Názor odborníka

Jakub Němeček, Majitel Lucky Vibes

Naprosto geniální řešení aftersale servisu pro zákazníky. Pokud berete vážně spokojenost zákazníků a prozákaznický servis obecně, Retino prostě potřebujete. Na našich e-shopech se téměř eliminovala chybovost při výměnách a vratkách a ušetřili jsme jednoho zaměstnance.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

29 hodnocení
(28)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
HS Hana Sykalová
Retino je skvělý pomocník. Přichází upozornění o založení nových případů od zákazníků na e-mail, hlídá termíny a především musím velmi ocenit zákaznickou podporu, kdy případný nedostatek vyřeší prakticky okamžitě. Jednoduše řečeno, díky Retino, jste super :)
, brunoshop.cz, 18.11.2019, 11:45
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 18.11.2019, 16:18
PP Petra Plemlová
Dříve jsme měli ve vratkách a reklamacích nepořádek. Neměli jsme jeden kanál, kde bychom vše mohli řešit. S Retinem teď máme vše na jednom místě. Máme přehled o tom, kolik vratek a reklamací se realizuje. Máme k dispozici také statistiky, které nám hodně pomáhají. Retino je moc fajn.
, unuodesign.cz, 15.11.2019, 09:05
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 15.11.2019, 15:13
Miroslav Štufka
Ať už se snažíme mít produkty popsané sebelépe, občas lidé zboží mění, vracejí a reklamují. Celkově takových případů nemáme mnoho, ale i s pár (desítkami) případů bylo bez Retina těžké hlídat termíny, urgovat servis a vůbec mít v tom pořádek. To, že je to skvěle zapracováno do Shoptetu je už "jen" bonus navíc. Zkrátka Retino je super.
, ventishop.cz, 13.11.2019, 11:56
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 13.11.2019, 20:46

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.