Názor odborníka

Jakub Němeček, Majitel Lucky Vibes

Naprosto geniální řešení aftersale servisu pro zákazníky. Pokud berete vážně spokojenost zákazníků a prozákaznický servis obecně, Retino prostě potřebujete. Na našich e-shopech se téměř eliminovala chybovost při výměnách a vratkách a ušetřili jsme jednoho zaměstnance.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

43 hodnocení
(39)
(1)
(1)
(2)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
JP Jan Procházka
Doplněk perfektní a zákaznická podpora ze strany Retina dokonalá. Lidi od Retina by měli vymyslet víc stejně dobrých a funkčních doplňků, hned by byl svět lepší místo... ;-)
, roni-syvin.cz, 31.03.2020, 21:38
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 01.04.2020, 08:58
ZV Zdeněk Vlček
Funguje dle mých představ. Automatizace fungují. Konečně nemám v reklamacích a vratkách "bordel,,. Zákaznická podpora Retina je na jedničku.
, jablecnedily.cz, 31.03.2020, 15:09
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 31.03.2020, 19:06
PD Petra Doležalová
Retino využíváme již rok a jsme moc spokojeni. Komunikace je přehledně na jednom místě a největší výhodou je jednoduchost a přehlednost zadávání vratek pro zákazníky. Super je automatizace komunikace, zákazník je tak rychle v obraze, co se s vratkou děje a nám to šetří čas. Dobrá volba.
, preciosa-eshop.com, 31.03.2020, 14:11
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 31.03.2020, 19:06
PR Pavel Ronovský
Retino už využíváme déle než dva roky. Velmi nám zjednodušilo a zkrátilo celý proces případných vratek či reklamací, ačkoliv jich máme necelá 2%. Zákazníci oceňují jednoduchý systém, který je provede procesem a nezapomenou např. na číslo účtu atd. Prostě super!
, fanda-nhl.cz, 26.03.2020, 13:26
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 27.03.2020, 08:17
IW Ingrid Wagner
Maximální spokojenost. :-)
, iphonelab.cz, 23.03.2020, 17:04
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 24.03.2020, 15:11
MG Michaela Georgievová
Už je to nějaký pátek, co nám Retino spadlo z nebes. Do té doby nepřehledná neaktuální evidence vratek v excelu, zvlášť reklamační protokoly v šanonu, k tomu dohledávání faktur, poštovních podacích lístků atp. Termíny lítaly jak u nás, tak u zákazníků, držet přehled nad neustále se zvyšujícím počtem vratek a výměn bylo nad lidské síly. A pak se zrodilo Retino a eshopu začal život 2.0. Přehledná aplikace, kdy se na celém procesu nejprve podílí zákazník a až poté si to převezmete. Jednoduché ovládání, ale zároveň možnost nastavení nespočet doplňkových funkcí pro náročné. Celý reklamační proces si nastavíte podle vlastních potřeb, takže nejste limitováni nativním nastavením. Hlídání termínů, štítkování případů, interní i externí komunikace, evidence dokladů, propojení se Zásilkovnou, Poštou, Shoptetem i FIO bankou. Bez Retina bychom se stále plácali v excelu nebo se mořili se zahraničníma apkama, které ale neznají české prostředí, takže vám nedopřejí ten luxus propojení s českými obchodními partnery. Už nás z reklamací nebolí hlava a navíc nás za ně zákaznici začali chválit :) Děkujeme!
, cistytriko.cz, 16.03.2020, 17:06
R Retino
Děkujeme ❤️
Vývojář doplňku Retino, www.retino.io, 16.03.2020, 19:07

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Správa obchodu anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.