualizovat vzhled, nebo aby si každý uživatel mohl upravit barvy + aby byla možnost skrýt hodnocení produktu v emailu. Velmi často se mi stává, že zákazníci chtějí hodnotit, ale kliknou na hodnocení produktu (které mám deaktivované) a díky tomu teda nehodnotí nic. Dále je to lehce mate. Chtělo by to upgrade ! :)
, tallguys.cz, 08.11.2021, 19:34
O Ondra
Chtělo by to ještě poladit trochu vzhled, ale jinak za mě palec nahoru. Skvělý doplněk.
, eshop.zahradnizabava.cz, 09.10.2021, 17:33
JK Jan Kozubík
Užiteční doplněk. Bohužel vzhled již není aktuální. Na šabloně Step nevypadá moc dobře, widget je opravdu nevzhledný, ten raději nepoužíváme. Nejspíš je nutná vlastní úprava.
, barico.cz, 12.08.2021, 00:33
FK Fajn Kratom
Velmi dobrý a jednoduchý doplněk, který plní svou funkci. Má dvě části - hodnocení obchodu a hodnocení produktů. Jediné malé minus je v tom, že nelze s touto novou položkou v menu pracovat jako s jinými, tj. editovat její jméno, nastavit meta tagy atd. Pro SEO by to mohl být dobrý zdroj informací.
, fajn.eu, 11.07.2021, 02:07
A Administrator
Skvělý jednoduchý doplněk, který můžeme doporučit ostatním. Zákazníci se vracejí se do eshopu a umožní ostatním návštěvníkům vybrat dle hodnocení, pomohl zlepšit prodejnost sekaček.
, prodejzahradnitechniky.cz, 21.05.2021, 19:48

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Hodnocení produktů a obchodu anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.