Retino
Co doplněk umožní?
- Vytváří dobropisy v Shoptetu na jeden klik
- Šetří 75 % vašeho času stráveného řešením vratek a reklamací
-
Automatizuje komunikaci, vytváření protokolů nebo refundace
-
Zajistí dokonalý pořádek evidencí stavů a hlídáním termínů
-
Vyřeší zpětnou dopravu a funguje jako samoobsluha pro zákazníky
- Zákazníka nenutí tisknout a zajistí hladký průběh moderní a efektivní cestou
-
Máme vynikající zpětnou vazbu od tisíců koncových zákazníků a pro vás skvělou podporu celého doplňku
Základní vlastnosti doplňku
Přehlednost
S Retinem budete mít ve vratkách a reklamacích pořádek jako nikdy dříve. Už žádné tabulky, papíry na stole, uložené koncepty v emailu k vyřízení a prošvihnuté termíny. Retino Vám pomůže vratky a reklamace řídit efektivně a včasně.
Automatizace
Opakující se činnosti můžete nechat na našem robotovi. Komunikace, řešení zpětné dopravy, refundace nebo reklamační formuláře, to vše lze v Retinu automatizovat. Naši zákazníci říkají, že jim Retino ušetřilo 75 % času, který dříve věnovali řešení vratek a reklamací.
Zvýšení zákaznické spokojenosti
Zajištění zpětné dopravy, rychlejší vyřešení případu a dokonalá informovanost o stavu zajišťují vyšší zákaznickou spokojenost. Koncoví zákazníci dávají našim e-shopům neustále pozitivní zpětnou vazbu. A spokojený zákazník rovná se opakované nákupy!
Měření a statistiky
Jen to, co měříte můžete zlepšovat. Retino Vám jasně ukáže pohled na stav Vašich vratek a reklamací. S Retinem uvidíte počet případů v čase, důvody vracení produktů, často vrácené produkty a hlavně již zmíněné zákaznické hodnocení.
Jak si doplněk aktivovat?
Propojení je otázkou okamžiku. Stačí si objednat doplněk v administraci Vašeho e-shopu a poté se registrovat v aplikaci Retino. Díky plné integraci s Shoptet platformou nemusíte nic jiného instalovat.